چرخش شیشه

این یک مهارت دشوار برای توسعه است و طرح درس به استفاده از آن کمینه می شود. با این حال، این یک مهارت ارزشمند و ارزشمند برای به دست آوردن است و محصولات شیشه ای خود را نشان می دهد مهارت های خود را در چرخش شیشه ای لوله. قبل از اینکه ما شیشه را در یک مشعل چرخانیم، باید تمرین کنیم!

    1. یک لوله شیشه ای را از درس قبلی انتخاب کنید.
    2. با هر دو دست لوله را بگیرید و آن را به صورت افقی نگه دارید.
    3. شیشه را در جهت عقربه های ساعت (دورتر از شما) بچرخانید.

نکته: دست های خود را کف دست نگه دارید. انگشت شست و اشاره شما به عنوان “موتور” تبدیل لوله شیشه ای. انگشتان باقی مانده شما لوله را در برابر کف دست خود می اندازد. این انگشتها به عنوان یک آستین بلبرینگ، در حمایت و پایداری لوله شیشه ای در حین چرخش کمک می کند.

برای تسلط خود بر مهارت های چرخش خود، دو قطعه لوله شیشه ای 10 میلی متر OD و حدود 8 اینچ را انتخاب کنید. اگر مایل هستید، از نشانگر یا برچسب روی هر قطعه استفاده کنید تا هماهنگی خود را نشان دهید. سپس، همانطور که در بالا نشان داده شد، یک قطعه لوله را در هر دست قرار دهید و چرخش را انجام دهید، هر لوله را به همان مرکز مرکزی خیالی هموار کنید. چرخش خود را همگام سازی کنید و برای هماهنگی سازگارانه مشاهده کنید.

بعد، چرخش عمل با یک مونتاژ موی متصل به یک لوله.

توانایی چرخش مهارت طول می کشد ساعت / روز تمرین برای به دست آوردن. هنگامی که شما استعدادهای شیشه ای خود را توسعه می دهید آشکار می شود که اهمیت توسعه این مهارت ها را توسعه می دهد.

آموزش شیشه گری درس هشتم