هر صدایی که تا کنون شنیدید می تواند به عنوان یک تصویر نمایش داده شود و همه صداهای ممکن از یک تصویر ساخته شده باشد. فقط Photosounder واقعا شما را قادر می سازد هر صدا را به عنوان یک تصویر تبدیل کنید تا صدای ممکن را از یک تصویر ایجاد کنید. این پل نهایی بین دنیای گرافیک و دنیای صوتی است که قدرت کامل ویرایش تصویر را به سرویس ایجاد و تبدیل صداها می دهد.

Photographer اولین ویرایشگر صوتی / سینت سایزر است که روشی کاملا مبتنی بر تصویر را برای ایجاد صدا و ویرایش دارد. با تشکر از الگوریتم های قدرتمند و همه جانبه سنتز، آن را قادر به ایجاد هر صدا ممکن است. ابزارهای ویرایش قدرتمند ساخته شده در تصویر، برخی از آنها هنوز برای برنامه های ویرایش تصویر به طور کلی ناشناخته هستند، به طوری که شما را قادر به ایجاد و ویرایش صدا با سهولت در راه و با نتایج به سادگی غیر ممکن با برنامه های دیگر.

امکانات فراوان ارائه شده توسط Photosounder تنها در حال آغاز شدن است. هر روز با استفاده از Photosounder صرف اکتشافات جدید می کند، انواع جدیدی از صداها پیش از این هرگز شنیده نشده اند، جلوه های جدید هرگز تقریب نیافته، اثر جدید یا روش های جدید، صرفا با ترکیب قدرت مجموعه ساده ابزار ساخته شده در برنامه.

Photosobeer برای ویندوز (64 بیتی، ویندوز XP و بالاتر)، macOS (64 بیتی، 10.6 و بالاتر) در دسترس است. همچنین می تواند در لینوکس با استفاده از Wine اجرا شود. یک نسخه آزمایشی در دسترس است، با توانایی ذخیره صدای حاصل به فایل غیر فعال شده است، و یک سکوت کوتاه در هر 12 ثانیه وارد شده است.

نسخه کامل برای 79 دلار (تقریبا € 66، £ 56 بسته به نرخ ارز) برای مجوز کامل تجاری در دسترس است. جزئیات بیشتر در صفحه خرید.

امکانات

تجزیه و تحلیل / سنتز

پردازش بی نظیر برای تلفن های موبایل بر اساس تصاویر، به طوری که صداهای واقعی را می توان با تبدیل تصویر خود تبدیل شده است.
سنتز مبتنی بر نویز برای تلفیق صداهای اصلی از هیچ چیز و یا resynthesizing صداهای تبدیل شده به شدت به طوری که به طیف پیوسته و صاف است.
نکته پیش فرض: Synthesis Live را در منوی گزینه ها برای نتایج لحظه ای روشن کنید
الگوریتم تجزیه و تحلیل اسپکترومتر منحصر به فرد که به طور مؤثر عمل می کند، یک مقیاس لگاریتمی می باشد و می تواند با تفکیک زمانی / فرکانس با توجه به فرکانس برای وضوح بهتر و resynthesis بهتر متفاوت باشد.
سنتز زندگی در زمان واقعی، اجازه زمان زمان کشش یا زمانبندی زمان واقعی را می دهد تا تغییرات را به صورت تصاویر ایجاد کند.
ویرایش

ابزار ویرایش گرافیکی اختصاصی برای ویرایش یا ایجاد صداها، مانند اسپری های مختلف برای افزایش، سرکوب، پاک کردن یا ایجاد ویژگی ها، از جمله یک اصلاح کننده هارمونیک برای اعمال تمام تغییرات در فرکانس و هماهنگی آن در یک زمان مناسب است.
سیستم لایه شبیه به فتوشاپ است، با گروه های لایه و حالت های لایه های مختلف لایه، از جمله انحصار های انحصاری انحنای لایه.
عملیات گسترده گرافیکی / ریاضی به ویژه برای ویرایش اسپکترومب به کار رفته است که به شما اجازه می دهد تا انواع اثرات را از رایج ترین (مانند EQ، فشرده سازی، انحا …) به عجیب ترین (بازده پاکت، دروازه طیفی، چرخش زمین، سیگنال طیفی …)
پردازش در برنامه پردازش تصاویر شخص ثالث با صادرات تصاویر به فایل های BMP و وارد کردن تصاویر خارجی تغییر یافته.
ریتم و توجه داشته باشید که برای کمک به ترکیب موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.
تاریخ

قابلیت بازگشایی جلسه حتی پس از یک تصادف
تمام اقدامات بلافاصله به یک پرونده تاریخی در یک زبان قابل خواندن انسان ذخیره می شوند، بنابراین هیچ یک از کارهای شما تا کنون از دست داده است. همچنین اجازه می دهد تا تاریخ را با دست ویرایش کنید یا یک پروژه و تمام تاریخ آن را ذخیره کنید.
اسکریپت آسان برای اقدامات خودکار.
مشخصات

تصاویر با دقت 32 بیتی پردازش شده است.
برای صداهای پردازش و صادر شده در دقت 32 بیتی (با گزینه ای برای صادرات به جای 24 بیتی).
فرمت های صوتی مانند MP3، OGG، WAV، AIFF، FLAC و دیگران را باز می کند و اجازه می دهد تا شما را به WAV، AIFF و FLAC 24 بیتی یا 32 بیتی تبدیل کنید.
فرمت های تصویری

مانند JPEG، PNG، BMP، PSD، GIF و دیگران را باز می کند و به شما اجازه می دهد تا تصاویر BMP را صادر کنید.
می تواند بطور کامل پردازش، پخش و صادرات همه چیز را در هر نرخ نمونه برداری (تا 384 کیلو هرتز) پشتیبانی شده توسط کارت صدا خود را.

 

ماژول دما و رطوبت چیست