سهام
استفاده از نقره
همه ما شنیده ایم که گفته می شود بیش از 10،000 استفاده از نقره در برنامه های کاربردی صنعتی وجود دارد. اما آیا واقعا وجود دارد؟

با ویژگی های منحصر به فرد از ویژگی های هدایت حرارتی و الکتریکی بالا، آن را همچنان به عنوان پادشاه باقی می ماند در برنامه های کاربردی صنعتی و الکتریکی.

همچنین، با کشف اخیر نانو ذرات و نانو نقره، انفجار استفاده های نقره و برنامه های کاربردی در خانه وجود دارد.

این ترکیب با تمام ترکیبات نقره موجود مانند نیترات نقره، فلوراید نقره، برومید نقره و غیره … شما می توانید به راحتی در این لیست به هزاران نفر دسترسی داشته باشید.

بحث داغ در مورد ایمنی نانو نقره ای است که در محصولات خانگی به کار می رود، به خصوص در نشت نقره به محیط ما. یک مطالعه اخیر نشان می دهد این ممکن است مورد نیست.

همانطور که گفته شد 101 مورد استفاده نقره ای و برنامه های کاربردی در زندگی روزمره است!

استفاده از نقره در پزشکی و بهداشت
کادوکوس

1. سولفادیازین نقره ای به عنوان یک کرم موضعی برای درمان سوختگی استفاده می شود. این لیست WHO لیست داروهای ضروری را به عنوان دارو ضد عفونی انجام داد.

2. درمان زگیل و ذات معمولا به شکل یک مداد سوزاننده است. نیترات نقره ای نقره، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و با واکنش نقره ای با اسید نیتریک شکل می گیرد.

3. کاتتر SilverCoat Foley در اورولوژی برای جلوگیری از عفونت ادراری از استفاده کاتتر استفاده می شود. شرکت Covalon کانادا، مرزهای تکنولوژی های پزشکی را که موجب صرفه جویی در زندگی می شود، بر می دارد. این تکنولوژی SilverCoat یکی از آنهاست.

4. استفاده در راديولوژي، هلاليدها نقره هنوز در فيلتر اشعه ايکس معمولي به عنوان يک گيرنده تصوير استفاده مي شود. بسیاری از کشورهای جهان سوم که به تکنولوژی پیشرفته دسترسی ندارند از این نوع اشعه ایکس استفاده می کنند.

5. نقره در باند و پانسمان برای جلوگیری از گسترش عفونت استفاده می شود. همچنین استفاده از ژل ها و پماد ها برای خراش ها و برش های جزئی بسیار مفید است.
راه حل Silver Curad

6. استفاده در ایمپلنت و پروتز. پروتزهای مصنوعی با پوشش نقره ای مانند مفصل زانو، تیبیا، فمور و غیره برای کاهش میزان آلودگی در بیماران تحت ایمپلنت جراحی بیشتر استفاده می شود.

7. کنجنکتیویت برای نوزادان نوزاد قطره می دهد. نیترات نقره برای مدت طولانی به عنوان قطره برای نوزادان برای جلوگیری از چشم صورتی استفاده می شود. با این حال، این به آرامی توسط آنتی بیوتیک های مدرن مانند اریترومایسین جایگزین می شود.

8. جلوگیری از حفره با استفاده از فلوراید دی آمین نقره. بچه ها و حفره ها دست خود را در دست می گیرند، بنابراین چه راه بهتر برای جلوگیری از آن با یک نقره کوچک. توسط DentistryIQ گزارش شده است.

9. سوزن و سوزن های شرکت فنی مهندسی الماس صنعت پیشرو خراسان طراح و سازنده انواع ماشین آلات سی ان سی چوب ، لیزر، سی ان سی شیشه ، دستگاه کات ، دستگاه وکیوم ، اینورتر و ….ای که جراحان برای بستن زخم استفاده می کنند. این اولین بار توسط یک مرد به نام روبن اتنبرگ در اوایل دهه 1900 کشف شد.

10. نقاط تحمل پوشش برای ایمپلنت مفصل ران به نام SMART-HIP. بلبرینگ هایی مانند این، نه تنها به جلوگیری از عفونت در ایمپلنت ها کمک می کنند، بلکه باعث کاهش اصطکاک توسط خود روانکاری نقره برای استفاده طولانی تر و دوام بیشتر می شود.