طی چند روز و هفته های بعدی اکثر ما شروع به فکر کردن در مورد تغییر خواهیم کرد ، در مورد ترک عادت های بد و ایجاد عادت های مثبت جدید.

به طور سنتی در سال نو به این فکر می کنیم که امسال چگونه می تواند متفاوت باشد ، ما از امید ، خوش بینی و هیجان پر می شویم.

متأسفانه آمار موفقیت در موفقیت وضوح سال نو ضعیف است.

ظاهراً تنها 18٪ از مردم با تصمیم های سال نو خود موفق می شوند ، اما به جای اینکه به آمار منفی توجه کنند ، از 18٪ افرادی که هر سال اهداف خود را به دست می آورند ، چه می توانیم یاد بگیریم؟

1. آنها نیاز به اهداف را درک می کنند

ما اگر بخواهیم به چیزی غیر از روال عادی خود برسیم ، به اهدافی نیاز داریم ، به اهداف نیاز داریم تا از ما الهام بگیرند و به ما انگیزه دهند و به ما راهنمایی کنند.

بدون آنها آینده ما تحت کنترل خود ما نیست ، ما آینده خود را به سرنوشت واگذار می کنیم.

آگاهی از آنچه باید بهبود یابد ، تنها راهی است که می توانید آگاهانه پیشرفت های خود را انجام دهید.

زندگی سفری است که ما فقط می توانیم تلاش کنیم هر روز کم کم بهتر و بهتر کنیم.

از خود پرسیدن چند سوال اصلی ممکن است به شما کمک کند تا در زمینه هایی برای بهبود یا تغییر تمرکز کنید:

آیا وقت خود را برای انجام کارهایی که لازم نیست انجام شود ، تلف می کنید ، یا شاید خیلی تلاش می کنید و به نتیجه ای که برای آن امیدوار بودید نرسیدید؟
برای بهتر شدن سال آینده چه کاری می توانید انجام دهید؟
واقعاً چه چیزی را می خواهید ، اما هر سال برای رسیدن به آن تلاش می کنید؟
دوست دارید چه تغییراتی در مورد خودتان ایجاد کنید؟
این پاسخ ها می توانند نقطه شروع برای تعیین اهداف شما باشند و اگر نمی دانید از کجا شروع کنید و به شما کمک می کنند تا در مورد آنچه می خواهید تغییر دهید روشن کنید.

2. آنها اهداف انگیزشی را که واقعاً می خواهند تعیین کنند

ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما بسیاری از مردم درباره آنچه که واقعاً می خواهند تغییر دهند مشخص نیست.

آنها هر سال اهداف یکسانی را تعیین می کنند ، همان هدف های دیگران. اهداف سال جدید آنها به جای نیازهای یکی تبدیل به خواسته توده ها می شود.

آیا واقعاً می خواهید اول ژانویه در سالن ورزشی شروع کنید یا دوست دارید برنامه ریزی برای یک تجارت جدید را شروع کنید یا خلاق تر شوید؟

دلیل عدم موفقیت مردم به این دلیل است که آنها نیمه کاره اهداف خود را تعیین می کنند ، متمرکز بر کارهایی هستند که می دانند باید انجام دهند.

مشکل بسیاری از اهدافی است که افراد در واقع آنها را تحریک نمی کنند یا حداقل آنها انگیزه ای در این اهداف پیدا نکرده اند تا به اهداف خود برسند.

یک هدف باید شما را هیجان زده و انگیزه دهد – در حالی که تپه زدن به پیاده رو ممکن است هرگز شما را هیجان زده نکند ، ایده یک بدن سالم سالم در شلوار جین لاغر شما ممکن است فقط کار را انجام دهد!

3. آنها کوچک را شروع می کنند

اگر سعی می کنید همه چیز را یکباره تغییر دهید ، خود را برای شکست تنظیم می کنید.

کلید اصلی برای تغییر مثبت تغییر یک چیز در یک زمان است – قبل از حرکت به حالت دیگر ، یک عادت را استاد کنید.

چارلز دوگیگ ، نویسنده کتاب “قدرت عادت” می گوید ما روی آنچه که او عادت های سنگ کلیدی می نامد ، تمرکز می کنیم. وی در کتاب خود مفهوم عادات سنگ سنگی را توضیح داده است که وقتی روی آنها متمرکز می شود ، دارای یک اثر مثبت و توانمند هستند.

عادات كلستونی رابطه مستقیمی بین علت و معلولی ایجاد نمی كنند ، اما می توانند “واكنش های زنجیره ای را یاری كنند كه به سایر عادات خوب کمک می كنند”.

اگر عادت به دویدن داشته باشید ، تضمین می شود ، شما به طور طبیعی شروع به پذیرش عادت های دیگری مانند نوشیدن بیشتر آب و غذا خوردن سالم تر خواهید کرد. هنگامی که شما به عادت به اوایل برخاستن تسلط دارید ، می توانید آن را بسیار راحت تر به مدیتیشن ، مجله و غیره بیابید.

این عادتهای سنگی مواردی است که باید روی آنها تمرکز کنید ، دیگران شامل شام خانوادگی ، درست کردن تختخواب شما در صبح ، مدیتیشن و برنامه ریزی روز شما هستند.

بنابراین اگر می خواهید امسال تغییری ایجاد کنید ، شاید ایده خوبی باشد که روی یکی از این تغییر زندگی “عادات سنگ سنگی” متمرکز شوید.

4- آنها اعتقاد دارند که می توانند

آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که با اکراه عادت جدیدی را تجربه می کنید؟

آیا شما می گویید که این کار را انجام خواهید داد اما درون آن را باور نمی کنید؟

بسیاری از مردم قبل از شروع کار خود را برای شکست اعلام کرده اند – عمق آنها باور ندارند که می توانند این کار را انجام دهند.

اعتقادات شما به طور کلی نتیجه را تعیین می کند ، بنابراین اگر واقعاً باور نکنید که می توان انجام داد ، وقت خود را هدر ندهید.

بنابراین بسیاری از افراد هر ماه ژانویه هدف از دست دادن وزن را تعیین می کنند ، اما آنها نسبت به این هدف بسیار احساس منفی می کنند ، زیرا آنها بارها سعی کرده اند و شکست خورده اند ، به طوری که آنها واقعاً باور ندارند که این کار را انجام می دهند.

اگر این مورد برای شما اولین موردی است که باید در نظر بگیرید این است ، آیا شما مرتباً همین کارها را انجام می دهید و شکست می خورید؟

تعریف انیشتین از جنون را به خاطر بسپارید. انجام همان کارها و انتظار نتایج متفاوتی – امسال چه کاری را باید انجام دهید؟

اگر هدف چیزی است که شما واقعاً می خواهید ، و شما نمی فهمید که چرا نمی توانید آن را عملی کنید ، از یک دوست نزدیک بپرسید که چرا فکر می کنند شما هنوز به هدف خود نرسیده اید ، و از همه مهمتر حاضر به گوش دادن به پاسخ!

5- انعطاف پذیر هستند

افراد موفق به طور کلی می دانند که شکست بخشی از زندگی است.

آنها درک می کنند که در جاده رسیدن به آنچه می خواهند وجود دارد چاله ها و موانعی وجود دارد ، اما آنها همچنان در کنار آن می مانند.

موفقیت به اراده و استقامت نیاز دارد.