بدون شک، Helvetica فونت بسیار مورد استفاده توسط حرفه ای (و همچنین نه چندان حرفه ای) در طراحی گرافیک است. اگر چه بعضی از فونت را ستایش می کنند، بسیاری معتقدند که این فضای بسیار فشرده است.

و همانطور که ویوین در 16 مقاله از فونتهای بیش از حد استفاده می کند، “متوجه می شوید که شما همیشه نمی توانید به Helvetica تکیه کنید تا هر پیام را به تصویر بکشید و تحویل بگیرید. Helvetica برای همه و همه مناسبت ها مناسب نیست. ”

2. تراجان

تراجان راه خود را به بسیاری از پوسترهای فیلم هالیوود و هر چیزی از راه دور برای انجام مذهب، قانون، ازدواج، کلاس و گذشته می رساند. شما می توانید از استخر فلیکر برای استفاده بیشتر از تراج دیدن کنید.

کمی تاریخ بر روی فونت تراجان … تراجان یک سبک قدیمی است که در سال 1989 توسط کارول Twombly برای Adobe طراحی شده است. طراحی براساس پایتختهای مربع رومی است، که برای کتیبه در پایه ستون تراجان که از نوع فت نام خود را می گیرد، استفاده می شود.

جورجیا

گرچه نسخه های بسیاری از Garamond وجود دارد، نسخه ای که امروزه استفاده می شود امروز نسخه Adobe ITC Garamond (همانطور که در بالا دیده شده است) در سال 1989 منتشر شد. Garamond یک فونت عالی برای مجلات، کتاب های درسی، وب سایت ها و متون طولانی متن است و اخیرا نام دوم بهترین فونت (بعد از Helvetica) توسط یک انتشار آلمان.

4. فوتورا

Futura یک فونت است که اغلب در صفحه نمایش های بزرگ، لوگوها، بنرهای شرکتی و در کتاب هایی که متن کوچک مورد نیاز است نمایش داده می شود. این بر اساس اشکال هندسی (دایره های نزدیک به کامل، مثلث ها و مربع ها) است که نمایشی از سبک طراحی Bauhaus 1919-1933 را نشان می دهد. Futura دارای ظرافت کارایی و حرکت است. برخی از این فونت را متنفر می کنند.

5. Bodoni

Bodoni یک فونت عالی برای سرفصل ها، متن تزئینی و آرم ها است. Bodoni یک ساختار باریک زیرزمینی دارد که دارای تکه های صاف و بدون سر و صدا است. چهره کنتراست شدید بین سکته های ضخیم و نازک و یک ساختار کلی هندسی است که باعث می شود فونت به زیبایی زیبایی تبدیل شود.

6. Bickham نرم افزار اسکریپت

Bickham Script Pro به طور عمده برای موارد رسمی استفاده می شود فونت ای که این کار را به خوبی انجام می دهد … کامرون مول حتی در مقاله خود آن را “Typefaces برای استفاده شلیک نمی کند.” طراح “به خوبی آموزش دیده” معمولا برای Vivaldi گواهی به جای اینکه یکی از فونت های اغراق آمیز امریکا باشد. یکی دیگر از گزینه های عالی Sloop است.

فونت خانواده Fruttiger نه به شدت هندسی و نه انسانیت در ساخت و ساز. اشکال آن طراحی شده است به طوری که هر شخصیت فرد به سرعت و به آسانی شناخته شده است. چنین تمایزی کارآیی نشانگرها و نمایش را برای نمایشگرها مناسب می کند و اغلب در Web Logos استفاده می شود.

خانواده کامل دارای گرما و ظرافت است که در سال های اخیر باعث شده است که در مقیاس کوچکتر متن بدن در مجلات و جزوه ها محبوبیت داشته باشد.

کاربرد گرافیک در زندگی