به نظر می رسد که برای سال های بسیاری رنگ نارنجی بدون شخصیت روشن بود. در حقیقت، از آنچه که درک می کنم، بسیاری از فرهنگ ها در طول تاریخ حتی یک کلمه برای رنگ ندارند. این اغلب به عنوان یک زرد دسته بندی شده بود و یا بازی میکرد دوم به قرمز پسر عموی خود. نارنجی در طبیعت در بسیاری از انواع ظاهر می شود: گل ها، ماهی ها، برگ های پاییز به نام چند، اما این نام از میوه است که ریشه آن در چین است.

هنگامی که پرتقال از چین صادر شد، آنها شروع به پرورش در هند و کشورهای عربی، اما در نهایت در سراسر جهان گسترش یافته است. بزرگترین پرتقال امروز برزیل است. با این حال، در ایالات متحده آمریکا اکثر پرتقال ما از فلوریدا یا کالیفرنیا آمده است. از آنجا که رنگ به مدت طولانی نامعلوم نامیده می شد، اصطلاح “نارنجی” به ابتدا به میوه داده شد، سپس رنگ آن بعد از آن نامگذاری شد.

برای طولانی ترین زمان، نارنجی از ارتباطات فرهنگی و عاطفی که بسیاری از رنگ های دیگر – به ویژه قرمز و آبی – اجتناب می کنند اجتناب کرد. اما در سال های اخیر این تغییر با ظهور نارنجی فلورسنت در مخروط های ترافیکی، نشانه های جاده ها و وسایل شکار استفاده شده است. در نور خورشید غیر مستقیم یا گرگ و میش، این رنگ نارنجی روشن است که ساده ترین را ببینید و بنابراین ایمنی برای رانندگان و شکارچیان فراهم می کند.

برای سفر شخصی من، من همیشه با پرتقال مجذوب شده ام. در هنر و نقاشی آن می تواند هیجان های شدید و رنگی را به یک تکه ارائه دهد. هر دوی این ها سخت است (پرتقال کاملا بی نظیری که در رنگ قرمز یا زرد قرار دارد). اما وقتی این کار را می کنید می توانید یک رنگ زیبا باشد. این یک زندگی شخصی است که شباهت کمی به رنگهای والد خود دارد. کادمیوم نارنجی رنگ زرق و برق دار است، اما می تواند از تولید کننده تا تولید کننده متفاوت باشد. بعضی از آنها کاملا قرمز هستند، بنابراین آزمایش و پیدا کردن یکی از بهترین ها را دوست دارید.

علاوه بر این، نارنجی در قلب من به عنوان رنگ گل سرسبد پاییز (فصل مورد علاقه من) و هالووین نگه داشته می شود. جمع آوری تزئینات هالووین محصولی منحصر به فرد من است و هیچ چیز مثل دیدن ترکیب دسته رنگی نارنجی و رنگ سیاه برای رسیدن آب به آب نیست.

ثبت نام برای خبرنامه ماهانه من و وارد شدن برای به دست آوردن یک نقاشی مینی روغن!