طراحان گرافیک هر روز، هر دقیقه، در سراسر جهان، ارتباطات بصری را مشاهده می کنند. طراحان سرگرمی، تبلیغات، اخبار و ویژگی ها را در همه ی شکل ها، از جمله نشریات چاپی (مجلات، روزنامه ها و بروشورها) و رسانه های دیجیتال و پخش مانند دستگاه های بازی، تلویزیون، مرورگرهای وب، سیستم عامل های اجتماعی و دستگاه های قابل حمل توسعه می دهند. همانطور که فن آوری به طور مداوم در پیچیدگی توسعه می یابد، همچنین وظایف و مهارت های طراحان گرافیک را افزایش می دهد. این راهنمای جامع حرفه ای و درجه ای، نقش طراحان گرافیک، شیوه های رایج در حرفه و همچنین برنامه های موجود و مدارس را بررسی می کند. این را با مرور بررسی برابری شغل در زمینه و حقوق، توسط دولت، برای حرفه ای های طراحی گرافیک گردآوری شده است. جستجو برنامه های گرافیک طراحی چه چیزی طراحی گرافیک را انجام می دهد؟
پایه طراحی گرافیک GRAPHIC
طراحان گرافیک ایده های الهام بخش و آموزنده در تبلیغات، بروشورها و دیگر مواد ارتباطات بازاریابی را انتقال می دهند. بعضی از طراحان گرافیک برای شرکت های طراحی تخصصی به عنوان بخشی از یک تیم همکاری کار می کنند، در حالی که دیگران خود کار می کنند و به طور مستقل کار می کنند. طراحان چاپ و دیجیتال از ابزارهای پیچیده گرافیکی برای دستکاری متن، تصاویر، انیمیشن ها و رنگ استفاده می کنند. بیشتر طراحان گرافیک به طور کامل کار می کنند تا دیدارهای مهمی را طی کنند. طراحان گرافیک مشغول به کار باید انعطاف پذیر باشند، زیرا مشتریان گاهی اوقات نیاز به دیدار در شب و ساعات آخر هفته دارند. همانند بسیاری از صنایع، خدمات مشتری و رضایت مشتری کلید موفقیت هستند. علاوه بر این، موفقیت به عنوان یک طراح گرافیک شامل یادگیری نحوه تقاضا در قراردادها، خدمات بازار و ایجاد یک پایگاه مشتری در حال انجام است.
طراحی گرافیک در DEPTH
ارتباطات در قلب یک طراح گرافیک قرار دارد. در حالی که وظایفشان ممکن است کارهای گسترده ای را با تصاویر انجام دهند، بر خلاف هنرمندان، “هنر به خاطر هنر” تولید نمی کند. طراحان گرافیک باید بر اساس اهداف مشتری خود، پیام و تماس خاص به عمل یا احساسات را دریافت کنند. به عنوان مثال، یک طراح گرافیک ممکن است با ایجاد یک نام تجاری یا لوگوی که باعث ایجاد یک تاثیر ماندگار بر مصرف کنندگان می شود، شامل یک شکل یا طرح رنگ منحصر به فرد باشد. اگر چه کار طراحی گرافیک بسیار زیاد بر روی کامپیوتر انجام می شود، همچنین می تواند چند رسانه ای باشد یا گرافیک حرکتی. پروژه ها ممکن است لازم باشد برای مشاهده در طیف وسیعی از سیستم عامل های دیجیتال، از جمله مرورگرهای وب، دستگاه های قرص و تلفن های همراه، که سریعترین بخش رشد در این زمینه هستند، بهینه سازی شوند. طراحان علاوه بر تسلط بر مهارت های کلی همه جانبه ممکن است در یک منطقه گرافیکی خاص تخصص داشته باشند. تخصص های رایج تر عبارتند از:
تایپوگرافی
نشر رومیزی
نام تجاری و تبلیغات (چاپ، وب، پخش)
ایمیل انفجار و eNewsletters
رابط کاربری یا طراحی تجربه کاربر
طراحی وب سایت
بسته بندی محصول
طراحی کتاب
لوگوها
چاپ و یا تولید وب
در حالی که طراحان ممکن است بیشتر در یک رسانه مورد علاقه کار کنند، تخصص برای موفقیت لازم نیست. بیشتر طراحان گرافیک از کار کردن با انواع مشتریان لذت می برند تا گزینه های شغلی خود را باز کنند. با این حال، تخصص های متعدد منجر به انعطاف پذیری می شود و می تواند مشتریان را گسترش داده و فرصت های کلی را افزایش دهد. مجلات گرافیک گرافیک و طرح های کار OUTLOOKGraphic Design حقوق و دستمزد برای طراحان گرافیک در سراسر کشور بر اساس عوامل، از جمله تجربه، تحصیلات، نوع کارفرما و موقعیت جغرافیایی متغیر است. طبق گزارش BLS، دستمزد سالانه ملی سالانه برای طراحان گرافیک در سال 2014 45،900 دلار بود، در حالی که 10 درصد از طراحان گرافیک بیش از 77،490 دلار دریافت کردند. طراحان گرافیک با بالاترین حقوق معمولا کسانی هستند که دارای آموزش پیشرفته هستند و برای شرکت های طراحی تخصصی کار می کنند. Payscale.com گزارش می دهد که شهرهای سان فرانسیسکو، واشنگتن دی سی و نیویورک بالاترین حقوق را پرداخت می کنند، با هنرمندان گرافیک سان فرانسیسکو دستمزد متوسط ​​را 54،711 دلار دریافت می کنند. به گفته Payscale، طراحان خود کار می کنند تا سالانه بیش از 20،000 دلار بیشتر از کسانی که در تنظیمات دیگر کار می کنند. BLS گزارش می دهد دولت های پرداخت بالا و سال 2014 حقوق و دستمزد سالانه طراحان گرافیک به عنوان:
مجلات دولتی
ناحیه کلمبیا 72820 دلار
نیویورک 60،560 دلار
کانکتیکات $ 58،940
کالیفرنیا 58،940 دلار
مریلند 58،440 دلار استفاده از نقشه زیر برای مقایسه درآمد برآورد شده بر اساس وضعیت گرافیک:
با توجه به BLS انتظار می رود که رشد شغلی، چشم انداز و چشم انداز چشم انداز برای طراحان گرافیک در طول دهه 2012 – 2012 7 درصد افزایش یابد. به دلیل دلایل این نرخ رشد، کمتر از میانگین ملی برای تمام مشاغل در دوره پیش بینی است. با توجه به توسعه سریع و استقرار رسانه های دیجیتال، بازار برای طراحان گرافیک در رسانه های چاپی به شدت کاهش یافته است، و طراحان می توانند هر دو در دیجیتال و چاپ جذاب تر کار کنند. BLS می گوید که شغل با “روزنامه ها، نشریات، ناشران کتاب و ناشران” طی دهه به 16 درصد کاهش می یابد. در سمت چپ، مشاغل حرفه ای گرافیک در طراحی سیستم های کامپیوتری و خدمات مرتبط با آن، 35 درصد افزایش در فرصت های شغلی، به ویژه در زمینه ها

 

ui/ux چیست ؟