3 صنعتگر مشهور تاریخ

در طول تاریخ ، هنرمندان و افرادی که خلاق و خوب بوده اند با ارائه راه حل های خلاقانه و صنایع دستی ، فناوری تمدن ما را به جلو سوق داده اند. این قطعه به سه هنرپیشه برتر دنیا که تاکنون دیده اید ، اختصاص یافته است.

آنجلو باروایر ، دمیدن شیشه ، ایتالیا

در استان ونیز ایتالیا جزیره ای وجود دارد که موسوم به مورانو است. که خانه بهترین دمنده های شیشه ای جهان است و مدت زمان طولانی یکی از آنها بوده است. در قرن پانزدهم میلادی ، یک دمنده شیشه با ساخت کالسدونیو ، نوع خاصی از شیشه های ترکیبی با نقره و سایر عناصر و کاملاً شفاف ، شیوه ساخت شیشه را برای همیشه تغییر داد. راز این شیشه دو بار در تاریخ گم شد و دوباره کشف شد.

آنجلو باروایر از قبل در خانواده ای مشهور بوده و از قبل به مرد بزرگی تبدیل شده بود. به خاطر او ، دمنده های شیشه ای و هنرمندان در سراسر جهان می توانند هنرهای خود را از طریق یک رسانه جدید به نمایش بگذارند.

Mi Fu ، خوشنویسی ، چین

بحث جدی در بین افراد برای ارائه پاسخی قطعی در مورد اینکه آیا خوشنویسی یک هنر است یا صنعت، وجود دارد. به همین دلیل است که نمی توانیم صراحتا Mi Fu را صنعتگر بدانیم. گفته می شود ، Mi Fu از خوشنویسان عالی بود. او در زمان سلسله سونگ مارک تاریخ خود را در چین رقم زد.

او نقاشی بود که عاشق نوشیدن بود و از او الهام می گرفت تا برخی از بهترین کارهای خود را در خوشنویسی انجام دهد ، به گفته یک شاعر بزرگ و خوشنویس دیگر که دوست معاصر او سو شیعه بود. منتقدین او را متهم به کپی کردن سبک خطاطان بزرگ پیش از خودش کردند. برای قضاوت عادلانه، میتوان گفت که او برای اجرای نسخه های کامل به سبک های قدیمی مجهز بود.

آکیرا یوشیزاوا ، اوریگامی ، ژاپن

آیا شما با هنر باستانی ژاپنی، یعنی هنر اریگامی آشنا هستید؟ مهارتی است که در آن با خم کردن کاغذ می توانید مجسمه هایی از حیوانات ، مردم و چیزهای دیگر درست کنید. به دلیل این هنر و صنعت ، ما با جعبه ها و پاکت ها و همچنین تابلوهای خورشیدی و استنت های قلبی آشنا شدیم. این هنر مستلزم صبر و توجه به جزئیات است.

آکیرا یوشیزاوا به طور گسترده ای به عنوان اصلی ترین  فرد در این حوزه شناخته می شود. بر خلاف افراد قبلی در این لیست ، او در دوران باستان زندگی نمی کرد – او در سال 2005 ، در سن 94 سالگی درگذشت. او بسیاری از تکنیک های جدید اریگامی را توسعه داده است ، اما روشی که این هنر و صنعت را متحول کرده است روش خیس بوده است.

همانطور که از نام آن پیداست ، این تکنیکی است که کاغذ کمی مرطوب می شود تا خم آن راحت تر شود. برای این منظور از کاغذ ضخیم تر استفاده شده و مجسمه های نهایی متفاوت از آنچه انتظار دارید است. برای مبتدیان ،بسیار قابل تشخیص تر هستند.