دستگاه جوش لیزری سه کاره (دستگاه جوش، تمیز کردن و برش لیزری) یک سیستم لیزری همه کاره قابل حمل است که از یک دستگاه جوش لیزری، تمیز کننده لیزری و برش لیزر سه در یک متشکل از یک ژنراتور لیزر فیبر، یک تفنگ لیزری دستی، کولر آبی و یک سیستم کنترل سه در یک است. برای جوشکاری لیزری، تمیز کردن و برش دستی، تفنگ لیزری مخصوص به آن  راحت و آسان به صورت دستی و قابل حمل قابل استفاده است. تفنگ لیزری دستی آن می توانند فلزات را برش داده و جوش دهند و زنگ، رنگ، رزین، پوشش ها، روغن و لکه ها را تمیز کنند.

ویژگی دستگاه جوش سه کاره

  • به عنوان یک پاک کننده لیزر، این یک روش تمیز کردن بسیار سبز است. نیازی به استفاده از مواد شیمیایی یا محلول های پاک کننده ندارد. ضایعات پس از تمیز کردن یک پودر جامد است.
  • به عنوان یک دستگاه جوش لیزری، درز جوش صاف و زیبا است. بدون نیاز به پولیش، بدون تغییر شکل یا زخم جوش، و جوش محکم است. صرفه جویی در زمان و بهبود بهره وری.
  • به عنوان یک دستگاه برش لیزری قابل حمل، کار با آن بسیار آسان است و می تواند انواع فلزات را برش دهد.
  • تفنگ لیزری قابل حمل  آسان است و دارای پیکربندی ساده دستی است.
  • یک صفحه نمایش لمسی روی دستگاه لیزر سه کاره قرار دارد. همچنین تعویض پارامترها با صفحه لمسی و ساده کردن عملیات در حین کار آسان است. وزن 0.7 کیلوگرم است. هنگام استفاده از آن احساس خستگی نمی کند.
  • این یک منبع لیزر فیبر حرفه ای، میزان خطای کم، مصرف انرژی کم، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و به راحتی مونتاژ می شود. مونتاژ
    چیلر صنعتی با دمای ثابت آب خنک مخصوص طراحی شده است. چیلر مجهز به فیلتر است. عملکرد کار ایمن، بادوام و پایدار با عمر طولانی دارد. یک سیستم خنک کننده آب قوی و پایدار کارکرد کامل منبع لیزر فیبر را تضمین می کند.
  • طراحی قابل حمل. طراحی جمع و جور و ارگونومیک، با چرخ برای حرکت آزاد.

 

برنامه های کاربردی

دستگاه لیزر دستی 3 در 1 را می توان در تولید، خودرو، کشتی سازی، باتری، هوا فضا، ظروف آشپزخانه استفاده کرد.
قفسه، آسانسور، نرده محافظ، جعبه توزیع، اجاق گاز، مبلمان فلزی، زیست پزشکی، متالورژی پودر، جواهرات.
الکترونیک، سخت افزار، ارتباطات نوری، حسگرها، قطعات خودرو، دندان چینی، عینک، انرژی خورشیدی.
و ساخت قطعات دقیق