روش تنظیم آینه دستگاه لیزر

این آموزش برای کمک به متخصص تعمیر و نگهداری دستگاه لیزر در تراز کردن پرتو لیزر است. مهمترین چیز این است که دستگاه لیزر به درستی کار کند و درست تنظیم شود. انجام تنظیم اولیه دستگاه می تواند به اندازه 15 دقیقه طول بکشد. دستگاهی که دارای مشکلات استثنایی است تا سه ساعت برای تراز لوله لیزر، براکت ها، آینه ها، سر کانونی و لنز زمان مي برد.

این روش توسط ری اسکات استفاده می شود و نباید تنها به عنوان یک روش حرفه ای مورد توجه قرار گیرد. این روش تا کنون عالی عمل کرده و از ابزارهای کمتری استفاده می کند. پس از کمی خواندن و تفکر در مورد روش، یک فرد مراقب صلاحیت باید بتواند هماهنگی را انجام دهد.

بررسی اجمالی:

تعدیل در مراحل انجام می شود. این مراحل به طور منظم انجام مي گيرند به طوری که هماهنگی کامل به درستی انجام می شود. ما انتظار داریم که لوله لیزر به درستی تحریک شود، آینه ها تمیز و بدون آسیب باشند، لنز تمیز و در شرایط خوب باشد. اگر هماهنگی پرتو درست انجام شود، دستگاه با پتانسیل بالایی عمل می کند.

مواد:

  • نوار پوشش (2 اینچ عرض) بهترین نوار پوشش (برای این منظور) را می توان در Harbour Freight خریداری کرد. این نوار دارای محتوای پلاستیکی کم در سطح بالا است و در پایین چسب دارد. نشان دادن لیزر روی نوار برای ما آسان تر خواهد بود. چسب ضعیف به طور دائمی به براکت ها نمی چسبد و به راحتی قابل تغییر است.
  • قلم قرمز – برای نشان دادن موقعیت نشان های لیزر استفاده می شود. ما می توانیم جوهر قرمز را از طریق نوار نازک ببینیم. این موضع اصلی ما را به ما می گوید و موقعیت نشان علامت لیزر جدید را نیز مرتبط می کند. ایده این است که علامت لیزر متمرکز را ایجاد کند.
  • قیچی – مورد استفاده برای برش نوار پوشش به اندازه مناسب.
  • پیچ گوشتی سرخ مایل به قرمز -براي اينكه کشش انعکاس آینه را بشکنند.
  • ناخن انگشتی لهستانی – مورد استفاده برای “قفل کردن” پیچ، پس از تراز.
  • الکل Denatured – برای تمیز کردن.
  • پیچ گوشتی تخت كوچك – برای از بین بردن مهره حفظ لنز.
  • چاقو – برای برش و علامت گذاری.

آینه ها به ترتیب فاصله کانونی لیزر، اول، دوم و سوم نامیده می شوند. اولین آینه نزدیک به لوله لیزر است. آینه سوم به طور مستقیم بالای لنز کانونی است.

روش:

مرحله 1 – اطمینان حاصل کنید که لوله لیزری به درستی نصب شده است. لامپ لیزر باید در محلي قرار گیرد تا پرتو لیزر خارج شود و به آینه اول اشاره شود. اجازه دهید آینه حدود 1 اینچ بین پایان لوله لیزر و براکت باشد. لطفا به تصویر نگاه کنید و این فاصله را در زیر دایره PURPLE متوجه شوید. مهم نیست که اتصال دهنده های الکتریکی به سمت بالا یا پایین چرخانده شوند، اما مطمئن شوید که اتصالات برق از فشار اتفاقی محافظت می شود (نوک سینه های شیشه ای منحصر به فرد و آسان برای شکستن آنها هستند). ما اتصالات الکتریکی را با نوار الکتریکی پایه (دایره ای RED) ایمن کرده ایم. نوار نیز به عنوان یک تسکین فشار (حلقه یلند) عمل می کند، بنابراین سیم بر روی نوک پستان شیشه ای گشتاور تولید نمی کند.

