معانی رنگ در کسب و کار آیا کسی در صنعت وجود دارد که تاثیر رنگها را تضاد می کند؟ بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما در بازاریابی، خرده فروشی، طراحی و تبلیغات مشارکت می کنید، نیاز اساسی به بودن در مورد رنگ های مختلف و نحوه ارتباط آنها با فورا وجود دارد.

بنابراین، در این راهنما، تمرکز بر روی معانی رنگ در کسب و کار خواهد بود.
رنگ های مختلف و معانی آنها در کسب و کار
رنگ قرمز معنی در کسب و کار

قرمز به مردم می دهد تا سیگنال را به عمل بیاورد. با این حال، این رنگ باید به صورت قاطعانه مورد استفاده قرار گیرد: شما نمی خواهید بیننده احساس غرق شود و در عین حال می خواهید که جنبش را تشویق کنید یا تشویق کنید. هنگام استفاده از قرمز در کسب و کار، از آن به عنوان یک رنگ لهجه استفاده کنید تا خریداران را به خرید با انگیزه بکشاند. لمس قرمز به یک وب سایت می تواند به کسب و کار به عنوان انرژی محور و هیجان انگیز کمک کند.
رنگ نارنجی به معنای کسب و کار است

استفاده از پرتقال در کسب و کار نشان می دهد ماجراجویی، سرگرم کننده و سفر. این یک رنگ سودمند برای شرکت های مسافرتی و تفریحی است و می تواند ارتباطات اجتماعی را تحریک کند. نارنجی دوستانه تر، قابل دسترس تر و کمتر تهاجمی از قرمز است. معانی رنگ منفی در کسب و کار شامل صدای بلند، شاداب و ناخوشایند است.
معنای زرد در کسب و کار

کارشناسان رنگ توصیه می کنند که زرد برای استفاده در صنعت کودکان به عنوان معانی این رنگ شامل تحریک، خلاقیت و حکمت است. زرد نیز می تواند در ارتقاء نقطه خرید و فروش به خصوص هنگامی که شما می خواهید توجه مشتری را به سرعت مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از اتصالات فست فود از قرمز و زرد استفاده می کنند که در آن معانی رنگ قرمز در کسب و کار مردم را به خوردن بیشتر تشویق می کنند در حالی که زرد آنها را تشویق می کند که به سرعت حرکت کنند. بهتر است از اجتناب از استفاده از زرد برای فروش اقلام گران قیمت و یا لوکس مردان به عنوان آنها را به عنوان فراموش نشدنی درک شده است. همچنین از نسخه های خفیف زرد (خردل) استفاده کنید زیرا این تصاویر سلامت و بیماری را نشان می دهد.
معنای سبز در کسب و کار

هیچ معنایی رنگی در کسب و کار نشانه رشد و فراوانی همانند سبز نیست. این به طور مداوم برای تبلیغ ایمنی در داروها و داروها و همچنین نشانه ای از گیاهخواری استفاده می شود. سبز طبیعت، رفاه و پول را نشان می دهد. به ویژه برای سلامتی و بهبودی توصیه می شود. برای وب سایت های مالی، سبز تیره یک رنگ خوب است در حالی که سبز آهک ممکن است برای ایجاد یک وزوز در مورد محصولات در فروش و یا پیشنهاد آینده.
معنای آبی در کسب و کار

پایداری و عمق بهترین معانی رنگ آبی تا آنجا که مربوط به استفاده از کسب و کار آن است. اکثر کسب و کارهای محافظه کار شرکت های آبی در برخی از فرم ها و یا در آرم، کارت های کسب و کار و بروشور و غیره آبی هستند. به طور مشابه، ارتباطات، فناوری سلامت، محصولات کامپیوتری، صنعت آب، تصفیه، کسب و کار پاک کردن استخر شنا و غیره نیز همیشه آبی استفاده کنید. سلامت، سلامتی و صنعت گردشگری معمولا از نور آبی استفاده می کنند در حالی که سازمان های سیاسی و مذهبی تمایل دارند از آبی تیره استفاده کنند.
رنگ بنفش در کسب و کار

آرزوی ترکیب اشتها سرخ و ثبات معانی رنگ آبی در کسب و کار؟ سپس بنفش یک انتخاب ایده آل است. بنفش نشانه ای از ثروت، حکمت، حق امتیاز، خلاقیت و جادو است. این بسیار توصیه می شود برای صنعت زنان و محصولات کودکان در حالی که محصولات بسیاری از مردان به آرامی به این رنگ نیز به تناسب. از سایه های بنفش یا بنفش متوسط ​​استفاده کنید تا خلاقیت و عقلانیت علمی را نشان دهید. اسطوخدوس ایده آل برای کسب و کارهای مبتنی بر خانه است که فروش محصولات دست ساز، کار هنری، صنایع دستی، توری و موارد دیگر اهمیت نمادین یا فرهنگی را ایفا می کند. اجتناب از بنفش تیره به عنوان معنای رنگ آن در کسب و کار شامل گرمای، غم و ناراحتی.
معنای سفید در کسب و کار

استفاده از معانی رنگ سفید در کسب و کار، پاکیزگی و بهداشت است. این نشان می دهد آرامش، سادگی و سازمان. در سمت منفی، برخی از معانی آن عبارتند از سردی، جدایی، بی روح و بی توجهی. اکثر کسب و کارها به عنوان پس زمینه برای وب سایت های خود استفاده می کنند. این ایده آل برای استفاده در محصولات شیرخواران، لوازم آشپزخانه و حمام و سایر سازمان هایی است که مایل به ارائه بازده و نظم و انضباط هستند.
معنای سیاه در کسب و کار

لوکس، ظرافت و پیچیدگی – نام تو سیاه است. سیاه برای فروش و بازاریابی به مخاطبان جوان استفاده می شود؛ از این رو صنعت موسیقی علاقه مند به استفاده از آن برای نشان دادن سبک و شیک بودن است. سیاه بهترین زمانی است که همراه با جواهرات رنگ مانند روبی، فیروزه ای و طلا و غیره
معنی صورتی در کسب و کار

رنگ صورتی رنگ مناسب برای زنان و دختران است. خیریه ها نیز دوست دارند از صورتی استفاده کنند که موجب دلگرمی و گرمی می شود. نوجوانان شناخته شده اند که جذاب به زینک های درخشان هستند، در حالی که رنگ صورتی را می توان برای معنای رنگ آنها در کسب و کار برای فرو

۰۰