یک محرک دستگاهی است که با تبدیل انرژی و سیگنال ها به سیستم حرکت می کند. حرکتی که تولید می کند می تواند دوار یا خطی باشد.
یک محرک دستگاهی است که با تبدیل انرژی و سیگنال ها به سیستم حرکت می کند. حرکتی که تولید می کند می تواند دوار یا خطی باشد. موتورهای خطی، همانطور که از نامش بر می آید، حرکت خطی تولید می کنند. این به این معنی است که محرک های خطی می توانند به جلو یا عقب بر روی یک خط خطی مجموعه ای راه یابند – فاصله ای است که می توان آنها را در هر دو جهت حرکت داد و آنها باید متوقف شوند. موتورهای روتاری از سوی دیگر حرکت دوار را تولید می کنند، به این معنی که محرک بر روی یک هواپیما دایره ای متناوب می شود. بر خلاف محرک خطی، محرک چرخشی توسط یک مسیر مجموعه محدود نمی شود، بدین معنا که می تواند تا زمانی که لازم باشد، چرخش در همان جهت ادامه یابد.

محرک های خطی یا چرخشی در فرم های مختلف بسته به منبع منبع تغذیه در دسترس هستند. این عملگر میتواند الکتریکی، پنوماتیک یا هیدرولیکی باشد. این نسخه ها دارای برخی تفاوت های مهم هستند (ذکر شده در جدول زیر). انتخاب نوع محرک مورد استفاده به احتمال زیاد به برنامه های کاربردی و الزامات خاص صنعت بستگی دارد. به عنوان مثال، انتخاب طبیعی برای صنعت Medtech، می تواند عملگرهای الکتریکی باشد.

REAC طراحی و تولید دستگاه های الکتریکی خطی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکردهای الکتریکی و انواع مختلف جریان الکتریکی خطی، پیوندهای برجسته را دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات محصول REAC، اینجا را کلیک کنی

قطعات الکترونیک صنعتی کدام اند