لوله لیزر را بچرخانید تا خنک کننده به طور خودکار هوا را تمیز کند. خنک کننده باید از محفظه شیشه در سمت راست بالای لوله لیزر خارج شود. توجه کنید که خنک کننده از محفظه خنک کننده شیشه (حلقه سبز) خارج می شود. نگران نباشید از جهت لوله های سیلیکون نگران نباشید. شما نیاز به اطمینان از اینکه خنک کننده به طور خودکار از لوله لیزر بدون ترک حباب خارج می شود. حباب هر گونه مایع، از خنک کردن لامپ لوله لیزر و لنز خروجی کوپلینگ جلوگیری می کند. لنز بیش از حد آسیب دیده و قدرت خروجی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. لوله لیزری باید جایگزین شود.

نحوه نصب لوله لیزر .. سمت راست.

تسمه های نصب باید با دقت، اما نه بیش از حد تنگ باشند. فشار بیش از حد می تواند لوله لیزر را شکست دهد. پد های لاستیکی فوم (دایره BLUE) بین لوله لیزر و براکت های نصب شده برای جذب فشار و اطمینان از فشار حتی برای نگه داشتن لوله شیشه ای در محل قرار می گیرد. اطمینان حاصل کنید که براکت “U” به طور ایمن نصب شده است. پیچ های پایه (زیر دایره WHITE) باید به اندازه کافی محکم باشند که پایه حرکت نکند. پیچ تنظیم شده است که از تنظیم ارتفاع از حرکت جلوگیری می کند. اگر پیچ های پیچیده سفت نباشند، پس لوله می تواند بعد از هم ترازی حرکت کند و کل عملیات را از بین ببرد.

هنگامی که لوله لیزری نصب شده است، سیم با ولتاژ بالا و سیم زمین وصل شود. این نوار سیلیکون سفید نوار ولتاژ بالا است.  لایه ای با ضخامت به اندازه کافی برای جلوگیری از ولتاژ بالا از جرقه تا قاب لازم است. به این اتصال الکتریکی بسیار دقت کنید. شکستن نوک پستان شیشه ای تحت پوشش گارانتی نیست.

چگونه لوله لیزر را نصب کنید .. سمت چپ.

مرحله 2 – درب را ببندید ماشین را روشن کنید اطمینان حاصل کنید که خنک کننده جریان دارد Head Focal را به سمت چپ بالای دستگاه حرکت دهید. این كار همه آینه ها را در نزدیک ترین مکان قرار می دهد. اگر شما انتظار دارید که تراز لیزری تا حدودی نزدیک باشد، ممکن است یک قطعه کوچک از چوب را در زیر نازل هوا قرار دهید. آزمایش کنید که لوله لیزر هنگامی که دکمه «لیزر» فشار داده می شود (برای لحظه ای به طور کامل روشن می شود) هیجان زده می شود. اغلب گفته می شود که لوله لیزر “fire” است. اکنون زمان خوبی برای بررسی پیکربندی منو برای میزان درصد قدرت و مدت زمان برای پالس “لیزر” است. برای یک لیزر 40 وات، قدرت لیزر باید به 40 (درصد) تنظیم شود و زمان بندی باید حدود 40mS (milliSeconds) تنظیم شود. لیزر باید حدود 16 وات 40 میلی ثانیه را تحریک کند.

تنظیمات منو برای قدرت و زمان بندی. pic3
لوله لیزر آسیب دیده ممکن است در همه جا تحریک نشود. یک لوله لیزر در حال مرگ ممکن است یک شعله کوتاه در انتهای لوله با سیم RED تولید کند. اگر شیشه ای ترک خورده باشد، لوله نباید تحریک شود.
اگر لوله لیزر به طور صحیح تحریک می شود، ما می توانیم هم ترازی را انجام دهیم. اگر نه، برای کمک فنی تماس بگیرید.

مرحله 3 – از قیچی و نوار برای ایجاد “هدف” و “پوشش نوار” استفاده کنید. هدف توسط لایه بندی حدود 15 قطعه نوار با هم ساخته شده است.  هدف باید حدود 2 × 3 اینچ و ضخامت 1/16 اینچ باشد. ایده این است که پالس لیزری نمی تواند از طریق آن عبور کند. اگر هدف بیش از حد نازک باشد، پالس لیزر می تواند در معرض آتش سوزی قرار گیرد. اگر لیزر از بین میرود، گرما و حرارت لیزر میتواند به آینه آسیب برساند.
نكته*** من معمولا نوار 10 اینچ را می کشم و آن را به دستگاه لیزر می زنم. این باعث می شود که نوار در هر لایه تنظیم شود. بعد از چندین لایه، سپس آن را به سه بخش تقسیم کردم و آنها را باهم جمع کردم.
برای برش قطعات نوار از قیچی استفاده کنید. تقریبا 10 قطعه را در 1.5×2 اینچ برش دهید. حدود 20 قطعه را در 1×2 اینچ برش دهید.

