– ابزار اثبات
بهترین ابزار برای طراحان گرافیک وب
تیم های طراحی با کار خلاقانه مشغول به کار هستند که حاوی مباحث مربوط به طراحی، تهیه چارچوب طراحی، ایجاد تغییرات و بسیاری موارد دیگر برای رسیدگی است. طراحی شما در سطوح مختلف قبل از اینکه نهایی شود بررسی خواهد شد. و تمام روند شامل تغییرات بی شماری، بازخورد چند و بسیاری چیزها است. بنابراین، بزرگترین چالشی که برای طراحان می آید، اثبات است.

ابزار اثبات مانند ProofHub برای طراحی تیم ها تمام وظایف شما را به آسانی و بدون هیچ زحمتی مدیریت خواهد کرد. مشتری می تواند به راحتی تغییرات کوچک خود را به شما توضیح دهد – سلام، این متن را در اینجا تغییر دهید یا رنگ این قسمت از طراحی را اضافه کنید. این بازی ایمیل، بازخورد و تأییدیه را حذف می کند و زمان صرف شده برای کل فرایند را کاهش می دهد. با یک ابزار اثبات آنلاین مانند ProofHub، شما می توانید فورا تغییرات در فایل خود را انجام دهید، نظرات خود را اضافه کنید، نقاط ضعف در طراحی را برجسته کنید و هرکسی را در حلقه نگه دارید.

بهترین ابزار برای طراحان Adobe Photoshop
تصور کنید یک برنامه برای سبک سبک هنری خود را به یک دنیای دیجیتال با اعتماد به نفس، یک برنامه است که سبک هنری خود را تعریف می کند. فتوشاپ یک برنامه بسیار قدرتمند برای ایجاد الگوهای چاپی و الگوها است که می تواند بهترین باشد در دنیای طراحی شما. برای طراحان، گزینه ها، ابزارها و تنظیمات بی شماری برای باز کردن فرصت های جدید ایجاد شده است تا طراحی هایی را که با هدایت مناسب قابل اعتماد هستند، ایجاد کنید.

فتوشاپ برای طراحان اجازه می دهد تا:

ساخت اعتماد به نفس در مهارت های طراحی خود را
لذت بردن از بینش جدید
ایجاد آثار هنری دیجیتال بر اساس نقشه های شما
از دستورالعمل گام به گام یاد بگیرید
یک راه فوق العاده برای یادگیری و یادآوری
فرآیند طراحی خود را افزایش دهید
ایده های خود را به زندگی بیاندازید
از طریق ایمیل ها و درس های روزانه انگیزه بگیرید
فتوشاپ در سال 1988 آغاز به کار کرد، امروزه برای بسیاری از طراحان برنامه ای مفید است.

3. DesignBold
DesignBold
DesignBold یک ابزار طراحی وب سایت کاربر (که اساسا یک نسخه ساده از فتوشاپ است) است که به شما کمک می کند طرح های خیره کننده را فقط در چند قطره و قطره ایجاد کنید. با یک کتابخانه عظیم 12،080 پیکسل قابل تنظیم و منابع طراحی منحصر به فرد، DesignBold یک انتخاب عالی برای شماست تا عناصر وب سایت خود را بسازید. به عنوان مثال، لوگو، هدر و یا انواع دیگر تصاویری برای محتوای وب سایت شما. این سریع، مقرون به صرفه و مناسب برای طراحان آماتور و حرفه ای است.

4. Fotor – عکس های ویرایش آنلاین و طراحی پوستر، دعوت نامه
فتور
مهم نیست که ویرایش عکس پایه از قبیل یکبار ضربه بزنید زیبایی روشن و پرتره را ارتقا می دهد یا پوستر، کارت، کارت پستال را تبلیغ می کند، Fotor یک دستیار خوب برای شما است. فقط تصویر خود را وارد کنید و یا به طور مستقیم از عکس سهام خود استفاده کنید، و برخی از متن ها و برچسب ها را به راحتی به آن سفارشی کنید. تعدادی از ویژگی هایی که برای طراحان مفید هستند مانند:

ادوبی ایلوستریتور دستکاری گرافیکی 2D یا 3D را برای افزایش کارایی در جریان کار طراحی ارائه می دهد. طراحان از جمله طراحان گرافیک ربات و هنرمندان دیجیتال می توانند از Illustrator برای ایجاد انواع مختلفی از محصولات دیجیتال استفاده کنند. این ویژگی های هیجان انگیز را برای طراحان مانند فونت متغیر، ایجاد سریع سند، تصویر سازی ساده تر، مجموعه های سبک برای متون، ارتقاء ثبات، و تجربه کاربر مدرن و بسیاری موارد دیگر رونده است.

6. طرح 3 – برنامه گرافیکی
پوستر رسانه
طرح 3 همه مجموعه ای از نمادهای توپی است که به شما کمک می کند بهترین کار خود را ایجاد کنید. شما می توانید نمادها را با هم ترکیب کنید تا بتوانید با استفاده از قابلیت استفاده مجدد، انعطاف پذیر ایجاد کنید. تعدادی از ویژگی هایی که برای طراحان بسیار مفید هستند وجود دارد:

متن و سبک های مشترک
انتخاب کننده رنگ
کمال پیکسل
و بسیاری دیگر. طرح 3 یک ابزار عالی برای طراحان برای کشف است.

7. Marvel – ابزار نمونه سازی
Marvel – ابزار نمونه سازی
نمونه سازی یک ابزار ضروری برای گردش کار طراحی وب این روزها است. با Marvel، شما می توانید هر چیزی را از ابتدا ایجاد، طراحی همگام سازی از ذخیره سازی ابر خود را! طرح. طراحی با مارول بوم نمونه اولیه و اضافه کردن حرکات و انتقال به طرح شما. Marvel یک رابط کاربری بسیار ساده است که باعث می شود آن را سریع و آسان برای یادگیری. این ابزار به خوبی برای افراد غیر طراح و افراد پیشرفته UX کار می کند.

8. Pixelmator – ویرایشگر تصویر
Pixelmator – ویرایشگر تصویر
هر طراح نیاز به زمان نوآوری دارد. Pixelmator Pro یک ابزار برای طراحان با نوآوری است. این رابط یکپارچه ظریف و ساده ابزار ویرایش با ویژگی های ویرایش تصویر هوشمند دارد. این ابزار مناسب برای ساخت پروژه های متعدد با ابزار بصری برای حرکت، تغییر اندازه و تنظیم لایه است.

Pixelmator Pro همچنین با مجموعه ای منحصر بفرد از برس های دست ساز ساخته شده است تا نقاش را در شما بیرون بیاورد. برس دارای دو بافت است که به ترکیب هنری منحصر به فردی می افزاید. بنابراین، طراحی خود را به عنوان زیبا شما می خواهید با ابزار ویرایشگر تصویر.

 

شاخه های گرافیک کدام اند