منابع رایگان و ارزان زیادی برای یادگیری HTML وجود دارد. در اینجا نکاتی را برای یافتن محبوب ترین آموزش ها و کتاب های به روز ارائه می دهیم.

آیا شما در طراحی / توسعه وب جدید هستید؟

اگر تازه وارد طراحی وب یا توسعه وب هستید یا فقط از ویرایشگرهای WYSIWIG مانند Dreamweaver استفاده کرده اید و می خواهید یاد بگیرید که صفحات خود را رمزگذاری کنید ، یادگیری HTML مکان مناسبی برای شروع است. بنابراین ، ادامه دهید.

نحوه انتخاب یک آموزش HTML
تعداد زیادی آموزش رایگان HTML برای انتخاب در وب وجود دارد. هنگام ارزیابی یک آموزش HTML ، موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

آیا به روز است؟ – HTML با گذشت سال ها تغییر کرده است. شما می خواهید مطمئن شوید که از یک آموزش استفاده می کنید که HTML مدرن را آموزش می دهد و شیوه های بدی را که دیگر استفاده نمی شود به شما آموزش می دهد.
آیا به سرعت کدگذاری می کند؟ – اگر چه خوب است (حتی خوب) اگر آموزش با برخی زمینه ها شروع شود (به عنوان مثال ، HTML HTML چیست و چگونه آن را در تصویر بزرگتر توسعه وب قرار می دهد) ، ما دوست داریم آموزش ها را به سرعت وارد کنید. شما می توانید در مورد تاریخچه HTML اطلاعات کسب کنید ، اما باید با حفر کردن و کثیف شدن دستان خود شروع کنید.
جامع است؟ – یک آموزش HTML خوب ، حداقل ، موضوعات زیر را در بر می گیرد:
برچسب ها و ویژگی ها
عناصر Block و Inline
پیوندها
تصاویر
لیست ها
جداول
تشکیل می دهد
علاوه بر آموزش رایگان HTML خود (که هیچ تبلیغی ندارد) ، این آموزش های دیگر را توصیه می کنیم:

آموزش HTML مبتدی HTML سگ – یک آموزش خوب تمیز که محتوای صحیح را پوشش می دهد و تبلیغات زیادی ندارد.
HTML (5) آموزش w3schools – یک آموزش کامل HTML با نمونه هایی از خودتان.
Shay Howe’s Learn to Code HTML & CSS – Shay یک کار خوب را با ادغام HTML با CSS انجام می دهد ، که مطمئناً باید با هم یاد بگیرند.
نحوه انتخاب یک کتاب HTML
به نظر می رسد هر هفته یک کتاب HTML جدید منتشر می شود. در آخرین بررسی ما ، آمازون در 12 ماه گذشته 5،602 کتاب HTML و 260 مورد ذکر کرده است. در اینجا روشی عالی برای یافتن مقدمه ای مناسب برای کتاب HTML در Amazon.com ارائه شده است. پس از شناسایی کتاب مورد نظر ، می توانید آن را از هرجای دیگری که دوست دارید خریداری کنید:

به جستجوی کتاب پیشرفته آمازون بروید.
برای عنوان ، “HTML” را وارد کنید.
برای موضوع ، “رایانه ها و فناوری” را انتخاب کنید ، بنابراین فقط در مورد برنامه نویسی HTML کتاب (و نه در مورد چگونگی ساخت لازانیا) دریافت کنید.
برای قسمتهای Pub Date ، “After” ، “Jan” ، “2014” را وارد کنید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که اکثر نتایج HTML5 را تشکیل می دهند و به اندازه کافی اخیر هستند ، به طوری که هنوز هم تمام مطالب موجود در یک کتاب مقدماتی مرتبط هستند.

جنویسنده: نات دان
نات دان در سال 2003 وبوكاتور را تاسیس كرد تا اشتیاق خود را برای آموزش فنی با تخصص كسب و كار خود تركیب كند و به شركتها كمك كند تا از هر دو بهره مند شوند. تجربه قبلی وی در زمینه فروش ، آموزش تجاری و فنی و مدیریت بود. نات دارای مدرک MBA از دانشکده بازرگانی هاروارد و لیسانس روابط بین الملل از کالج پومونا اور

 

 

وردپرس چیست