اگر مدیتیشن، یوگا، و فعالیت های آرام مانند خواندن تقاضا برای شما، شما ممکن است به یک پالت رنگ نرم برای خانه خود کشیده شده است. این رنگ های رنگی فضاهای بصری خاموش و تنظیمات آرام ایجاد می کنند. برای چگونگی انتخاب رنگ های رنگی نرم، و همچنین رنگ های اتاق نشیمن، اتاق های ناهار خوری و موارد دیگر، بخوانید. به علاوه، رنگهای رنگی ما را برای پیدا کردن یکی از آن مناسب برای شما انتخاب کنید.
به روز شده: 17 فوریه 2017
صرفه جویی
پین
FB
اتاق خواب صورتی
رنگ های نرم رنگ های رنگی هستند که در انتهای تراشه های رنگی در عرشه فن قرار دارند. اغلب اوقات آنها را نادیده گرفته می شود به عنوان خویشاوندان باهوش و شدید خود را به همه توجه. با این حال، این رنگها، گلهای رنگی نیستند. همراه با سایه های نرم دیگر، آنها فضاهای رمانتیک و پر نور را ایجاد می کنند. به عنوان مثال، برای مثال یک لامپ، کرم و سرخ شدن یک ترکیب خوشایند نورانی است که حتی تاریک ترین اتاق را روشن می کند. شما همچنین می توانید رنگ های نرم با سایه های قوی را جفت کنید، زیرا کنتراست هر دو را بیشتر زنده می کند. به عنوان مثال نعناع تازه، در برابر یک پس زمینه آبی طاووس ظاهر می شود. سایه های نرم به نظر می رسد که با رنگ سفید رنگ شده اند، که به شما در مورد چگونگی ساخت آنها کمک می کند: اگر رنگی دارید که برای لذت خویش خیلی قوی می شود، رنگ آمیزی کنید تا رنگ سایه شگفت انگیز دریافت کنید.
رنگ های رنگ نرم

تصمیم بگیرید که چگونه میخواهید شیرجه بگیرید و با رنگ رنگی رنگ ما شروع کنید تا به شما کمک کنیم که نگاهتان را ایجاد کنید. نکته: رنگ های واقعی ممکن است متفاوت از صفحه نمایش باشند. همیشه با تراشه های رنگ رنگ مشورت کنید. پالت های طراحی شده توسط Khristian A. Howell.
رنگ های نرم توسط اتاق
رنگ اتاق خواب نرم

برای یک فضای اتاق راحت، آرام و آرام، بنفش عاشقانه و صورتی حساس است. برای حفظ رنگ کردن بیش از حد، تزریق چهره های قوی سیاه و سفید به طرح، مانند یک تخت پستچی سیاه و سفید در برابر دیوارهای رنگی رنگی، و یا پوشش روتختی سیاه و سفید و بیش از ورق اسطوخودوس. برای ایجاد پنجره کانونی چشم نواز، یک نسخه قوی تر از رنگ، مانند آلو یا هبیسکوس، برای پرده های پارچه یا سایه ها را انتخاب کنید.