توسط یعقوب تایلر

ادراک مشترک طراحی گرافیک اغلب شامل افکار داخلی و مبلمان اداری می شود. در حقیقت، طراحی گرافیک در اطراف ما است. طراحی گرافیک به تقریبا هر محصول انسان متصل شده است از دستورالعمل های مرجع به تابلوهای تبلیغاتی و نشانه های جاده تعامل دارند.

حتی یک کتاب – که یکی از ساده ترین و باستانی اختراعات انسانی است – از طراحی گرافیکی برخوردار است که خوانایی را از طریق جذابیت بصری ارائه متن افزایش می دهد.

ارتباطات بصری موثر پایه و اساس طراحی گرافیک خوب است و بسیاری از مردم به فروش این ایده یا محصول وابسته هستند. ایجاد یک نام تجاری شرکت – آرم، رنگ، برچسب محصول و بسته بندی – نیاز به دانش پیشرفته از طراحی گرافیک. از آنجا که نام تجاری برای هویت سازمانی ضروری است، بسیاری از کسب و کارها به یک طراح گرافیک وابسته هستند که به آنها کمک می کند تا تمامی اجزای نام تجاری خود را ایجاد کنند. این نام تجاری است که مشتریان می دانند و به آنها اطمینان می دهند که آنها چه محصولاتی را انتخاب می کنند که خرید می کنند.

منطقه دیگری که طراحی گرافیک برای ارتباط دانش ضروری است در کتاب های درسی است. هدف کتاب درسی این است که به طور مؤثر دانش خاص خود را به خوانندگان خود انتقال دهد. در یک کتاب معمولی، صفحاتی از سوالات تمرین، نمودارها، نمودارها، تصاویر، نکات برجسته ویژه مواد مهم و بسیاری از نمونه های واقعی جهان یا مطالعات موردی برای به دست آوردن درس درسایت را پیدا خواهید کرد. با تمام این عناصر مختلف که با آن مواجه می شوند، اطلاعات مربوط به هر یک از صفحه ها بسیار مهم است. طراحی گرافیک کلید تنظیم این اطلاعات برای یادگیری مطلوب است. فقط در مورد چگونگی هندسه، کتاب آناتومی انسان و کتاب فیزیولوژی در طراحی گرافیک تکیه کنید. نمونه های دیگر کتاب های کمیک، برنامه های نمایش های برادوی و حتی اعتبارات باز و بسته شدن فیلم است.
طراحی معاصر به کامپیوتر مدرن، با رابط های مختلف، برنامه های چند رسانه ای و طرح های تعاملی، متصل شده است. عناصر گرافیکی که برای هر طراحی اعمال می شوند باید با هنرهای تجسمی و افرادی که این مهارت ها را دارند، ایجاد شود. هنرهای تجسمی شامل آثاری است که از رسانه های سنتی، عکاسی و هنر کامپیوتری استفاده می کنند. اصول طراحی گرافیک می تواند به هر عنصر هنری به تنهایی برای ارائه یک ترکیب نهایی به پایان برسد، چه در چاپ و چه در اینترنت.

طراحی گرافیکی در همه جا است و طراحان گرافیک همواره در تقاضای بالا هستند. در هر کجا که اطلاعات به طور مؤثر پخش می شود، طراحی گرافیکی پشت صحنه هایی است که برای گرفتن و حفظ توجه به آن ها عمل می کند. از کتابهای درسی تا آرم ها به روزنامه ها و حتی این صفحه وب که اکنون در حال خواندن است، طراحان گرافیک به سختی کار می کنند تا شما مجبور نباشید.

کاربرد گرافیک در تجارت