خصوصیات روانشناسی رنگ قهوه ای
با توجه به روانشناسی رنگ، این خصوصیات قهوه ای است:

براون یک رنگ طبیعی است که حس قدرت و قابلیت اطمینان را به ارمغان می آورد. این اغلب به عنوان جامد به نظر می رسد، بسیار شبیه به زمین، و رنگی است که اغلب با قابلیت انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان، امنیت و ایمنی مرتبط است.
براون همچنین می تواند احساس تنهایی، غم و اندوه را ایجاد کند. در مقادیر زیاد، می تواند به اندازه کافی بزرگ و بی نظیر و خالی باشد مانند بیابان بسیار زیاد زندگی.
براون احساسات گرم، راحتی و امنیت را به ذهن می آورد. این اغلب به عنوان طبیعی، پایین به زمین و معمولی، اما قهوه ای نیز می تواند پیچیده است.
براون در فنگ شویی
در فنگ شویی، یک سیستم هماهنگ سازی محیط شما، هر رنگ با عنصر خاص فنگ شویی ارتباط دارد. براون هر دو چوب را نشان می دهد اگر آن را تاریک و ریک یا زمین اگر نور است. اگر چه کیفیت پر انرژی و پرورش دارد، قهوه باید به اندازه کافی در تزئینات مورد استفاده قرار گیرد و با رنگ های دیگر به خوبی متعادل شود تا از کمبود جاه طلبی و رانندگی جلوگیری شود. آبی یک رنگ خوب است که به دلیل هماهنگی زمین و آب با قهوه ای ترکیب شده است.

براون در بازاریابی
رنگ نقش مهمی در روانشناسی بازاریابی و برندسازی دارد و می تواند بر ادراک افراد از شخصیت برند تأثیر بگذارد. مهم تر این است که رنگی را انتخاب کنید که شخصیت مارک شما را پشتیبانی کند تا اینکه سعی شود احساسات خاصی را در مشتریان بالقوه ایجاد کند، زیرا هر کس تجربیات و نظرات متفاوت دارد.

در برند و بازاریابی، قهوه ای با قابلیت اطمینان، قابلیت اطمینان و پرورش همراه است. مارک های محبوب که از آرم ها و بازاریابی قهوه ای استفاده می کنند شامل UPS، Hershey’s، Cotton، Edy’s، J.P. Morgan و M & M هستند.

ترجیح براون
در حالی که کلیت هایی وجود دارد که ما می توانیم در مورد رنگ ها ایجاد کنیم و آنچه مردم با آنها در ارتباط هستند، رنگ ها و میل ما نسبت به آنها بسیار با شخصیت های ما، تربیت، محیط زیست و تجربه ها ارتباط دارد. یک مطالعه اخیر در مورد چگونگی برداشتن رنگ بزرگسالان بر اساس موضوع نشان داد که بیشتر زنان نسبت به مردان، قهوه ای را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند اما هنوز هم یکی از سه رنگ مورد علاقه برای هر دو جنس است. با این حال، هنگامی که به لباس می آید، قهوه ای به عنوان پنجمین رنگ مورد علاقه از 18 رنگ کلی انتخاب شد، از جمله بدون اولویت. براون انتخاب رنگ دوم برای زنان و مردان برای اتاق های زندگی خود بود و انتخاب چهارم برای اتاق خواب آنها.