رنگ فیروزه ای
فیروزه به معنی ارتباط باز و وضوح تفکر است.
فیروزه رنگی به باز کردن خطوط ارتباط بین قلب و کلمه گفتاری کمک می کند. این یک رنگ دوستانه و شاد است که از زندگی لذت می برد.

در روانشناسی رنگ، فیروزه ای احساسات را کنترل و به وجود می آورد که باعث ایجاد تعادل و ثبات احساسی می شود. در این فرآیند ممکن است به نظر می رسد که در یک غواصی هیجان انگیز، بالا و پایین، تا زمانی که خود را متعادل باشد.

ترکیبی از آبی و مقدار کمی زرد، آن را در مقیاس رنگی بین سبز و آبی متناسب است. این باعث می شود صلح، آرامش و آرامش آبی و تعادل و رشد سبز با انرژی پر انرژی از زرد.

این یک رنگ است که روح ما را در زمان استرس و خستگی ذهنی تسکین می دهد و احساسات تنهایی را کاهش می دهد. شما فقط باید بر روی فیروزه ای رنگ تمرکز کنید، چه بر روی دیوار یا لباس، و از آرامش و آرامش آرام و آرام آرام آرام آرام آرام آرام آرام آرام آرام آرام آرام می شوید

این یک رنگ عالی است که در اطراف شما قرار دارد، به خصوص در موارد اضطراری، به این دلیل که با تفکر روشن و تصمیم گیری کمک می کند. این کمک در توسعه مهارت های سازمانی و مدیریت کمک می کند. این به جای موعظه و تقاضا تاثیر می گذارد.

این یک رنگ خوب برای کمک به غلظت و وضوح تفکر برای سخنرانان عمومی است، زیرا سیستم عصبی را آرام می کند، کنترل گفتار و بیان را کنترل می کند و اعتماد را ایجاد می کند. یادداشت های سخنرانی خود را بر روی فیروزه چاپ کنید و هر بار که نگاه کنید، اثرات رنگ را احساس خواهید کرد.

این سطح خلاقیت و حساسیت را افزایش می دهد؛ آن را در چند tasking خوب است، خسته شدن اگر مجبور به تمرکز بر روی یک چیز تنها. گاهی اوقات تفکر می تواند پراکنده شود، در صورتی که بیش از حد از این رنگ متعادل باشد.

فیروزه از طریق توانایی خود برای افزایش همدلی و مراقبت، باعث بهبودی درونی می شود. این توانایی های بصری ما را افزایش می دهد و درب را برای رشد معنوی باز می کند. این رنگ روح تکامل یافته است.

فیروزه ای رنگ نیز می تواند محور خود باشد، تنظیم به نیازهای خود را بالاتر از همه دیگران. در عین حال، می تواند به ما برای ایجاد اعتماد به نفس و عاشق بودن خود کمک کند، که به نوبه خود از توانایی ما برای عاشق کردن دیگران بدون قید و شرط حمایت می کند. در افراطی ترین آن، می توان با افتخار و نارسیسایی برخورد کرد.

گرچه این خودکفا است، از اینکه تنها بودن داشته باشد و در صورت وقوع چنین وضعیتی، اوضاع بدتر می شود و می تواند بی نظیر و غیر قابل قبول شود.

فیروزه نیروهای قوی مشاهده و ادراک دارد و می تواند بسیار متمایز کننده باشد. این توانایی شناسایی راه پیش رو، راه موفقیت، متعادل کردن جوانب مثبت و منفی، درست و غلطی از هر وضعیت است. این یک رنگ خوب برای استفاده در زمانی است که شما در گیره گیر کرده اید و نمی دانید که به چه شیوه ای حرکت کنید.

این رنگی است که بعضی اوقات می تواند غیر عملی و ایده آل و دور از واکنش های احساسی باشد، ظاهر می شود بیش از حد سرد، آرام و جمع آوری شده است.

بیش از حد از این رنگ در زندگی شما ممکن است ذهن شما را بیش از حد فعال و ایجاد عدم تعادل احساسی، و شما را بیش از حد عاطفی و یا غیر احساسی.

فیوژن کمی بیش از حد در زندگی شما ممکن است سبب شود شما احساسات خود را کنار بگذارید و منجر به پنهانی و سردرگمی در مورد مسیر شما در زندگی شود.

از دیدگاه منفی، معنای فیروزه رنگی مربوط به داشتن بیش از حد عاطفی یا غیر احساسی، عدم مهارت ارتباطی، غیر قابل اعتماد بودن و فریب دادن است.

اگر رنگ مورد علاقه شما فیروزه باشد، در شخصیت شما منعکس خواهد شد! فیروزه ای رنگ شخصیتی به شما اطلاعات بیشتری در مورد این داده می دهد.

اگر شما فکر می کنید که از قرمز استفاده کنید، در مورد معانی رنگ در کسب و کار مطالعه کنید.