فناوری تمیز کردن لیزر (تمیز کننده لیزری) با ارسال پالس های نور لیزر به طول نانوثانیه به سمت سطح کار می کند. وقتی با آلاینده‌هایی که نور لیزر را جذب می‌کنند برهم‌کنش می‌کند، آلاینده‌ها یا ذرات پوشش  به گاز تبدیل می‌شوند یا فشار برهم‌کنش باعث رها شدن ذرات از سطح می‌شود.

با تنظیمات و تجهیزات مناسب لیزر، تمیز کردن لیزر از نظر توانایی تمیز کردن تمام فلزات لخت محصول شما بی نظیر است. الماس صنعت برتر در دانش و کاربرد راه حل های پاک کننده لیزر برای ایجاد فرمول مناسب برای شرایط خاص شما تخصص دارد. هنگامی که ترکیبی از تنظیمات و تجهیزات را شناسایی می‌کنیم، این فرآیند می‌تواند با سایر تنظیمات مطابقت داده شود – بدون اینکه بر یکپارچگی سطحی که تمیز می‌کنید تأثیر بگذارد، بسیار کارآمد عمل می‌کند.

مزایای دستگاه تمیز کننده لیزری

علاوه بر قابلیت تمیز کردن، فناوری لیزر مزایای دیگری نیز دارد:

کار با آن آسان، ایمن،  بی صدا و قابل اعتماد است و به راحتی قابلیت خودکارسازی دارد. نیازی به تمیز کردن ندارد، هزینه های عملیاتی پایینی دارد، نگهداری پایینی دارد و سازگار با محیط زیست است.

دستگاه زنگ زدایی به لیزر تمیزکننده، تمیزکننده لیزری، جرم برداری فلز، لیزر تمیزکننده قطعات، لیزر زنگ زدایی، زنگ زدایی لیزری، دستگاه لیزر تمیزکننده، دستگاه تمیزکاری لیزری، لیزر زنگ زدایی فلزات، جرم برداری لیزری و.. نیز شناخته می شود.

روی چه چیزی کار می کند – و روی چه چیزی کار نمی کند؟

تمیز کردن لیزری فناوری است که موثرتر، ایمن تر و برتر از روش های سنتی تمیز کردن است. با این حال، تمیز کردن لیزر بی نقص نیست. در حالی که لیزرها برای استفاده در اکثر سطوح ایده آل هستند، محدودیت هایی نیز دارند.

به عنوان مثال، اگر نیاز به از بین بردن زنگ زدگی دارید، واحدهای لیزر ما این کار را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به زمانی که مجبور باشید پوشش های بسیار ضخیم را در یک منطقه بزرگ از بین ببرید، انجام می دهند. به همین ترتیب، سطوح صاف نتایج بهتری نسبت به زمانی که مجبور باشید سطوح را با دید محدود تمیز کنید، تجربه خواهند کرد.

این بدان معنا نیست که فناوری لیزر فقط روی کارهای ساده کار می کند. ما تکنیک هایی را برای سطوح پیچیده و سه بعدی ارائه می دهیم، اما حذف لایه هایی با ضخامت بیش از 0.5 میلی متر مقرون به صرفه نیست. اگر در مورد اینکه آیا تمیز کردن لیزر راه حل مناسبی برای کسب و کار شما است یا خیر سوال دارید، تیم ما همیشه آماده کمک به شما است.

مزیت صرفه جویی در هزینه

قیمت پاک کننده های لیزری ممکن است در ابتدا بالا به نظر برسد.اما، این هزینه در سال اول به شما برمی گردد. این فقط یک شعار نیست.
دلایلی که چرا خرید فناوری لیزر یک سرمایه گذاری مناسب است، چند مورد است:
  • ما آموزش را در هنگام تحویل ارائه می دهیم
  • فناوری کاربر پسند و ایمن
  • اتوماسیون آسان محصولات ما کم تعمیر و نگهداری هستند
  • هزینه های اجرا کمتر از دسکتاپ رایانه شخصی است
  • در تمام طول سال  در دسترس است

مزیت زیست محیطی

فناوری لیزر علاوه بر تمام مزایایی که برای سازمان شما دارد، سازگار با محیط زیست نیز هست. آنها هیچ گونه گاز گلخانه ای منتشر نمی کنند و زباله تولید نمی کنند. این در تضاد مستقیم با روش‌های سنتی تمیز کردن است که ممکن است نتایج مطلوبی برای سازمان شما به همراه داشته باشد، اما برای جریان‌های آب و جو زمین فاجعه‌بار است.
با استفاده از فناوری لیزر، از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد، از جمله:
  • صرفه جویی در انرژی (تا هشت برابر کمتر از فرآیندهای معمولی)
  • بدون مواد شیمیایی
  • بدون اجزای ساینده
  • دفع تمیز
  • بی خطر
  • صرفه جویی در هزینه ها با عدم نیاز به یک مجموعه کامل از تجهیزات محافظ

شرکت الماس صنعت برتر  پيشرو در تولید و واردات انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزر، لیزر فايبر مارکينگ، تمیزکننده لیزر، دستگاه جوش لیزر و لوازم جانبی.