Pulsar Axion KEY XM30 اطلاعات تکمیلی تصویربرداری حرارتی
Pulsar Axion Key XM30 به دلیل طراحی جمع و جور، وزن کم و ساخت ارگونومیک امکان مشاهده آسان را فراهم می کند
ذخیره سازی حافظه داخلی زیاد – 16 گیگابایت
Axion Key XM30 دارای باتری APS3 با نام تجاری جدید است که می تواند به سرعت بدون هیچ گونه ناراحتی تغییر کند
واحد کلیدی XM30 دارای یک نمایشگر LCOS است که امکان تفسیر بصری از شی مشاهده شده را بی نقص می کند

معرفی
دو تمایز اساسی واحدهای آکسون وجود دارد: مدلهایی که دارای نام اختصاری “کلید” نام و مدل آنها بدون یک نام است. مدل های با اختصار کلید، یک نرم افزار ضبط ویدئویی و Wi-Fi را در ساخت آن ندارند در حالی که واحدهای بدون «کلید» این نرم افزار برای استفاده در دسترس هستند.

درباره سری آکسون
Pulsar Axions دارای واحدهای مونوکلور حرارتی بسیار جزیی و سبک وزن هستند که در آغاز سال 2019 به عنوان جایگزین مدل های Quantum Lite که در سال 2019 متوقف شده اند، منتشر شد.

هر مدل Axion از سه حالت کالیبراسیون (خودکار، نیمه اتوماتیک، دستی) مانند واحدهای Helion وجود دارد.

Axion XM 16 گیگابایت حافظه داخلی را برای ذخیره سازی تصاویر و فیلم ها در نظر گرفته است. هنگامی که به یک صفحه نمایش می آید، Axions با یک LCOS-960×720 و نمایشگر جدید HD AMOLED 1024×768 عرضه می شود. صفحه نمایش LCOS به مدل های Key XM یکپارچه شده است، در حالی که AMOLED در واحدهای XM ساخته شده است که اصطلاح Key را ندارند.

صفحه نمایش HD AMOLED به طور کامل به دمای -25 درجه سانتی گراد در برابر دمای انجماد طراحی شده است، در حالی که صفحه نمایش LCOS می تواند تا -10 درجه سانتی گراد باشد.

با Axion، شما می توانید یک تصویر حرارتی را در 8 رنگ مختلف نمایش دهید. سفید داغ و سیاه و سفید عمدتا برای فعالیت های تشخیص استفاده می شود،

درباره مدل (Axion Key XM30)
مدل Key XM30 دارای یک تصویر در زوم دیجیتال 2.5-10x و دو برابر کردن بزرگنمایی اپتیکال است. با این مدل، حداکثر فاصله مشاهده برای یک حیوان، مانند یک گوزن 1200 متر است. میدان دید 10.3 متر در 100 متر است که بدان معنی است که این مدل برای استفاده در فواصل طولانی مناسب تر است. زمینه زاویه دید کلیدی XM30 واحد 7.8 درجه است. اگر هدف شما تنها مشاهده یک شی بدون نیاز به گرفتن عکس یا فیلم باشد، این واحد (کلید XM30) همان است که شما دنبال آن هستید.

ماژول صدا و تصویر چیست