یک عنصر مقاومت (یعنی الکتریکی). این عنصر ممکن است سیم پیچ سیم، قطعه کربن یا مقاومت دیگری باشد. قدرت به عنصر می تواند به طور مداوم اعمال می شود، توسط یک ترموستات روشن / خاموش تغذیه (به عنوان مثال اثر کریری Wellers)، به صورت دستی تغییر (مانند مقادیر سنتی از یک ترانسفورماتور 3.3V تغذیه) و یا ترموستات ترموستات ترمینال الکترونیکی جدید تر.

شعله سوخت (کمی در مقابل شعله نگه داشته می شود). شعله می تواند گاز یا مایع سوختگی باشد

یک منبع جداگانه بعضی از آهن ها فقط منشوری مس در انتهای یک میله فولادی هستند. انتهای دیگر میله دارای یک دسته چوبی مانند یک فایل بزرگ برای ارائه یک دسته راحت برای اپراتور است. گرما ممکن است توسط یک آتش باز، یک شعله گاز یا مایع، و اجاق گاز الکتریکی و غیره فراهم شود.

صرف نظر از آن، نوک یا بیت آهن (بخشی که حرارت داده می شود و کار می کند) گرم می شود، با لحیم کاری (به همراه شار، اگر آن را با الکل لحاظ نمی کند) گرم می شود، و سپس بیت بر روی مورد قرار می گیرد (ها) باید جوش داده شود. سپس لحیم کاری بر روی قطعه کار (سیم یا گره زدن و غیره) و آهن برداشته می شود. قطعه کار هنوز هم تا زمانی که جوش متوقف شود.

لحیم کاری خود آلیاژ است. به طور سنتی، “لحیم نرم” یک آلیاژ قلع / سرب بود، اما یک جنگ صلیبی در سرتاسر جهان برای متوقف ساختن استفاده از سرب وجود داشته است، و در نتیجه، لحیم کاری حاوی فلزات دیگر مانند نقره بود. شکایات اغلب شنیده می شود که جوشکارهای جدیدتر به همان شیوه یا به سادگی به عنوان نوع قدیمی کار نمی کنند.

“لحیم کاری های سخت” معمولا بر پایه نقره است و به عنوان “لحیم نقره” نامیده می شود. به طور معمول برای بخش های الماسی لوله کشی و لحیم کاری بر روی بیت های هسته الماس و تیغه برای صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.

نقطه ذوب، خواص مرطوب و خواص رئولوژیکی آلیاژهای مختلف متفاوت هستند. آلیاژ بهینه برای این کار (در حالت ایده آل) انتخاب می شود.

شارژ وجود دارد برای حذف فیلم اکسید که احتمالا در سطح کارهای موجود وجود دارد. فلوم های مختلف برای فلزات و کاربردهای مختلف استفاده می شود. فلوئور بر مبنای شایع در الکترونیک رایج است. شار بر روی کلرید روی در لوله کشی مس رایج است. Fluids اسید هیدروکلریک و فسفریک نیز استفاده می شود. شار براساس بوراکس برای دفع سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدید کنندگان ص بازدید کنندگان الکترونیکی د ب Y H O N الکترونیکی Y

قبل از صرف یک سنت دیگر در آمازون، این را بخوانید.
قیمت آمازون نشان می دهد همیشه پایین ترین نیست. خوشبختانه این ابزار می تواند به شما در پیشبرد بازار کمک کن