پوشش نوار به عنوان هدف و پوشش نوار

مرحله 4 – بررسی کنید که پرتو لیزر به آینه اول ضربه می زند و از لوله لیزر خارج می شود. اگر پرتو حتی اولین آینه را نداشته باشد، تنظیم می شود. خنک کننده باید فقط آب دیونیزه شود. لوله لیزر در این تصویر ضد انجماد در مخلوط است. خنک کننده نباید ضد انجماد در آن باشد .. 

تنظیمات منو برای قدرت و زمان بندی.

مرحله 5 – هدف را بر روی براکت نصب آینه دوم قرار دهید. توجه داشته باشید که هیچ پیچ هایی که از پایه خارج می شوند وجود ندارد و هدف در واقع به آینه نمی چسبد.

هدف در آینه اول قرار می گیرد.

مرحله 6 – از پد کنترل اپراتور استفاده کنید تا بطری را به عقب فضای کاری حرکت دهید. این موقعیت جایی است که آینه های اول و دوم به یکدیگر نزدیکتر می شوند.

مرحله 7 – تمام درب ها را ببندید و دکمه “لیزر” را فشار دهید. به علامتي که لیزر بر روی هدف می سازد توجه داشته باشید. شما باید دکمه “لیزر” را فقط به اندازه کافی که علامت جدید نشان می دهد فشار دهید. شکل بیضی به این معني است که آینه در زاویه 45 درجه از محور پرتو لیزر قرار دارد. بیضی شکل می تواند به اندازه 3/16 اینچ یا بزرگ به اندازه 1/2 اینچ باشد. این بستگی به قدرت لیزر لوله دارد. نگران نباشید اگر فلاش نور یا شعله را ببینید.

اولین علامت روی هدف قرار دهید

مرحله 8 – اکنون لیزر بر روی نوار هدف ساخته شده است. جعبه را به جلوی دستگاه نزدیک کنید. برای گرفتن قلم جوهر در آنجا، باید فضای بیشتری داشته باشید. با استفاده از قلم قرمز علامت گذاری به سمت بالا، پایین، راست و لبه های چپ بیضی شکل. علامت قلم باید مانند هیئت مدیره tic-tac-toe باشد که بیضی را فشار می دهد. اطمینان حاصل کنید که علامت قلم تاریک است.

حرکت به سمت جبهه

برای تعیین علامت لیزر از قلم خواندن استفاده کنید.

مرحله 9 – قطعه کوچکی از نوار را روی علامت قرمز قلم قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد تا ببینید که کدام علامت لیزر جدید است.

یک نوار نوار بالای علامت های قرمز قرار دهید.

مرحله 10 – این گام عجیب است. اگر فکر می کنید هم ترازی در حال حاضر نزدیک است، شما می توانید تمام زیر بغل را به جلو حرکت دهید. اگر هم ترازی بطور قابل توجهی در خطا باشد، ممکن است پرتو لیزر روی هدف نوار در همه موارد نباشد. اگر هم ترازی نزدیک است، پس پرتو لیزر ممکن است در بالای علامت قبلی قرار بگیرد. دوربين را دور از آينه اول قرار دهيد. درب را ببند دکمه “لیزر” را فشار دهید تا علامت لیزر دایره ای جدید تولید شود.

علامت گذاری روی نوار نوار پوشش.

گام 11 – درب ها را باز کنید و محل قرارگیری علامت لیزر جدید را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که هدف (پشته نوار) ​​بر روی کمان آینه دوم واقع شده است. شما باید زاویه ی اولین آینه را تنظیم کنید تا پرتو لیزر در داخل علامت های قرمز قلم قرار گیرد. علامت های قرمز ساخته شده است، زیرا مشخص کردن علائم جدید لیزر از عناصر قدیمی دشوار است.

