حکاکی روی عینک

حکاکی علامت تجاری روی فریم عینک به دستگاه لیزر فایبر مارکینگ نیاز دارد.

با این ماركينگ لیزری، مجموعه و مصرف کنندگان بهتر می توانند مواد فریم و اطلاعات مرتبط را شناسایی کنند.

افرادی که از عینک استفاده می کنند متوجه می شوند که عینک دارای کارکترهایی است که از اعداد و حروف تشکیل شده است. معمولاً مارک تجاری یا برخی از اطلاعات روی آن دیده میشود. هرچه بیشتر از عینک استفاده شود، این کاراکترها می افتند و بر ظاهر آن تأثیر می گذارند. استفاده از دستگاه لیزر فایبر مارکینگ می تواند این مشکل را برطرف کند.

اصل کار دستگاه لیزر  مارکینگ فایبر استفاده از پرتو لیزر برای تابش  روی سطح مواد است و انرژی نور فوراً به انرژی گرمایی تبدیل می شود، به طوری که سطح مواد فورا ذوب یا حتی تبخیر می شود تا یک علامت تشکیل شود. دقت و سرعت علامت گذاری بالا است، اندازه کاراکتر می تواند از میلی متر تا میکرون، عملکرد ضد جعل دارد و هرگز فرسوده نمی شود و کیفیت نام تجاری را بهبود می بخشد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مارکینگ در کارخانه عینک:

  1. اثر ضد جعل آشکار، فناوری کدگذاری لیزری می تواند به طور موثر با علامت گذاری محصول از جعل جلوگیری کند.
  2. افزایش ارزش افزوده محصول، که می تواند عینک را درجه بالاتر به نظر برساند.
  3. عملکرد پایدار و قابل اعتماد، سرعت نور لیزر با کیفیت بالا، علامت گذاری خوب، جلوه زیبا و عمر طولانی.
  4. دستگاه مارکينگ لیزر هیچ گونه مواد شیمیایی مضر برای بدن انسان و محیط زیست تولید نمی کند و محصولی با تکنولوژی بالا است که سازگار با محیط زیست و ایمن است.
  5. دقت چاپ بسیار بالا است، کنترل دقیق است، و دارای رقابت قوی در بازار است.

مواد متداول فریم عینک شامل ورق پلاستیکی و فلز است که می توان در آن از ماركينگ لیزری بدون لمس استفاده کرد. اختلاف ارتفاع سطح محصول پس از علامت گذاری لیزری نزدیک به میکرون است و تقریباً هیچ لمسی ندارد و این باعث شیک تر شدن و تکنولوژیکی تر شدن عینک می شود و شناخت محصول و نفوذ برند را افزایش می دهد.

لیزر حکاکی نه تنها می تواند آثاری را بر روی قاب حک کند، بلکه آثار نامرئی را نیز بر روی لنزها حک می کند.

 

کدام دستگاه لیزر برای عینک مناسب است؟

دستگاه لیزر مارکینگ فایبر، دستگاه  لیزر ماركينگ CO2 و دستگاه مارک لیزر ماوراء بنفش به طور گسترده در صنعت عینک استفاده می شود. اینکه کدام دستگاه مارک لیزر استفاده شود به جنس عینک (فریم و عدسی) و تست عایق بستگی دارد. هر نوع ماشین علامت گذاری ویژگی های خاص خود را دارد و قابلیت عمل گسترده ای دارد.

 

شرکت الماس صنعت برتر  پيشرو در تولید و واردات انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزری، لیزر فايبر مارکينگ، تمیزکننده لیزر، دستگاه جوش لیزر و لوازم جانبی.