آنها خود را قادر به بهترین بودن می دانند. آنها خودشان این توانایی را می یابند که در کاری که انجام می دهند واقعاً خوب باشند.

این یک فکر واقعاً بزرگ برای من بود. سالها مرا عقب نگه داشت. وقتی دیدم افرادی که از من بهتر عمل می کنند ، طبیعتاً تصور می کردم که آنها از من بهتر هستند. و اگر آنها از من بهتر بودند ، پس باید بدتر از آنها باشم. بنابراین این بدان معنی است که آنها برتر بودند و من فرومایه.

این یک مشکل بزرگ در جامعه ما است – ما احساس فرومایگی می کنیم و این احساسات فرومایگی اغلب به احساس کمبود احساس می شود. کلمه “شایسته” از دو کلمه لاتین به معنای “از خدمات” گرفته شده است. شما تا زمانی که آن را از خدمت به افراد دیگر بدست آورید ، سزاوار 100 درصد از همه چیزهایی هستید که می کنید. اگر بهتر خدمت می کنید و بیشتر خدمت می کنید و در سطح بالاتری خدمت می کنید و با اشتیاق بیشتری خدمت می کنید و کیفیت بالاتری را نیز ارائه می دهید ، درآمد فوق العاده ای خواهید داشت – و لیاقت هر سکه ای از آن را دارید.

فقط باید خود را ببینید که می توانید بهترین باشید.

در اینجا 6 روش برای جلب آرزوهای شما آورده شده است.
2. آنها شجاع هستند.
افراد موفق برای مقابله با ترسهایی که بیشتر مردم را به عقب می اندازد تلاش می کنند. دو دشمن بزرگ برای موفقیت ما ترس و شک است.

وقتی مرتباً کاری انجام می دهید ، عادت ایجاد می کنید. در طول زندگی خود عادت کنید از انجام کارهایی که شما را می ترساند ، استفاده کنید. اگر کاری را انجام دهید که از آن می ترسید ، مرگ ترس قطعی است.

پس با ترس روبرو شوید. توانایی مقابله با ترس شما نشانه شخص برتر است. اگر جاه طلبی بالایی دارید و تصمیم می گیرید در صدر باشید و می توانید با ترس های خود مقابله کرده و کارهایی را انجام دهید که شما را عقب نگه می دارد ، آن دو چیز به تنهایی موفقیت بزرگی را برای شما رقم می زند.

در اینجا نحوه ایجاد شجاعت شما آورده شده است.
3. آنها متعهد هستند.
افراد برتر در هر زمینه کاملاً متعهد هستند. آنها به خودشان اعتقاد دارند؛ آنها به شرکت های خود اعتقاد دارند. آنها به محصولات و خدمات خود اعتقاد دارند. آنها به مشتریان خود اعتقاد دارند. آنها اعتقاد شدید دارند.

می دانیم که بین عمق اعتقاد شما و آنچه در واقعیت شما اتفاق می افتد ، یک رابطه یک به یک وجود دارد. و اگر کاملاً به حق و کارهایی که انجام می دهید اعتقاد دارید ، مانند یک کاتالیزور می شوید. شما چیزی را که انتقال نامیده می شود ، مانند انتقال الکتریکی اشتیاق ایجاد می کنید.

افرادی که به آنچه انجام می دهند متعهد نیستند زندگی بسیار خالی را به دنبال دارند. مراقبت از عناصر مهم زندگی است – همه زن و مرد که از زندگی بسیار خوبی برخوردار هستند ، به آنچه انجام می دهند اهمیت می دهند. آنها نسبت به آنچه انجام می دهند اشتیاق دارند. آنها عاشق کارهایی هستند که انجام می دهند.

در اینجا 3 مرحله برای یافتن اشتیاق شما آورده شده است.
4- آماده شده اند.
افراد موفق همه جزئیات را از قبل بررسی می کنند. آنها کارهایی را انجام می دهند که یک فرد معمولی مایل به انجام آن نیست. آنها قربانی می کنند که یک شخص معمولی حاضر به انجام آن نیست. اما تفاوتی که ایجاد می کند فوق العاده است.

قبل از شروع جلسه ، کارهای خانه خود را انجام دهید. قبل از سخنرانی ، اطلاعات را تحقیق کرده و نکات صحبت کردن خود را تمرین کنید. قبل از شروع بررسی ، در عمق غواصی کنید تا جزئیات هر موقعیتی را مرور کنید.

افراد موفق بیش از آنچه در مورد روشهای لذت بخش هستند نگران نتایج دلپذیر هستند. هیچ چیز تعارف بیشتری برای تیم ، مشتری ، مخاطبان شما وجود ندارد ، از این احساس که شما با آمادگی اندیشه آمادگی کرده اید.

با این روال عصر آماده سازی خود را برای فردا آغاز کنید.
5- آنها یادگیرنده مداوم هستند.
دستاوردهای عالی تشخیص می دهند که اگر به طور مداوم بهتر نشوند ، بدتر می شوند. آنها می خوانند ، آنها به سی دی گوش می دهند و آموزش های اضافی می گیرند. حرفه ای هرگز یادگیری را متوقف نمی کند. بنابراین بخوانید ، به سی دی گوش دهید و آموزش مداوم داشته باشید.

هرگز یادگیری را متوقف نکن.

در اینجا 22 راه برای افزایش دانش شما آورده شده است.
6. آنها مسئول هستند.
افراد برتر جامعه ما دارای نگرش به خود اشتغالی هستند. این ضروری است ، زیرا 100 درصد از ما خود اشتغالی هستیم – ما روسای شرکت خدمات شخصی خودمان هستیم. شما برای خودتان کار می کنید ، و بزرگترین اشتباهی که تاکنون می توانیم مرتکب شویم این است که فکر کنیم برای هر کس دیگری کار می کنیم. ممکن است شخصی که چک ما را امضا می کند تغییر کند ، شغل ما ممکن است تغییر کند اما ما همیشه یکسان هستیم. ما یک ثابت هستیم.

واقعیت موضوع این است که این اختیاری نیست – اجباری است. شما رئیس جمهور شغل خود ، زندگی خود ، امور مالی خود ، بدن خود ، خانواده خود ، سلامت خود هستید. شما کاملاً مسئول هستید

ما باید مسئول باشیم. هیچ کس دیگر این کار را برای ما انجام نخواهد داد. فکر کردن ، تحقق بخشیدن به این است که شما رئیس جمهور زندگی خود هستید ، آزادترین و مهیج ترین فکر همه است.

 

 

افرادموفق چگونه فک میکنند