رنگ روشنایی و انعکاس
نقره ای رنگی دارای انرژی زنانه است؛ این مربوط به ماه و خلیج و جریان جزر و مد است – مایع، عاطفی، حساس و مرموز است. آرامش بخش و آرام بخش است.

از دیدگاه روانشناسی رنگ، زمان انعکاس و تغییر جهت را نشان می دهد، چرا که راه پیش رو روشن می شود. این کمک می کند تا با پاکسازی و رهایی مسائل ذهنی، جسمی و عاطفی و انسداد به عنوان آن باز می شود درب های جدید و چراغ راه را به آینده است.

با نقاط بازتابنده و حساس آن نقره الهام بخش شهود، روشن بینی و تلهپاتی روانی است. این نشانگر هرگونه انرژی داده شده است، چه مثبت و چه منفی.

 

در معنای رنگها، با اعتبار و ثروت همراه است. این به عنوان رنگ پر زرق و برق و پیچیده مرتبط با انرژی زن، رفاه و مدرنیته دیده می شود.

نقره، تعادل و ثبات را به هر دو قدرت زنانه و انرژی معنوی بازمیگرداند. این خود را از بی ثباتی خارجی محافظت می کند، که منعکس کننده انرژی به جایی است که آغاز می شود.

این رنگ بسیار متنوع است، از یک سو درخشان، مدرن و با تکنولوژی عالی است و از سوی دیگر جذاب و جالب و زیبا است.

از منظر روانشناختی رنگ، نقره محترم و ممتاز، صاحب، کنترل کننده، مسئول، بیمار، متعهد و سازمان یافته است – به خوبی به دنیای شرکت ها و کسانی که در مسئولیت هستند، چه مرد و چه زن هستند.

در روانشناسی رنگی، با تعادل بین سیاه و سفید، نقره به عنوان یک منتقد خوب، بی طرف و متبحر با حس بالایی عدالت دیده می شود.

نقره ای به طور سنتی نشان دهنده جشن 25 سالگی است و با پیری شاداب کسانی که موهای رنگ شده نقره ای دارند، مرتبط است.

این رنگی است که با اکثر رنگ های دیگر کار می کند – این روشن و انعکاسی از انرژی رنگ هایی است که آن را احاطه کرده است.

نقره ای رنگی دارای انرژی مشابه به رنگ خاکستری است، اما نور دل و خوش بینانه تر است.

از یک جنبه منفی، نقره می تواند بی نظیر و غیر متعهد، کسل کننده و بی روح در یک دنیای بی رنگ، خنثی، سرد و نا محسوس باشد. این می تواند فریبنده و دو طرفه باشد.

اگر رنگ دلخواه شما نقره باشد، در شخصیت شما منعکس خواهد شد! نقره ای شخصیتی اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما می دهد.

اگر شما به استفاده از نقره در یک برنامه تجاری فکر می کنید، در مورد معانی رنگ در کسب و کار مطالعه کنید.

صفات مثبت و منفی نقره
کلمات کلیدی مثبت عبارتند از: نور، انعکاس، قدرت زنانه، تعادل، آرامش، آرامش، عزت، زرق و برق، کنترل خود، مسئولیت، سازمان، بینش، حکمت، مدرن، براق، سلام فن آوری و علمی

کلمات کلیدی منفی عبارتند از: کسل کننده، ماندنی، تنها، بی مزه و بی رنگ، سفت و محکم، منفی، خنثی، بی رحم، غیرواقعی، فریبنده