DENVER (Billboard) – بیشتر باشگاه رقص را وارد کنید و شانس شما به زودی «خرید شاتتی اسنپین» توسط R & B sensation T-Pain قبل از شب از بین خواهد رفت.

اما تک ضربه بیشترین چرخش خود را به عنوان یک کلیپ 30 ثانویه می گیرد.

طبق گفته Nielsen RingScan، “فروش یو دنج” در سال 2007 به فروش می رسد که بیش از 2.3 میلیون دستگاه در سال است. طبق گفته Nielsen SoundScan، این رقم تقریبا دوبرابر 1.6 میلیون نسخه دیجیتالی قابل احترام است که همان آهنگ را به فروش می رساند و 686000 دیسک را که آلبوم آن پشتیبانی می کند کپی می کند – “Epiphany” – از ابتدای ماه ژوئن 23 حرکت کرد.

برای هنرمند Jive Records، این یک داستان آشنا است. اولین آلبوم او، Rappa Ternt Sanga، 597،000 نسخه را بر روی hit hit single فروش کرد، “من N Luv (Wit a Stripper)” است. براساس این برچسب، آهنگ بیش از 5 میلیون آهنگ زنگ فروخته شد، 4 میلیون آن در کمتر از پنج ماه – آن را تبدیل به سریعترین آهنگ زنگ در تاریخ سونی BMG و به دست آوردن آن 2006 BMI جوایز شهری موسیقی به عنوان زنگ سال .

این چیزی است که T-Pain نمی تواند خود را توضیح دهد.

او گفت: “من روی آن تمرکز نکنم.” “وقتی که من در استودیو هستم، آهنگ را تمام نمی کنم و می گویم” این یک آهنگ زنگ بزرگ است. “من نمی دانم که آیا آهنگ یک ضربه است و یا رفتن به فلاپ. من هرگز نمی دانم که فقط موسیقی را انجام می دهم و اگر مردم آن را دوست داشته باشند، آن ها را دوست دارند.”
کسب و کار اساسی

Soulster جنوبی اعتبار به آهنگ های زنگ – علاوه بر یک رابطه نزدیک با هیپ هاپ / R & B hitmen Akon – به عنوان یک عامل مهم در موفقیت خود را. T-Pain در یک مصاحبه بیلبورد ماه می گوید که فروش آهنگ های زنگ او باعث شد که لوگو خود را برای حمایت از اولین آلبوم خود به فروش برساند.

او گفت: “من در جیبی افراد داشتم به من می گفتند که آنها به محصول من اعتقاد ندارند و به من اطلاع می دهند که آنها خیلی مراقبت نمی کنند.” اما فروش 6.7 میلیون آهنگ زنگ (برای “Stripper” و یکی دیگر از “من اسپنگ” ترکیب شده) ذهن خود را تغییر داد. ”

از آن به بعد، T-Pain 12 بیلبورد Hot 100 را در بر داشت، پنج مورد از آنها در 10 است و تلاش دومین سال Epiphany در شماره 1 در بیلبورد 200 آغاز شده است. با این حال T-Pain هنوز هم شگفت زده شد رعد و برق دو بار با “Drank” فروش آهنگ های زنگ مشابه را انجام داد.

او گفت: “من نمی دانستم که هر آهنگ می تواند فروش آهنگ های زنگ را مانند آن انجام دهد.” “من فکر نمیکردم که بازی زنگ برای این صنعت بسیار ضروری باشد”.

موفقیت T-Pain در زمینه تلفن همراه، نتیجه تعادل ظریف از علم و فرصت است که شامل ارتش از تبلیغات، A & R، بازاریابی تلفن همراه و مدیران دیگر در Jive اسناد و شرکت مادر Sony BMG، که کمک به رانندگی این فروش به بالغ بر قابل توجه آنها

این که آیا T-Pain یا هر هنرمند در برچسب است، هر عنصر از آهنگ زنگ دقیقا مطالعه شده است – از کدام قسمت از آهنگ استفاده می شود، زمانی که آن را به اپراتورهای بی سیم منتشر می شود، به چه تعداد ریمیکس پس از آهنگ ایجاد شده است حفظ حرکت فروش.