لیزر فایبر مارکینگ

لیزر فایبر مارکینگ روشی است که در آن علائم، نمادها یا  تصاویر روی سطح یک جسم باقی می ماند. همچنین شامل تغییر رنگ به دلیل تغییرات شیمیایی ، ذوب، فرسایش و موارد دیگر می شود.

دستگاه علامت گذاری لیزری از الیاف کمیاب به عنوان واسطه استفاده می کند. وجود هسته فیبر ریز در لیزر فیبر، کار تولید چگالی توان بالا در فیبر تحت تأثیر نور پمپ را آسان می کند. در نهایت منجر به وارونگی تعداد ذرات ماده کار لیزر می شود. در نتیجه، زمانی که یک حلقه بازخورد مثبت برای القای حفره تشدید تشکیل می‌شود، پدیده‌ای به نام «نوسان لیزر» رخ می‌دهد. طول موج لیزر فرودی را می توان به منظور ایجاد لذت برای کاربردهای متعدد قابل تنظیم ساخت.

ویژگی های دستگاه علامت گذاری لیزری

دستگاه علامت گذاری لیزری یک دستگاه بسیار یکپارچه است که از یک پرتو لیزر برتر با چگالی توان یکنواخت تشکیل شده است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از افزایش قابلیت ضد انعکاس آن با ایزولاتور نوری اطمینان حاصل کند. این امر باعث می شود که دستگاه بر روی مواد با انعکاس بالا مانند آلومینیوم، مس، طلا و نقره بدون سایه و غیره، عملیات را به طور موثر انجام دهد. دستگاه ثبات خوبی را برای یک دسته تولید با حجم کم نشان می دهد. این دستگاه با جدیدترین فناوری بهینه سازی شده است و از یک سیستم عامل تعبیه شده استفاده کرده است که رابط لمسی خوب و سیستم کنترل قدرتمندی را ارائه می دهد. این دستگاه قادر است بیشتر نیازهای صنعتی را برآورده کند و ساختار فشرده ، آن را به یک ماشین بسیار کارآمد تبدیل می کند.

مزایای دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند تا 100000 ساعت کار کند. اندازه کوچک دستگاه این امکان را به آن می دهد تا با مصرف برق کمتر از 500 وات، انرژی کمتری را برای عملیات مورد نیاز مصرف کند. این دارای راندمان بسیار بالایی برای تبدیل فوتوالکتریک است که باعث ایجاد خطاهای ناچیز در عملیات می شود. دستگاه لیزر فایبر مارکینگ دارای ساختار یکپارچه است. این واقعیت که با نرم افزارهایی مانند CorelDraw و AutoCAD سازگار است، آن را به ماشین آلات بسیار مهم در صنایع تبدیل می کند. همچنین از پسوندهای مختلف مانند PLT، PCX، DXF، BMP و غیره پشتیبانی می کند و مستقیماً از فونت های SHX و TTF استفاده می کند.

خلاصه: این دستگاه بر روی مواد بازتابنده مانند آلومینیوم، مس و غیره بسیار موثر است. همچنین اندازه کوچکش، آن را قادر می سازد تا مقدار کمتری انرژی مصرف کند.

کاربردهای دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ (لیزر فلزات و لیزر غیر فلزات) کاربردهای گسترده ای دارد و در درجه اول برای علامت گذاری آرم، کلمات، نام تجاری، تاریخ، شماره سری، شماره دسته، علامت، نقاشی، عکس، کد QR و غیره بر روی سطح فلز و مواد غیر فلزی استفاده می شود. طیف وسیعی از فلزات شامل فولاد ضد زنگ، آلیاژ، ورق فلزی، آلومینیوم، نقره، طلا و غیره و غیر فلزات شامل پلاستیک: پلاستیک مهندسی و پلاستیک سخت و غیره است. همچنین در تجهیزات الکترونیکی مانند مدارهای مجتمع، ارتباطات سیار، ابزار دقیق، ساعت و ساعت شیشه ای، صفحه کلید کامپیوتر و .. استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت لیزر مارکینگ با مجموعه الماس صنعت برتر تماس بگیرید.

 

شرکت الماس صنعت برتر  پيشرو در تولید و واردات انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزر، لیزر فايبر مارکينگ، تمیزکننده لیزر، دستگاه جوش لیزر و لوازم جانبی.