اغلب ما از رنگ ها و تصاویر در طرح های گرافیکی، به خصوص در آرم ها فکر می کنیم. اما فونت های لوگو عناصر طراحی بسیار مهم هستند. در واقع، بسیاری از آرم های شرکت نمادین بر اساس تایپوگرافی هستند. اگر لوگوی نام تجاری داشته باشد، موفقیت طراحی آن بستگی به استفاده ماهرانه از فونت دارد. خوشبختانه، یک آرایه وسیعی از فونت ها برای انتخاب درست انتخاب شده است.

فقط یک طراح گرافیک آموزش دیده و با تجربه می تواند چنین فونت کامل را در یک طراحی ادغام کند. یک طراح ماهر می داند که چگونه یک شکل متفاوت به یک شکل معمولی می تواند یک طراحی منحصر به فرد ایجاد کند. به عنوان مثال، بسیاری از آرم ها یک نگاه جدید به نشانه های کلاسیک داده اند. لوگو کوکا کولا یکی از نمونه های درخشان است که چگونه نامه ها می توانند هویت نام تجاری ایجاد کنند. بر طبق گفته کارآفرین، تایپوگرافی قوی یکی از نکات کلیدی برای طراحی آرم برنده جایزه است. این عمدتا به این دلیل است که در نوع خود، یک متن بصری به کار می رود.

بنابراین، لوگوی کسب و کار شما بر اساس تایپوگرافی است؟ اگر بله، سپس نگاهی بیندازید و بفهمید که آیا به درستی از قدرت متن استفاده می کند. اطمینان حاصل کنید که فونت های مورد استفاده در آرم شرکت شما با شخصیت برند شما هماهنگ است.

یک فونت خوب باعث می شود تمام تفاوت ها! فونت لوگوی شما نقش مهمی در شکل دادن به تصویر کسب و کار شما دارد. اعتقاد دارید یا نه، الگوی لوگو شما یک داستان درباره لوگوی خود را قبل از اینکه کلمات را انجام دهد، می گوید. و گزینه های فونت شما می تواند طراحی لوگو خود را ایجاد و یا شکستن.

اما با داشتن بسیاری از فونتهای موجود در وب در سیستم عامل های مختلف، طراح می تواند یک فونت را برای یک لوگو انتخاب کند. با این حال، برخی از فونت ها وجود دارد که طراحان باید در مجموعه خود داشته باشند تا این اولین تصور را داشته باشند!

در اینجا لیستی از 50 لوگو فونت هر طراح باید بداند
01. Garamond
این یک فونت نیست بلکه یک خانواده از قلمهای قدیمی قدیمی است. این فونت بسیار قابل خواندن است و ظریف است. انواع مختلف شامل Adobe Garamond، Stempel Garamond، EB Garamond، Sabon Next و ITC Garamond است. این معمولا توسط مجلات، وب سایت ها، کتاب های درسی و بدن های طولانی متن استفاده می شود. یک نشریه آلمانی این فونت را به عنوان بهترین در میان تمامی فونت ها رتبه بندی کرده است. فونت برای اولین بار در سال 1989 منتشر شد.

فونت لوگو

به دنبال یک طراح گرافیک آزاد هستید؟
ما هزاران صاحب کسب و کار از سراسر جهان با نیازهای طراحی گرافیکی خود مانند طراحی لوگو، طراحی وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی، بنر و خیلی بیشتر کمک کرده ایم.

02. Helvetica
Helvetica یکی از فونت های مورد استفاده در انواع طرح های گرافیکی است. حرفه ای ها به خصوص از این فونت لذت می برند. Helvetica از سال 1984 در رایانه های شخصی جمع شده است و این یکی از دلایلی است که آن را بسیار محبوب می کند. بسیاری از حرفه ای ها دوست ندارند و این متن را دوست ندارند به همین دلیل است که حروف در این فونت بیش از حد محکم هستند. اما انتخاب دقیق فونت برای طراحی لوگو موثر ضروری است. این فونت را نمی توان در همه جا برای ارسال پیام مورد نظر استفاده کرد.

Helvetica logo فونت

03. تراجان
تراجان مدتهاست در پوسترهای فیلم هالیوود استفاده شده است. این متن نیز برای طراحانی که برای ایجاد طرح هایی در رابطه با قانون، ازدواج، مذهب و چیزهایی که در مورد گذشته وجود دارد، بسیار مورد علاقه است. تراجان نوعی سرف از سبک قدیمی است و توسط کارول Twombly در سال 1989 طراحی شده است. طراحی این قلم بر اساس پایتخت های رومی مربع است. این فونت اطمینان از طراحی آرم خود را تضمین می کند.

فونت آرم تراجان

04. Futura
Futura به خاطر دایره های نزدیک به آن، مربع ها و مثلث ها شناخته شده است، زیرا شکل های هندسی آن است. با توجه به شکل هندسی منحصر به فرد آن، صفحه نمایش بزرگ، طرح های شرکت ها، کتاب ها و آرم ها از این فونت بطور مکرر استفاده می کند. فونت توسط بسیاری به عنوان یک ایده آل برای متن کوچک در نظر گرفته شده است.

فونت آرم Futura

05. Bodoni
اگر شما به دنبال یک متن ایده آل برای سرفصل، آرم ها و متن تزئینی هستید، Bodoni می تواند بهترین شرط بندی شما باشد. این تکه های صاف و بدون برش دارد و دارای ساختار باریک زیر است. در این فونت سکته های ضخیم و نازک وجود دارد و بین این دو تفاوت وجود دارد. این فونت با توجه به ساخت و ساز هندسی آن زیبایی دارد. هنگامی که کار طراحی خود را جمع می کنید اطمینان حاصل کنید که شما این فونت را به خصوص در خلاصه طراحی خود ذکر می کنید.

فونت آرم Bodoni

06. Zorus Serif
زوروس سریف توسط جرمی دیپویس، طراح کانادایی ایجاد شد. علامت های آنتیک فونت ها آن را یک احساس گالیل متمایز می دهد. فونت مناسب است زمانی که شما می خواهید به احساس از نگاه چاپ و قدیم به طراحی شما. شما می توانید به این فونت در نسخه های کلاسی و استاندارد دسترسی پیدا کنید.

فونت آرم Zorus Serif

07. Sabo
اگر طرح شما دارای یک موضوع بازی باشد، می توانید با خیال راحت فونت سبو یکپارچه را امتحان کنید. این فونت، ایجاد یک طراح گرافیک Philippe Moesch است و دارای یک سیستم فونت پیکسل است که هرگز نمیتواند اعتصاب را تحت تاثیر قرار دهد با سبک مرسوم قدیمی خود. فونت در دو سبک موجود است – پر شده و بصورت خطی.

فونت لوگوی Sabo

08. Bobber
باببر یک اسلحه است. موتور سیکلت بابر الهام بخشیدن به ایجاد آن است. اگر شما به دنبال یک فونت منحصر به فرد برای بیان احساسات دوران پیشین هستید، این متن با لایحه شما منطبق است

 

فونت مناسب طراحی