ن شرط می بندم که وبسایت شما دارای یک صفحه اصلی قاتل است. درست است؟ مردم ساعت ها و روزها را صرف می کنند، ترکیب کاملی از تصاویر را ایجاد می کنند و کپی می کنند تا مطمئن شوند که تاثیر زیادی دارند. و سپس، به عنوان بازدیدکنندگان با هیجان از طریق کلیک کنید تا اطلاعات ضروری خود را دریافت کنید … برای صادق بودن، چیزهایی که اغلب کمی مک

من صفحات داخلی یک وب سایت، بچه های ناخوشایند را می خوانم. ما همه آنها را گرفته ایم (صفحات غافلگیر شده – نه بچه ها). آیا صفحه قیمت گذاری شما لهستانی نیست؟ آیا توصیفات مشتریان شما کمی اندک است؟ عناصر گمشده معمولا گرافیکی هستند. و من فقط یک تصویر سهامی ساده نیستم، در یک صفحه کشیدم. من در مورد عناصر گرافیکی به خوبی طراحی شده است که برند شما را تقویت می کنند و شما و کار شما را به شیوه ای شیک و حرفه ای به نمایش می گذارند.

اجازه دهید چند مثال را به شما نشان دهم …

این صفحه با یک تصویر برش داده شده با یک مستطیل سیاه، مستطیل و برخی نوع پوشش داده می شود. ساده اما بسیار موثر تر از صفحه وردپرس معمول صفحه تولید شده است.

گرافیک شیک

یا چطور در مورد این رمانتیک قاب گرفته درباره من عکس؟ استفاده از عناصر برند شما در صفحه گرافیکی، پیام تبلیغاتی شما را در سراسر سایت تقویت می کند.

فلور گرافیک

در مورد یک کلاژ ساده که به شما امکان می دهد چندین عکس را در یک منطقه گرافیکی نمایش دهید؟

گرافیک عمودی

اکنون، برای توصیف این عناصر گرافیکی، از واژه هایی مانند “ساده” استفاده می کنم، اما اگر فقط می دانید چطور است، ساده است. نه تنها من می خواهم به شما برخی از روش های آسان برای ایجاد عناصر گرافیکی جذاب، اما مشترکین خبرنامه می توانید فایل های PSD لایه لایه دانلود و تمرین با آن. بیا بریم!

1. اندازه گیری فضای خود
قبل از انجام کاری، باید اندازه فضای مورد نظر خود را بدانید. یک لاینر دسکتاپ فوق العاده دسکتاپ وجود دارد که از ده ها بار در روز به نام Pixus Air استفاده می کنم. این یک حاکم بر روی صفحه است که می توانید روی صفحه نمایش خود را برای اندازه گیری فضا در پیکسل ها شناور کنید. شما می توانید آن را به صورت رایگان در اینجا دانلود کنید. Pixus واقعا کار خوبی در مک انجام می دهد، اما یک نسخه ویندوز و بسیاری از گزینه های دیگر برای کاربران کامپیوتر وجود دارد. شما می توانید برخی از آنها را در اینجا بررسی کنید.

نمایش عکس در 2015-05-13 در 16.29.38

2. با استفاده از یک برنامه طراحی
بیشتر طراحان گرافیک به دلیل سیستم لایه و توانایی ایجاد ماسک های ساده (بیشتر در مورد آن ها در یک دقیقه) از فتوشاپ برای آماده سازی عناصر گرافیکی برای وب سایت ها استفاده می کنند. اما در حال حاضر گزینه های زیادی وجود دارد – من می توانم بوم را امتحان سریع و در حالی که آن را از ویژگی های مشابه در فتوشاپ ندارد، جایگزین نسبتا مناسب با بسیاری از طرح های قالب پیش ساخته شده برای تلاش و قطعا یک گزینه خوب است. برای شلاق زدن وبلاگ و گرافیک رسانه های اجتماعی.

با این حال، برای اهداف این آموزش، من قصد دارم از فتوشاپ استفاده کنم. در ویدیوی آموزش زیر، من قصد دارم به شما نشان دهم چگونه:

ایجاد اشکال ساده و استفاده از آنها برای برش تصاویر در محل.
مرزها را اضافه کنید و پر کنید
عنصر گرافیکی خود را اضافه کنید
استفاده از برس برای اضافه کردن جزئیات
برای ویرایش رنگ ها از ماسک لایه استفاده کنید
عنصر گرافیکی خود را برای وب ذخیره کنید

3. تهیه قوطی های خود را آماده کنید
Tutorial-GraphicBefore ما به آموزش می نگریم، من می خواهم اطمینان حاصل کنم که شما با باز کردن یک بوم جدید در فتوشاپ راحت هستید. ما قصد داریم این گرافیک ساده را که می توان برای صفحات اطلاعات یا اطلاعات خود استفاده کرد، ایجاد کنیم.

اگر شما گرافیک خود را به نظر می رسد دقیقا مانند من، پس شما نیاز به دانلود یک زن و شوهر از چیزهای، اگر شما می خواهید.

1. قلم دست خط Signerica. این برای استفاده شخصی (یعنی غیر انتفاعی) رایگان است، اما اگر بخواهید از آن برای هر چیزی در رابطه با کسب و کار استفاده کنید، مجبورید مجوز تجاری خریداری کنید.

2. این برس های جذاب آبرنگ رایگان است که برای استفاده تجاری از افراد خوب در QBrushes رایگان هستند. برای پیدا کردن فایل .abr فایل را دانلود کنید و فایل را باز کنید.

پالت برس را در فتوشاپ باز کنید و برس های بار را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود فایل .abr آپلود کنید. (نشان داده شده در ویدیو.)

4. ویدئو VUTO

نحوه ایجاد گرافیک داغ برای وب سایت شما از فضای طراحی در Vimeo.

اگر سوالی دارید، آنها را در نظرات زیر قرار دهید. اگر چیزی وجود دارد که میخواهید بعدا یاد بگیرید، مطمئن شوید که به من بگویید و دوست دارم پیوندهای گرافیکی عالی ایجاد کنم.

اگر می خواهید یک فایل PSD لایه ای را برای استفاده یا بازی با آن دانلود کنید، فراموش نکنید که به خبرنامه ما ثبت نام کنید. ما آن را اغلب ارسال نمیکنیم، اما زمانی که ما انجام می دهیم، با چیزهای عالی بسته بندی می شود و شما با خرید اولین طراحی فضای خود 20٪ را دریافت می کنید.