مرحله 12 – اولین زاویه آینه را تنظیم کنید تا پرتو لیزر بر روی علامت اصلی منعکس شود. اگر علامت جدید خیلی بالا باشد، سپس پیچ تنظیم کننده پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. اطمینان حاصل کنید که فقط کوچکترین پیچ را بگیرید. من دیده ام که 1/16 از یک نوبت می تواند تنظیم بیش از حد. اگر نشانه لیزر جدید از هدف قرار داشته باشد، سپس تنظیم کننده پیچ و مهره سمت چپ را در جهت عقربه های ساعت چرخش دهید. این آینه اول را به گونه ای تنظیم می کند که منعکس کننده پرتو لیزر به سمت راست باشد.

اول زاویه ی آینه را تنظیم کنید تا هدف لیزر را بهتر کنید تا هدف را بر روی آینه دوم قرار دهید.

مرحله 13 – اکنون که برخی تنظیمات را به آینه انجام داده اید، باید ببینیم نتایج چه هستند. قطعه کوچکی از نوار که علامت قرمز قلم را پوشانده است را بردارید. نوار را با یک قطعه تازه نوار پوشش جایگزین کنید. اگر قطعه قدیمی نوار پوشش دارای فضای در دسترس است، پس شما می توانید از بخش نشتی استفاده کنید.

نوار را برای استفاده از بخش تازه حرکت دهید .. یا نوار جدیدی بگیرید.

مرحله 14 – ما درواقع به مرحله 10 بازگشته ایم. درب را ببندید. دکمه “لیزر” را چند بار فشار دهید تا یک علامت لیزر دایره ای جدید تولید شود.

علامت جدید بر روی نوار ... تنظیم کنید.

گام 15 – مراحل 10 تا 14  را آنقدر ادامه دهيد تا زمانی که نقطه لیزر جدید به طور مستقیم در داخل نشانه قرمز قلم باشد. این را می توان به عنوان یک مرحله هماهنگی در نظر گرفت. اگر علامت اصلی (آینه نزدیک به هم) و اولین تست شات (آینه جدا شده) در عرض 1/4 اینچ بود، پس لازم نیست که از مرحله دیگری از step5-step14 بروید. اگر هماهنگی شما خیلی نزدیک بود، پس از تولید علائم متمرکز، این مرحله از هماهنگی را به پایان خواهد رساند.

مرحله 16 – محور اول هم تراز است این محور به طور کامل انجام نمی شود تا زمانی که ما می دانیم که پرتو لیزر به اندازه کافی بالا است تا به درستی وارد لوله کانونی شود (کمی بالاتر از مرکز) و به اندازه کافی برای ورود به محفظه کانونی در محور مرکز آن آینه سوم منتقل می شود. این محور برای محور بعدی در شرایط خوبی قرار دارد. در حالیکه ما محور بلبرینگ را هموار می کنیم، ما باید حرکت فرمان را به سمت مرکز حرکت دهیم. جابجایی زیر بغل به مرکز، هر خطایی که از محور اول محسوب می شود، به طور متوسط ​​است.

فرمانروایی را به سمت مرکز حرکت دهید.

گام 17: سه ​​پیچي که برای آینه در سمت چپ گارنت احاطه شده است تنظیم می شود. به همین ترتیب، فشاری بهار را همانطور که در شکل نشان داده شده است، محکم کنید.

توصیف ...

توصیف ...

مرحله 18- قرار دادن هدف در آینه سوم واقع در بالای سر جلوی کانال.

نوار هدف را بر روی مونتاژ کانونی کانونی روی سوراخ قرار دهید.

مرحله 19- محور x را به سمت چپ حرکت دهید. چند بار دکمه لیزر را فشار دهید تا یک دایره تاریک دیگر داشته باشید

مادون قرمز کانونی نزدیک به آینه دوم را حرکت دهید.

مرحله 20- محور x را به سمت راست حرکت دهید.

برای نشان دادن هدف، دکمه -Laser را فشار دهید.

توصیف ...

مرحله 21- با یک قلم روشن، علامت پوند را در اطراف دایره ای که در هدف سوخته است، علامت گذاری کنید.

برای نشان دادن دایره سوزانده شده لیزر از قلم قرمز استفاده کنید.

مشاهده کنید که علامت قلم بسیار آسان است که لبه های دایره را مشاهده کنید.

گام 22- نوار جدیدی را روی هدف قرار دهید تا جایی که سوخته شد.

