بیاموزید که چگونه برای پرتوهای تیره برای فضای داخلی روشن تر که زیبایی چوب را جشن می گیرند ، مقابله کنید

چراغ پرتوی چوبی آسان است؟ پرتوهای با رنگ سیاه ، پس از اتمام انتخاب برای هر کلبه روستایی روستایی ، اکنون با عشق ما به دانه چوب و فضای داخلی پر نور همگام نیستند. ما از متخصصان می پرسیم چگونه می توانند زیبایی تیرهای چوبی را نشان دهند …

تشکر ویژه به داگلاس کنت ، مدیر فنی و تحقیقاتی ، انجمن حمایت از ساختمانهای باستانی (SPAB).

اعتبار تصویر: مارک بولتون

بهترین راه برای پررنگ تر کردن تیرهای رنگی ، لاک الکل یا لکه دار چیست؟
عملی ترین گزینه ممکن است رنگ آمیزی بیش از پایان تیره بر روی تیرها با یک پوشش مناسب ، به عنوان مثال ، یک دستگاه پخش کننده نرم کم رنگ باشد. این رنگ سنتی مبتنی بر آب – پیشرو امولسیون مدرن – دارای روکش مات مخملی است و این مزیت را دارد که در صورت تمایل در آینده می توان آن را به راحتی با آب گرم شستشو داد.

حذف یک انتهای موجود از تیرها چقدر آسان است؟
یک روش جایگزین ، که نیاز به تلاش بیشتری دارد ، خنثی کردن انتهای تاریک است. ضروری است که با عجله رفتار نکنید ، در غیر این صورت می توانید ناخواسته به الوار آسیب بزنید یا هیچ اثری از دکوراسیون اولیه زمین را از بین نبرید ، که وجود آن همیشه واضح نیست (خصوصاً با نقشه های ساده) توجه داشته باشید که بسیاری از پوشش های قدیمی از جنس سرب هستند و باید اطمینان حاصل کنید که خود یا دیگران را در معرض گرد و غبار خطرناک قرار نمی دهید.

آیا روش هایی وجود دارد که می تواند باعث آسیب دیدن تیرها شود؟
روش های حذف رنگ سخت ، مانند شن و ماسه های تهاجمی ، می تواند سطح تیرها را خراب کند و اجرای سوسک های غیر جذاب را نشان دهد. مسواک زدن نیز غیرقابل اجتناب است ، همانند استفاده از هر فرآیند پنهانی ، که نتایج آن مشخص شده است که تیرها را با ظاهری واضح ترک می کند.

کتابخانه CHI مارس p26 خانه اسمیت
اعتبار تصویر: Polly Eltes

آیا نوارهای شیمیایی مناسب هستند؟
نوارهای شیمیایی اغلب برای از بین بردن پوشش های مشکی ، رنگ براق یا سایر مواد بر پایه روغن روی تیرها موثر هستند. همیشه قبل از انجام عمده فروشی برداشتن رنگ ، ابتدا یک آزمایش کوچک را در یک منطقه با احتیاط انجام دهید.

بعد از جدا شدن تیرها بهترین کار چیست؟
چوب های تازه در معرض را می توان با یک موم زنبور عسل و لهستانی استرپت یا موم میکرو بلوری درمان کرد. در جاهایی که چوبها به واسطه لرزهای کوچک بدجنسی نمی شوند ، سوراخهای ناخن و مواردی از این قبیل ممکن است برای اتحاد آنها بهتر است از لیمو یا موم آهک استفاده کنید. از طرف دیگر ، می توانید از distemper نرم یا یک سازگار با محیط زیست مناسب استفاده کنید. از لاک پلی اورتان ، لکه ها یا رنگ های براق مدرن که عموماً از فضای داخلی قدیمی جلوگیری می کنند ، خودداری کنید.