درایور Mosfet
یک درایور MOSFET یک تقویت کننده با بهره بالا است که از یک ورودی ولتاژ کم برای روشن / خاموش کردن قدرت گسسته MOSFET ها در برنامه های با ولتاژ بالا استفاده می کند. شناسه های درایور MOSFET معمولاً برای جابجایی MOSFET ها در یک مدار نیم پل استفاده می شوند. درایور MOSFET زمانبندی سوئیچ را کنترل می کند تا اطمینان حاصل کند که فقط یک ترانزیستور در یک زمان انجام می شود ، از جلوگیری از آسیب رساندن احتمالی جریان شلیک جلوگیری می کند.

در برنامه های کاربردی که چندین منبع تغذیه به صورت موازی (به عنوان مثال ، منبع تغذیه پشتیبان) به هم وصل هستند ، معمولاً از دیودهای ORing Schottky برای محافظت استفاده می شود. اما در صورت نیاز به جریان زیاد ، افت ولتاژ دیود به جلو باعث افت قابل توجهی از انرژی می شود ، به این معنی که به هیت سینک مورد نیاز است. برای این برنامه ها بهتر است به جای دیود شاتکی از MOSFET استفاده کنید. MOSFETها که مقاومت کمتری نسبت به دیودهای Schottky دارند ، گرمای کمتری تولید می کنند و بنابراین نیازی به هیت سینک ندارند ، و اندازه کلی محلول را کوچکتر می کند.

کنترلرهای ORing MOSFET منطق کنترلی لازم برای این نوع مدار را ارائه می دهند. درایورهای تکی و دوتایی به همراه درایورهای همزمان از ثانویه ، بهره وری حتی بیشتر را برای طرح های ایزوله فراهم می کنند. ما کیت های ارزیابی و طرح های مرجع را برای نمونه سازی سریع و تایید طرح ارائه می دهیم. ویژگی های پیشرو در صنعت IC های درایور MOSFET ما شامل زمان تاخیر سریع ، اندازه بسته کوچک ، راندمان بالا و قابلیت اطمینان بهتر است.