بسته بندی زیبایی یک فرصت اولیه برای نام تجاری برای ارتباط با مطبوعات، نمایندگان فروش و مشتریان است. علاوه بر این، محصولات مراقبت از زیبایی و مراقبت از مو نیاز به سیستم های واضح دارند که بین خطوط و ویژگی های مختلف متفاوت است، در عین حال، مارک را به طور کلی متحد می کند. تخصص ما در بازار زیبایی، آژانس طراحی ما را قادر به ایجاد زیبایی و پوشیدنی زیبا و قابل تشخیص موی و بسته بندی زیبایی می سازد که شخصیت محصول را در حین ایجاد موضوعی متفاوت از خود نشان می دهد.

فراتر از مراقبت از مو و بسته بندی زیبایی، بیشتر به زیبایی نام تجاری زیبایی وجود دارد. MSLK از جزئیات کوچک که تجارب مصرف کننده را تشکیل می دهند آگاه است. نمونه های محصول، آموزش در مورد استفاده و مزایا، تجربه خرده فروشی، حتی GWP، همه تجارب کوچک و در عین حال مهم هستند که به شکل کلی یک هویت نام تجاری می پردازند.

وب سایت های زیبایی یکی دیگر از فرصت های مهم برای ایجاد طرفداران وفادار به نام تجاری شما است. MSLK می داند چگونه به طور استراتژیک آنلاین مراقبت از مو و زیبایی را انتخاب کند. ما از قاب های سیم، یک ابزار تجسم استفاده می کنیم که قبل از افزودن عناصر زیبایی شناختی، بنیاد مناسب ایجاد می کند تا برنامه های مورد نیاز خود را در حال حاضر، اما آینده نیز داشته باشد. سایتهای زیبایی ایجاد شده باید نه تنها محصولات خود را در بازار عرضه کنند بلکه تصویر نام تجاری خود را نیز گسترش دهند. به عنوان یک آژانس طراحی برای مارک های زیبایی، بینش برای ارزیابی اینکه چه اجزایی برای ایجاد یک وب سایت لوکس، کاربردی و طولانی مدت مورد نیاز است، وجود دارد.

آژانس طراحی برای مارک های زیبایی

MSLK، نمایندگی طراحی برای مارک های زیبایی، اهمیت تصویر برند و توانایی آن برای ایجاد وفاداری مصرف کننده و به رسمیت شناختن صنعت را درک می کند. آژانس ما تجربه در کار با هر جنبه از صنعت زیبایی از توسعه محصول اولیه، به نام تجاری استراتژیک، توزیع، خرده فروشی و فروش است. ما تلاش می کنیم مشتریان را با یک راه حل خلاق، با این حال هدفمند ارائه دهیم که در هر مرحله از چرخه حیات محصول موفق خواهد بود.

تیم ما لذت بردن از کمک به بهبود زیبایی، مراقبت شخصی و مارک های مراقبت از مو مانند: Aveda، American Crew، جانسون و جانسون، MOP محصولات آلی مدرن، Redken، Rusk و Sephora بوده است.

برای ما، زیبایی بیش از پوست عمیق است. این در مورد غذا دادن به مصرف کنندگان و تولید طراحی و طراحی منحصر به فرد است که در نهایت باعث می شود زنان احساس افسانه کنند. اجازه دهید MSLK با شما برای رسیدن به حداکثر توانایی نام تجاری خود و ارسال یک پیام متحد در سراسر فرم های مختلف رسانه ها.

 

پایه گرافیک چیست