تکنیک های آسان Photoshop برای ساخت تصاویر خود به صورت پاپ!

4 تکنیک آسان فتوشاپ برای ایجاد تصاویر شما به صورت پاپ!

تکنیک فتوشاپ شماره 1: تاری / روکش

با کشیدن لایه روی برگه “جدید” در پالت لایه ها (ctrl + j) لایه تصویر خود را کپی کنید.

یک تار و پود گاوسی اعمال کنید (فیلتر> تاری> Gaussian Blur…). به اندازه کافی تاری را محو کنید که جزئیات از بین می روند اما شکل ها بیشتر فرم خود را حفظ می کنند.

در پالت لایه ها ، حالت ترکیب را از “عادی” به “پوشش” تغییر دهید.

اگر به قبل و بعد از آن توجه کنید می بینید که این روش باعث می شود که نورها کمرنگ تر شوند و ضمن نرم تر کردن لمس آن ، رنگ های تیره تیره تر شوند. در اصل ، آن را به نرمی تضاد تقویت می کند. اگر می خواهید جلوه ای برجسته تری داشته باشید ، به جای “روکش” حالت ترکیبی را به “چراغ روشن” تغییر دهید.

آن را در انواع عکس امتحان کنید: پرتره ها ، عکس های طبیعت ، شما آن را نامگذاری می کنید. من تمام وقت از این روش استفاده می کنم با همه چیز خیلی خوب کار می کند!

تکنیک شماره 2 Photoshop: پس زمینه را فیلتر کنید

این یکی می تواند سرگرم کننده باشد … با باز کردن تصویر ، لایه را کپی کنید (مثل همیشه). برای انتخاب تقریباً موضوع تصویر خود از ابزار lasso استفاده کنید.

با رفتن به Select> Feather (ctrl + alt + d) انتخاب را پر کنید. ما یک پر بسیار بزرگ می خواهیم ، بنابراین آنچه که شما وارد می کنید به تصویر شما بستگی دارد. 50 پیکسل را امتحان کنید. از طریق کپی به لایه> جدید> لایه بروید. شما باید فقط با موضوع خود بر روی یک لایه جدید و با یک پر روی آن (که در لبه ها محو می شود) پایان دهید.

کپی لایه را در زیر لایه موضوع خود انتخاب کنید. شروع به آزمایش فیلترها کنید. من برای این مثال از Filter> Brush Strokes> Dark Strokes استفاده کردم. بیشتر فیلترهای Brush Stroke با این اثر خوب کار می کنند. استفاده از تارها کمی خنده دار به نظر می رسد. وقتی این کار را تمام کردید ، پالت لایه های شما باید کمی شبیه به این باشد:

خودشه. این کار را با تعداد زیادی فیلتر مختلف امتحان کنید. اگر می خواهید اثر را کم رنگ کنید ، کدورت لایه اثر را تغییر دهید. اگر می خواهید با انتخاب موضوع خود پیشرفته تر شوید ، می توانید لایه را کپی کنید ، آن را ماسک بزنید و از یک برس بزرگ نرم سفید برای رنگ آمیزی سوژه استفاده کنید.

فتوشاپ تکنیک شماره 3: درخشش نئون

آیا تا به حال با درخشش نئون بازی کرده اید و از خود سؤال کرده اید که گهواره ای که قرار بود از آن استفاده کنید چیست؟ خوب ، وقت آن رسیده است که به آن عکس دیگری بدهید. این می تواند لمس رنگ و درام را به عکس شما اضافه کند.

لایه خود را کپی کنید ، سپس Filter> Artistic> Neon Glow را بکشید. رنگی را انتخاب کنید که فکر می کنید تکمیل عکس شما خواهد بود. در معدن من ، گربه با نور خورشید روشن می شود ، بنابراین من با زرد رفتم تا آن را اغراق کنم. با اندازه درخشان 4 و درخشش 18 درخشش را شروع کنید ، سپس آن را به دلخواه ضربه بزنید. این همان چیزی است که من به پایان رسیدم:

شرط می بندم شما می توانید حدس بزنید که بعدی چیست. شما آن را تغییر داده اید – حالت ترکیب را به “پوشش” تغییر دهید. همچنین از طریق آن حالت ها را بچرخانید: نور نرم ، نور سخت ، نور واضح و نور خطی. من نورپردازی را با این جلوه ترجیح می دهم.

تکنیک شماره 4 فتوشاپ تار شدن آسان

این یکی تقریباً از کنار من گذشت … برای نرم کردن یک عکس بسیار جالب است. آن را در پرتره ها امتحان کنید.

لایه خود را کپی کنید و یک Gaussian Blur (Filter> Blur> Gaussian Blur) بزنید تا جزئیات شروع به کار کند ، اما خیلی زیاد نیست.

opacity لایه را روی 50٪ تنظیم کنید. این یک روش عالی و فوق العاده ساده برای نرم کردن یک عکس است. این می تواند تقریباً رویایی به آن ببخشد. با کدورتها بازی کنید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که واقعاً با عکس شما کار کند.

10 ترفند مبتدی فتوشاپ