تنظیمات منو برای قدرت و زمان بندی.

گام 23- بستن درب و دکمه لیزر را فشار دهید.

گام 24- ترازو را بررسی کنید.

تنظیمات منو برای قدرت و زمان بندی.

گام 25 – سه پیچ وجود دارد که می تواند توسط دست بر روی آینه در سمت چپ زیر بغل محکم شود. این سه پیچ محل قرار گیری پرتو در هدف را تغییر می دهد. اگر نقطه بالا است، اما در مرکز به طور عمودی پیچ دکل پایین است. اگر نقطه کم است، اما در مرکز عمودی دو پیچ دو سر. اگر نقطه کم و به سمت چپ باشد، پیچ را به سمت راست بالا ببرید. اگر نقطه کم و راست باشد، پیچ مجدد سمت چپ را بچرخانید. اگر نقطه بالا است و به سمت راست، پیچ و مهره بالا و پایین را بکشید. اگر نقطه بالا است و به سمت چپ، پیچ و مهره بالا و پایین را بکشید. اگر نقطه در مرکز به صورت افقی باشد، اما به سمت چپ، پیچ و مهره بالا و پایین را بجوشانید. اگر نقطه به سمت راست باشد، پیچ و مهره های سمت چپ و پایین را بکشید.

توصیف ...

مرحله 26- نوار جدید. بستن درب و دکمه لیزر را فشار دهید تا محل جدیدی را ببینید. تکرار گام های 25 و 26 تا زمانی که لکه ها متمرکز باشند.

توصیف ...

مرحله 27- با استفاده از یک هدف سه لایه نوار پوشاننده، سوراخ در بالای صفحه ورودی کانال را پوشش دهید. با ناخن خود، لبه های ورودی دایره ای را قرار دهید.

توصیف ...

مرحله 28- با قلم، محل دایره را به صورت نشان داده شده در شکل نشان دهید.

توصیف ...

گام 29- محور x را به مرکز جدول منتقل کنید. درب را ببندید و یک بار یا دو بار دکمه لیزر را فشار دهید. بررسی کنید که آیا نقطه بالا و مرکزی است، همانطور که در شکل نشان داده شده است. اگر اینطور نیست، مراحل 25 و 26 را تکرار کنید تا نقطه همانطور باشد که در شکل زیر نشان داده شده است.

توصیف ...

مرحله 30- لوله کانونی را از سر کانونی خارج کنید. ابتدا شلنگ هوا را بردارید. یک اتصالی کرکره ای وجود دارد که می تواند توسط دست بچسبانید، آن را از بین ببرید و از کانال کانونی خارج شوید.

توصیف ...

گام 31- بالای کانال کانونی که لنز در معرض قرار می گیرد، باز کنید.

توصیف ...

گام 32- یک حلقه (مهره لنز) وجود دارد که لنز را در جای خود قرار می دهد، این پیچ است. بسیار مراقب باشید. یک پیچ گوشتی کوچک مانند یک مداد را نگه دارید. ما یک لغزش کوچک را برای ایجاد یک لرزش بزرگ در لنز نمی خواهیم. حلقه نگهداری را از بین ببرید و حذف کنید.

توصیف ...

گام 33- یک واشر وجود دارد که فشارهای غیر طبیعی را از لرزش لنز جذب می کند. واشر لاستیکی را بردارید. شما می توانید از سوزن استفاده کنید. باز هم … مراقب باشید که لنز را خراشیده نکنید.

توصیف ...

مرحله 34- لنز را خارج کنید. نکته کانونی کانال را به سمت بالا قرار دهید تا لنز را بر روی یک حوله نرم قرار دهید. بازرسی لنز برای سپرده ها و خراش ها. برای تمیز کردن، از الکل کاکائو و الکل دندانی استفاده کنید. لنز را با چکیدن الکل بر روی لنز تمیز کنید و فقط با استفاده از q-tip برای پاک کردن الکل از پودلینگ در هر جای لنز استفاده کنید. به هیچ وجه فشار و یا اسکراب را اعمال نکنید. استفاده از Q-Tip برای انتقال الکل به لنز. اطمینان حاصل کنید که لنز خشک و تمیز است.

توصیف ...

