گل بنفش و انرژی الکترومغناطیسی بنفش

نادر بودن بنفش در طبیعت و هزینه ایجاد رنگ و برای قرن ها بنفش عطری فوق العاده ای را به ارمغان آورده است. بنفش همچنین قوی ترین طول موج رنگین کمان است – و این یک رنگ با تاریخ قدرتمند است که در طول زمان تکامل یافته است. در حقیقت، ریشه های نمادین بنفش بیشتر از هر رنگ دیگر مهم و جالب هستند.

گل بنفش

اگر به گذشته تاریخی خود بازگردیم، اجداد ما احتمالا هرگز میوه گل، گل، پرنده، ماهی یا هر موجود زنده را ندیده اند، زیرا بنفش طبیعت بسیار نادر است. این دشوار است در جهان متصل به امروز تصور کنید.

پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته مریم، پارچه بنفش، امپراتور روم

همانطور که تمدن ها توسعه یافتند، لباس ها و رنگ های رنگی هم داشتند. اولین رنگ های بنفش به حدود 1900 درجه سانتیگراد می رسد. حدود 12000 حلزون صدف را برای استخراج 1.5 گرم رنگ خالص به دست آورد – به اندازه کافی برای پوشیدن یک لباس واحد اندازه قلعه روم. بد نیست بدانید که این رنگ در درجه اول برای لباسهای امپراتورها یا افراد ممتاز استفاده می شود.

در طی دوره تاریخ، رنگدانه های رنگی و بنفش ارزان تر و پیچیده تر شده اند، اما یک چیز باقی مانده است: بنفش برای بسیاری از مردم جهان نماد عاریت و لوکس است.

انرژی الکتریکی بنفش
امروزه علم بسیار بیشتر در مورد بنفش نشان داده شده است که اجدادمان همیشه متوجه آن شده اند: بنفش قدرتمند ترین انرژی قابل مشاهده از انرژی الکترومغناطیسی است. این فقط چند مرحله از اشعه ایکس و اشعه گاما است. (به نمودار زیر مراجعه کنید.) شاید این به این دلیل توضیح دهد که چرا بنفش با انرژی فراطبیعی و کیهان مرتبط است با جهان فیزیکی که ما آن را می دانیم.

با در نظر گرفتن تمام جنبه های گذشته و حال بنفش، بنفش سمبل جادو، رمز و راز، معنویت، زیر آگاهی، خلاقیت، شأن و منزلت، حق امتیاز می باشد و این همه معانی را بیشتر از هر رنگ دیگری به تصویر می کشد.

تغییرات بنفش معنای مختلفی را در بر میگیرد: بنفشهای روشن، دلپذیر، گلدار و عاشقانه هستند. سایه های تاریک فکری و شایسته تر هستند.

معنایات منفی بنفش، فرسودگی، ترس و ترس است. بنفش نیز یک رنگ عزاداری است.

یکی از مهمترین جنبه های نمادین بنفش، تقسیم نسلی است. تفاوت های زیادی در مورد بنفش وجود دارد. این همه به سن بستگی دارد

بارنی، Tinky Winky، یاهو – بنفش یک رنگ شاد است

اکثر جوانان بنفش به عنوان یک رنگ خوشحالی هستند. بدون چمدان بزرگسالان سالمند رنگ را از طریق چشم انداز وسیع تر مشاهده می کنند. علاوه بر این، بنفش به معنای جدیدی در بسیاری از فرهنگ ها می رسد.
معانی جهانی بنفش

شباهت های جهانی بنفش قابل توجه هستند:

بنفش تمایل دارد رنگی باشد که مردم از آن عاشق و متنفر باشند.

در میان مردم مدیترانه، بنفش برای امپراتور و پاپ ها قرار داشت. ژاپنی آن را “بنفش امپریالیستی”

بنفش رنگ عزاداری یا مرگ در بسیاری از فرهنگ ها (U.K.، ایتالیا، تایلند، برزیل)

بنفش یک رنگ پرچم مشترک نیست. فقط دو پرچم حاوی بنفش هستند.

معانی منحصر به فرد بنفش در فرهنگ های مختلف

“قلب خالص” جایزه آمریکایی برای شجاعت است.

بنفش یک رنگ نمادین برای جامعه همجنسگرا در بسیاری از فرهنگ های غربی است.

بنفش رنگ شخصیت های تلویزیونی کودکان محبوب است – “بارنی” و “Tinky Winky” (Teletubby بنفش از بی بی سی).

در ایتالیا اکثر هنرمندان در حال انجام در مرحله ای قرار می گیرند که باید لباس های بنفش بپوشند.

بنفش
ترجمه‌های بنفش

صفت

فراوانی

violet
بنفش, بنفش رنگ
violaceous
بنفش, برنگ بنفشه, از جنس بنفشه