رنگ برای زندگی و یادگیری

رنگ برای زندگی picThe جهان میدان مغناطیسی بارهای مثبت و منفی است، به طور مداوم ارتعاش و تولید موج الکترومغناطیسی. هر کدام از آنها طول موج و سرعت ارتعاش متفاوت دارد. با هم آنها کروی الکترومغناطیسی را تشکیل می دهند. نور سفید هنگامی که از طریق منشور یا بخار آب دیده می شود به رنگ طیف تجزیه می شود. از تمام میدان مغناطیسی الکترومغناطیسی به تنهایی دیده می شود. امواج رادیویی، امواج مادون قرمز، امواج ماوراء بنفش، اشعه ایکس و امواج گاما دیده نمی شود.

رنگ از طریق پیشرفت سن
یک چرخه تغییر رنگ است که در مراحل مختلف زندگی ما تاثیر می گذارد. اینها در تنظیمات تغییر رنگ ما منعکس شده است. کودکان با توجه به شخصیت فرد و مرحله توسعه تمایل دارند و دوست ندارند.

بیش از یک صد سال پیش، روودولف استینر، مددکار پیشگام، معتقد بود که مردم با رنگهای خاصی روبرو هستند که تأثیر روحانی و عینی بر زندگی عاطفی آنها داشته و همچنین به نفع سلامت جسمانی و رفاه روانی است. پیروان فلسفه استینر اصول خود را در شبکه های خود از مدارس و جوامع معرفی کردند. اعتقاد بر این بود که بچه های اطراف با پاستل های نرم و فرم های معماری گرد در سطح مهد کودک (2-7 سال)، پیشرفت به مناطق یادگیری مشترک مرکزی با رنگ های پر جنب و جوش قوی تر برای کودکان بزرگتر (7-10 سال) و سپس در مناطق بزرگ کار مشترک که در آن سبزی ها و بلوز های نرم برای کودکان 10 تا 19 ساله استفاده می شد، تمرکز ذهنی هر مرحله از رشد را بیشتر منحرف می کرد.

بچه های بسیار جوان و رنگ
رنگ های رنگ زرد برای نوزادان رنگ های روشن، رنگی باعث تکان دادن لرزش های درونی کودک می شود که باعث می شود کودک بی نظمی و بی قرار باشد. رنگ های روشن و پرانرژی مانند قرمز، زرد و نارنجی اولیه می توانند کودک را از خواب به خوبی جلوگیری کنند و موجب گریه شوند. الگوهای پررنگ و رنگ های متضاد قوی نیز احتمالا بیش از حد تحریک در دوزهای بزرگ هستند، به طوری که برای زنگ های کوچکی از زرد یا کرم ها، هلو ها یا صورتی که از گرما و صلح رنج می برند، احساسات آرامش بخش و آرامش بخش هستند. گرچه بلوز نرم و زینک به طور سنتی برای اتاق های کودک مورد استفاده قرار گرفته است، زرد خشخاش، زردآلو طاووس و سبزیهای مینوش نیز رنگ های عالی برای هر دو جنس است.

سبز آرام است اما می تواند هنگام استفاده به عنوان یک رنگ دیوار، به خصوص در یک اتاق یا اتاق تاریک مورد استفاده قرار گیرد. سبز زرد یا آبی دارای اثر متفاوتی است. سبزهای بر پایه آبی به عنوان یک عنصر خنک کننده در یک اتاق گرم و سرد در شمال / غرب خوب هستند. سبز تر و تازه تر از زرد استفاده می شود زمانی که به عنوان یک لهجه در اتاق های نارنجی نرم یا قرمز استفاده می شود. این یک تعادل را برای رنگ هایی که گرم و تحریک می شوند، اضافه می کند.

بلوز به تنهایی می تواند سرد باشد اما می تواند به عنوان یک رنگ دیوار با رنگ های متضاد گرم در ظروف، تشک و یا ملافه استفاده شود. پاستیل های پاک شده را تا میانه ای از آبی کمتر سرد و جذاب تر می کند. رنگ های بسیار تیره برای کودکان کم توصیه نمی شود، زیرا شدت آنها به DARK بستگی دارد و می تواند باعث کابوس شود.

رنگ های راحت برای کودکان بسیار کوچک، گلدان ها، هلو ها، بادام و گل های نعناع کم رنگ هستند زیرا این مساوی با عشق و امنیت است.