شور و شوق من برای رنگ به خاطرات مهد کودک ها باز می گردد. من این لباس باور نکردنی داشتم سیاه و سفید با آفتابگردان های بزرگ و روشن. من آن را به طرز وحشیانه به یاد می آورم مثل اینکه دیروز بود. و اکنون، هنوز هم مورد علاقه من است. چرا؟ من نمی توانم آن را توضیح دهم. اما من خیلی آموخته ام و برخی از بینش را به اشتراک می گذارم.
Untitled-6.jpg

زرد رنگ اصلی رنگ طیف. مورد استفاده برای انتقال بسیاری از پیام های مخالف در تاریخ مد، در حالی که هنوز هم بخشی از آن هر مجموعه لعنتی. رنگی که هرگز نرفته و گنجه من را ترک نخواهد کرد. من به نوعی لمس میکنم
از زنبورها تا اتوبوس.

همانطور که Vogue فوق العاده توصیف می کند:

“تاریخ زرد بحث برانگیز است، از بین رفته، دوست داشتنی، بدبختی، آن را در میان رنگ های آخرین نشان می دهد مد است. رنگ زرد است، در طبیعت، نشانه ای از خطر است. چیزی انسان ها به دلیل روشنایی آن کپی شده است و به واقعیت آن است که بلافاصله قابل تشخیص است، تا آنجا که اتوبوس های مدرسه، تاکسی ها و چراغ های عقب زرد رنگ هستند. این یک رنگ اولیه است و بنابراین پایه ای از سایه های بی پایان است. رنگ زرد سایه هایی است که توسط امپرسیونیست ها مانند Matisse و Gauguin از Fauves به نمایندگان هنرهای خلاقانه مانند میرت. اگر نخستین هنرمندان مخلوط شده و آن را در ده ها سایه متفاوت توسعه داده باشند، رنگ دوم رنگ را به عنوان یک رنگ اصلی، کامل و خالص رنگ می کند. ”
چگونه آن را بپوشانیم

زرد به معنی گرم و انرژی برای من است. من طیف روشن تر را با قدرت خیره کننده ای مرتبط می کنم که می تواند با هر رنگ دیگر رقابت کند تا لباس با انرژی پر شود.

طیف طلای بی پایان: نئون، شربت، قناری، آفتابگردان، اهر، لیمو، پاستل، کرم، رنگ پریده، زعفران، طلا، خردل، فلش یا تند و نرم، کدو تنبل، تاکسی زرد یا رنگ آفتاب است. اما هنگام پوشیدن آن، در بین این مهم است که رنگی که برای تن پوست شما مناسب است، بلکه شخصیت شما باشد.

این کار با آبی جین، پاستل شیرین یا صورتی سبز زمرد کار می کند. برای پوشاندن آن با ظرافت بیشتر، آن را با سیاه و سفید جفت کنید.

و روانشناسی با آنچه در بدنم احساس می شود زمانی که در زرد پوشانده می شود، موافقم: رنگ زرد در حالت رنگی نشان دهنده حالت آفتابی و تمایل به تغییر است. یک چلپ چلوپ خوش بینی و شلاق زدن انرژی.

ما امروز می دانیم که امروز رنگ را انتخاب می کنیم که شاد و پر جنب و جوش است. با این حال، زرد نیز گزینه انتخاب رنگ مورد علاقه برای لباس های دولتی برای چندین دهه است. بازگشت دوباره به تاکسی ها و اتوبوس ها. تفسیر انسانی در طول توجه به روایت است.