رنگ بخشی اساسی در شیوه درک جهان است که اغلب ما آن را به صورت واضح در نظر می گیریم. در مورد آن فکر کنید: از رنگ پرتقال جوان و پر رنگ در لباس شخصی تا آسمان خاکستری و تاریک بالای سر ما ، رنگ ها این قدرت را دارند که بتوانند برداشت های ما را نسبت به دیگران و حتی شرایطی که خودمان در آن پیدا می کنیم شکل دهند.

به همین دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند در زرادخانه یک طراح رنگ است. این می تواند طرحی را ایجاد یا شکسته کند. این می تواند عاملی تعیین کننده در جذب بیننده یا ارسال سریع فوری در راه آنها باشد.

من بعنوان یک غیر طراح ، پیدا کردن فقط رنگ های مناسب برای پروژه های آماتور خود را اغلب دشوار می کنم. این که آیا من برای پشتیبانی از مطالب خود یا پروژه های پیچیده تری مانند یک اسلایس یا اینفوگرافیک ، یک تصویر ساده ایجاد می کنم ، اغلب وقت زیادی را صرف جستجوی طرح رنگ مناسب می کنم. از خودم سؤالاتی می کنم مثل: آیا می خواهم طرح من جذاب باشد؟ تحریک آمیز و جسورانه؟ یا هوشمند و ظریف؟

مگر اینکه شما یک طراح فصلی باشید ، زمان و تلاش زیادی را می یابید تا یک ترکیب رنگی را پیدا کنید که کارایی داشته باشد ، به همین دلیل تیم طراحی در Visme تصمیم گرفته است لیستی مفید از طرح های رنگی زیبا را از وب سایت هایی که توسط Awwward شناخته شده اند در اختیار کاربران ما قرار دهد. ، معتبرترین جایزه برای طراحان وب و توسعه دهندگان.

 

نقشه های رنگ وب سایت کد هگز
آماده؟
هر یک از این پیش تنظیم های رنگی زیبا را در طراحی خود اعمال کنید. آن را به صورت رایگان امتحان کنید
بعد از دریافت بازخورد مثبت زیادی درباره اولین راهنمای ترکیبی از رنگ ، ما می دانستیم که مخاطبان ما دور دیگری از پالت های زرق و برق دار را انتخاب می کنند.

 

مرتبط: 50 ترکیب رنگ زیبا (و چگونه می توان از آنها در طراحی های خود استفاده کرد)

1 رنگارنگ و متعادل

طرح های رنگ وب سایت 1 تئوری فعال
رنگهای گرم و خنک در این پالت رنگارنگ اما غافلگیرکننده ترکیب شده اند. از طرح جذاب و روشن مایل به سبز مایل به سبز تا آبی مایل به قرمز ، این طرح رنگی برای طرح های جوان و مدرن مناسب است.

2 رنگ لهجه روشن

طرح های رنگی وب سایت 2Paypr
سایه های آبی و بنفش با برخی از لهجه های چشم قرمز و نارنجی در این ترکیب ترکیب شده است. توجه کنید که تضاد بین زمینه آبی روشن و لهجه های قرمز-نارنجی بلافاصله چشمان را به سمت مکان های مناسب ، از بالای صفحه به ویدیو در پایین جلب می کند.

3 طبیعی و خاکی

طرح های رنگ وب سایت 3Resn
احساس محاصره شدن از یک آسمان آبی آرامش بخش و یک صحنه پرورش از فضای بیرون از خانه بلافاصله توسط این طرح رنگی بسیار “پایین به زمین” برانگیخته می شود. ایده آل برای طرح های مرتبط با طبیعت و پایداری ، این ترکیب رنگ دلپذیر ممکن است برای پروژه هایی که بر آگاهی محیط زیست تأکید دارند مفید واقع شود.

4 خنک و تازه

طرح رنگ وب سایت 4Grosse Lanterne
یک رنگ آبی تیره و زمرد امپریالیستی در این طرح جمع شده اند تا یک پالت تمیز و طراوت ایجاد کنند. با یادآوری اقیانوس یا هر نوع محیط مربوط به آب ، این ترکیب برای طرح هایی که قصد دارند تصویری آرام و مطمئن داشته باشند ایده آل است.

5 جسور و پرتحرک

طرح رنگ وب سایت 5W & CO
این ترکیب چشم نواز مرجانی قرمز و فیروزه ای ، به همراه سایه های دیگر آبی ، هم پر جنب و جوش است و هم جسورانه. بلوزهای خنک کننده با رنگ جسورانه ای جسورانه جبران می شوند ، و این یک طرح رنگی کامل برای هر نوع طراحی برجسته و مدرن است.

6 ورمیلیون و روسی سبز

طرح رنگ وب سایت 6Stinkdigital
این صفحه یک تکنیک رایج است که توسط سایت های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد ، این صفحه با ترکیب یک پس زمینه سیاه با رنگ های لهجه جسورانه تضاد جذابی را ایجاد می کند. در این حالت ، تغییرات رنگ قرمز ، مانند ورمیلیون و آفتابگردان ، توسط سبز بی نظیر روسیه تکمیل می شود.

7 شیک و پیشرفته

طرح رنگ وب سایت استودیو 7Bordel
این طرح رنگی زیبا ، تن های تیره و تیره را گرد هم می آورد تا ظاهری تمیز و پیشرفته ایجاد کند. سایه های آن به رنگ خاکستری و آبی برای طراحی های محافظه کارانه ایده آل است.

8 رنگ و بنفش بنفش

طرح رنگ وب سایت 8ReedBe
سایه های قهوه ای مایل به قرمز تیره با اسطوخودوس عمیق قرمز و قدیمی توسلی ترکیب شده و یک پالت منحصر به فرد را ایجاد می کند که با گرما و عمق آن شما را به خود جلب می کند. این طرح برای قطعات زیبا که به دنبال ترد انرژی و غنای هستند اید

 

 

 

چگونگی انواع وبسایت ها 

رنگ ها