ایجاد یک نسخه پاپ هنر، نسخه گرافیکی یک تصویر اصلی با استفاده از CorelDRAW® X7 و Corel® PHOTO-PAINT X7

در این آموزش ما قصد داریم یک عکس پرتره و با استفاده از لنزهای مختلف در Corel PHOTO-PAINT، یک ظاهر گرافیکی بیشتر پاپ هنر ایجاد کنیم.

  1. با وارد کردن یک تصویر به CorelDRAW و با فشار دادن کلید + روی صفحه کلید عددی، یک کپی ایجاد کنید (باید دو نمونه از bitmap را در مدیر Object ببینید ).
  2. با انتخاب تصویر بالا، بر روی کلیک کنید: ویرایش بیت مپ در نوار ویژگی برای گرفتن تصویر به Corel PHOTO-PAINT.
  3. در Corel PHOTO-PAINT بر روی Image > Cutout Lab کلیک کنید.
  4. با ابزار برجسته سبز، در اطراف تصویر ردیابی کنید، نیمی از خط سبز را روی کنتور تصویر قرار دهید و نیمی از پس زمینه که ما می خواهیم حذف کنیم.

  5. در حال حاضر بر روی ابزار Inside Fill کلیک کنید تا قسمت زیرین سبز پر شود.
  6. بر روی پیشنمایش کلیک کنید و سپس برای بررسی دقت طرح، زوم کنید.
  7. با استفاده از جزئیات اضافه کردن و حذف جزئیات ابزار (تصویر را در زیر ببینید)، جزئیات را به هر بخش از گمشده تصویر اضافه کنید، یا با استفاده از ابزار حذف جزئیات ، تمام قسمت های باقیمانده پسزمینه تصویر را حذف کنید.

  8. روی OK کلیک کنید تا پایان یابد
  9. در مدیر شی ، روی نماد جدید لنز در پایه داکر کلیک کنید.

  10. لنز منحنی تن را از پانل لیست لنز جدید انتخاب کنید.

  11. فیلتر منحنی تن به شما اجازه می دهد با اصلاح کانال های رنگی خاص یا کانال کامپوزیت (همه کانال های ترکیبی) شما تصحیح رنگ و تون را انجام دهید. مقادیر پیکسل های فردی در امتداد منحنی تن قرار می گیرند که در یک گراف نشان داده می شود و نشان دهنده تعادل بین سایه ها (پایین نمودار)، نیم خطی (وسط گراف) و برجسته (بالای نمودار) است. در این حالت، منحنی شکل S را برای افزایش کنتراست ایجاد می کنیم.

  12. برای تکمیل روی OK کلیک کنید و سپس روی آیکون New Lens کلیک کنید. لنز Posterize را انتخاب کنید.
  13. این به ما اجازه می دهد تعداد مقادیر تونیک را در یک تصویر برای حذف gradations و ایجاد مناطق بزرگ تر از رنگ مسطح را کاهش دهد. سطح را به 2 تنظیم کنید.

  14. در نهایت، ما یک لنز دیگر – لنز Gradient Map می خواهیم. لنز Gradient Map به شما امکان می دهد رنگ را به یک تصویر سیاه و سفید اعمال کنید یا رنگ ها را در یک تصویر رنگ تغییر دهید.
  15. در این مورد، با گره برای تاریک ترین پیکسل انتخاب شده، من می خواهم یک رنگ آبی تیره انتخاب کنم.

  16. برای تکمیل روی OK کلیک کنید.
  17. در Object Manager docker، روی لنز Gradient Mapلمسی راست کلیک کرده و Combine > Combine All Objects with Background (Ctrl + Shift + DnArrow) را انتخاب کنید .

  18. در اینجا، نتیجه پس از صاف کردن لایه ها. توجه: رنگ پس زمینه به دست آمده همان رنگ Background Color در جعبه ابزار است، که قبل از ترکیب اشیاء به آبی تنظیم شده بود.

  19. بر روی دکمه ویرایش پایان کلیک کنید، تغییرات را ذخیره کنید و به CorelDRAW بازگردید.
  20. در CorelDRAW، تصویر اصلی ما با تصویر جدید و ویرایش شده پوشیده شده است.
  21. ما می توانیم تصویر را همانطور که در حال حاضر است را ترک کنیم (در این صورت تصویر اصلی را در زیر آن را برای کاهش اندازه فایل حذف می کنیم)، و یا یک شفافیت به تصویر بالا اعمال می شود تا برخی از جزئیات تصویر اصلی را از طریق درج شود.تصویر نهایی بدون شفافیت اعمال شد.

    بعد از استفاده از ابزار شفافیت ( جعبه ابزار > ابزار شفافیت )، با یک شفافیت یکنواخت حدود 30٪ تنظیم شده تا جزئیات تصویر زیر را بیابید.

 

 

آموزش پس زمینه تصاویر