مرحله 35- لوله کانونی را با یک حوله کاغذی پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که لوله کانونی هیچ روغن، آب یا خاک در داخل آن وجود ندارد. لنز را درون کانال کانونی قرار دهید، بخش منحنی لنز رو به داخل لوله قرار دهید. لیزر ابتدا باید از منحنی عبور کند، از طریق لنز عبور کند، سپس از طرف صاف لنز خارج شود.

توصیف ...

مرحله 36- واشر لاستیکی را به داخل لوله کانونی قرار دهید. این واشر از لنز از فشار و فشار بیش از حد محافظت می کند تا به یک طرف متمرکز شود.

توصیف ...

مرحله 37- برگه ی لنز نگهدارنده را باز کنید و آن را به آرامی قفل کنید.

توصیف ...

مرحله 38- با استفاده ازکمک هوا ، هرگونه آلودگی را که ممکن است لنز را آلوده کند، از بین ببرید.

توصیف ...

مرحله 39- هنگامی که لنز تمیز باشد، قسمت بالای لوله کانال را جایگزین کنید.

توصیف ...

مرحله 40- جدول Z محور را به سمت بالا منتقل کنید. لوله کانونی را به سمت راست کانونی به اندازه کافی قرار دهید تا با حداکثر ارتفاع یک ورق کاغذ در فوکوس قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که ورودی هوا کمک به جهت صحیح روبرو است و مانع حرکت نمی شود. سپس اتصالات کرکره ای را محکم کنید تا لوله کانونی دقیق باشد. شیلنگ هوا را بر روی اتصالی شلنگ ببافید.

توصیف ...

مرحله 41- با استفاده از چاقو ابزار، علامت جلو کانال کانونی و چگونگی عمق آن به سر کانونی قرار می گیرد. این مرحله باعث می شود که لنز را تمیزتر کند.

توصیف ...

مرحله 42- با استفاده از ابزار کانونی، جدول را حرکت دهید به طوری که دستگاه خارج از فوکوس باشد، همانطور که در تصویر نشان داده شده است. سطح نوار پوشش را بر روی میز زیر لوله کانونی قرار دهید.

توصیف ...

مرحله 43- پیچ تنظیمات را در مونتاژ کانونی کانال تا زمانیکه چشمه ها باهم مساوی شوند، محکم کنید.

توصیف ...

مرحله 44- درب را ببندید و دکمه لیزر را فشار دهید. نتیجه باید یک نقطه لیزری دایره ای در حدود 1/4 اینچ در قطر باشد. اطمینان حاصل کنید که نقطه تاریک است و به راحتی دیده می شود. اگر نقطه لیزری مانند یک چشم گربه شکل داده شود، لیزر ممکن است به نازل آلومینیومی برسد.

توصیف ...

مرحله 45- از ابزار تمرکز به عنوان یک مربع استفاده کنید. نقطه را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از مرکز لوله کانونی در هواپیما ی محدوده خارج می شود. ما به یاد می آوریم که لیزر باید به مرکز مونتاژ مرکزی و بلند (مرحله 29) وارد شود. نقطه ممکن است کمی به سمت چپ نازل مرکزی باشد. اگر آینه # 3 بالا برود، سپس نقطه به سمت راست حرکت می کند. بیش از حد آینه را شیب ندهید کج شدن آینه می تواند پرتو لیزر را به نازل آلومینیومی برساند.

توصیف ...

مرحله 46- با استفاده از ابزار تمرکز به عنوان یک مربع، محل را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از مرکز کانال کانونی در محور x محاسبه می شود.

توصیف ...

گام 47- میز را به طوری که هدف نوار پوشش را در فوکوس قرار دهید. بستن درب و یک بار دکمه لیزر را فشار دهید. بررسی کنید که آیا نقطه در مرکز نقطه 1/4 قرار دارد یا خیر. اگر نقطه بالا باشد (به عقب ماشین)، پیچ های چپ و راست به عقب را سفت کنید. اگر نقطه کم (به جلوی ماشین) باشد، پیچ های جلو و چپ را بچرخانید. اگر نقطه به سمت راست باشد، پیچ چپ را بچرخانید. اگر نقطه به سمت چپ باشد، هر دو پیچ را درست کنید.

توصیف ...

توصیف ...

تکرار فرایند مراحل 42-47 تا زمانی که نتایج یک و نیم نقطه و نقطه مرکزی باشد

 

 

ویژگی های چیلیر خوب

لیزر چیست