حکاکی روی لوازم التحریر

امروزه لوازم التحرير خلاقانه و خاص جايگزين لوازم التحریر سنتی شده است. از سوي ديگر، توسعه فناوری لیزر، برش لیزری، حکاکی، برش و غیره نیز پیشرفت زیادی در صنعت لوازم التحریر داشته است. لوازم التحریری که با لیزر مارکینگ حکاکی می شوند زیباتر است.

لوازم التحریر یک ضرورت برای یادگیری است و تقاضای زیادی برای دانش آموزان وجود دارد، دامنه کاربرد آن نیز بسیار گسترده است همراه با تنوع بالا. به عنوان مثال: لوازم تحریر پلاستیکی شامل خودکار تحریر، ترازو و …، محصولات فلزی شامل خودکار، خط کش فولادی ضد زنگ و … و محصولات چوبی شامل صفحات مثلثی و جا خودکار می باشد. سه ماده فوق را می توان با دستگاه لیزر فایبر مارکینگ علامت گذاری کرد.

پلاستیک:

برای اندازه گیری و انجام سؤالات به ترازو نیاز است. ترازو نه تنها در مدارس، بلکه به عنوان ابزار اندازه گیری مهم در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. آنها همه جنبه های کار و زندگی را در بر می گیرند و نه تنها می توانند نیازهای تجربی فیزیک، شیمی و پزشکی را برآورده کنند. همچنین یک ابزار کاری ضروری در ساخت خانه، زمین، لباس،آشپزی و … است.

خط ترازو  و خط کش که به روش سنتی پردازش می شود پس از مدت کوتاهی محو می شود و به مواد مصرفی زیادی نیاز دارد و تضمین ماندگاری و دقت ترازو مشکل است. در حالی که، دستگاه ماركينگ لیزری، دقت و سرعت بسیار زیادی دارد. ماركينگ لیزری نه تنها توانایی ضد سایش ترازو را تضمین می کند، بلکه عملکرد اندازه گیری دقیقی را ارائه می دهد و مواد مصرفی ندارد، زیبایی، بدون آلودگی، سرعت سریع و اثر علامت گذاری خوب از مزیتهای این دستگاه است.

فلزات:

خودکارها به ویژه توسط دانشجويان با دقت انتخاب می شوند كه گزينه مناسبي براي هديه هستند. استفاده از دستگاه ماركينگ لیزری برای حکاکی متن یا الگوهای سفارشی روی سطح خودکارهای فلزی می تواند تمایل دانش آموزان را برای خرید برانگیزد. برای شرکت می توان یک سری اطلاعات مانند لوگوی شرکت، شعار، کد دوبعدی و … را برای تبلیغات تجاری روی قلم حک کرد.

چوب:

برای حکاکی الگوهای ساده یا پیچیده روي جا قلمی، از دستگاه لیزر مارکينگ CO2 استفاده مي شود. جاخودکار نیز ارزش تجاری بالایی دارد. در شکل زیر، برند شرکت با دستگاه مارکينگ لیزری روی جاخودکار حك شده است تا برند شرکت بهتر دیده شود.

حكاكي هاي دستگاه لیزر مارکینگ واضح، مقاوم در برابر سایش هستند. بنابراین قطعه حكاكي شده آسیب نمی بیند یا تغییر شکل نمی دهد. لوگوی مورد نیاز محصول را می توان بر اساس الگوی مورد نظز مشتری با كمك کامپیوتر اسکن و تایپ کرد. شماره سریال کاملاً خودکار تنظیم می شود. سرعت حکاکی سریع و زمان فرآیند عملیات کم موجب بهبود راندمان تولید مي شود.

 

شرکت الماس صنعت برتر  پيشرو در تولید و واردات انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزر، لیزر فايبر مارکينگ، تمیزکننده لیزر، دستگاه جوش لیزر و لوازم جانبی.