اگر شما شروع به حرفه ای در طراحی گرافیک کنید – شاید با تغییر یک کارآموزی طراحی به یک شغل، یا ارسال رزومه خلاقانه خلاقانه یا نمونه کارها طراحی – برخی از طراحان که شما به سادگی باید بدانید وجود دارد.

اینها طراحانی هستند که شیوه طراحی گرافیک در جهان معاصر را تغییر داده اند. آنها مأمورین، متفکران و کسانی هستند که برای طراحی طراحی شده اند.

دریافت Adobe Creative Cloud
01. Chip Kidd
چیپ کید

چیپ کید بهتر است برای کتکت های خنده دار خود شناخته شده است

بر اساس شهر نیویورک، چیپ کید برای کتکت های خیره کننده اش شناخته شده است – مخصوصا برای آلفرد آ. نوپف، نشر معاصر. کید برای نویسندگان مانند جیمز الروی، مایکل کریتون و نیل گیمان (در میان بسیاری دیگر) کار کرده است.

پارک ژوراسیک یکی از مهمترین جلوه های کتاب اوست و در مقاله ای که در سال 2005 منتشر شد، تفکر آن را توضیح داد: “هنگامی که تلاش می کنید یکی از این موجودات را بازسازی کنید، همه کسانی که به دنبال استخوان هستند، درست است؟ …

پوشش کتاب پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک یکی از مهمترین کتاب های کید است
“نه تنها نقاشی که در پوستر فیلم پیوست شده بود، آن را لوگو در فیلم برای پارک شد. من فکر می کنم امن است می گویند پارک ژوراسیک T-Rex تبدیل به یکی از آرم های قابل تشخیص از 1990s.”

به بحث و گفتگوی TED بسیار سرگرم کننده Kidd گوش کنید. آه، و اگر می خواهید آنچه را که از مجموعه نمونه Kidd یاد می گیرید، بررسی کنید. مقاله ما را بخوانید.

02. راب جانوف
راب جانوف

رابرت یانونف لوگوی اپل را طراحی کرد

چرا شما باید درباره راب یانفف بدانید؟ ساده: او لوگوی اپل را طراحی کرد. Janoff احتمالا مشهور ترین علامت در جهان امروز است، در حالی که در آژانس تبلیغاتی Regis McKenna در سال 1977 به کار گرفته شده است. و هرچند که آن را تغییر داده است، فرم پایه از همان زمان باقی مانده است – سزاوار سادگی و طول عمر آن (و در فقط دو هفته).

در سال 2013، جاناتف به ما گفت که ایده یک سیب با یک نیش زدن از آن بیرون آمد، “واقعا بی فایده” بود. او ادامه داد: “اگر یک کامپیوتر را به نام یک میوه انتخاب کنید، شاید تصویر باید مانند میوه باشد؟ بنابراین من برای چند هفته نشستم و سیب ها را از سیب گرفتم.

“بیت همچنین اصطلاح کامپیوتری است. وایس، این یک تصادف خوشحال بود. در آن لحظه فکر کردم “این می شود یک چشم انداز و نوک با آن، و شخصیت آن را.”

لوگو سیب با نوار

یک سیب با یک نیش (یا بایت؟) از آن بیرون آمد،
و برای نوارهای رنگی که اکنون فراموش شده اند؟ “معامله بزرگ در مورد اپل II این بود که تنها رایانه ای بود که تصاویر رنگی روی مانیتور را تولید می کرد و این تنها رایانه ای بود که شما می توانید به تلویزیون رنگی خانه خود وصل کنید.

“همچنین، بسیاری از آن را با ریشه های زیبایی شناسی هر دو استیو [جابز] و من بود، که نوعی از زیبایی هیپی و بیتلز و زیردریایی های زرد بود.”

03. پیتر ساویل
پیتر ساویل

پیتر ساویل بهترین است برای طرح های آستین ثبت شده خود را برای هنرمندان کارخانه Records شناخته شده است
پیتر ساویل بهتر است برای طرح های آستین ثبت شده خود را برای هنرمندان کارخانه Records شناخته شود. فکر می کنم بخش جوی و سفارش جدید (Pleasures ناشناخته، انتقال، آبی دوشنبه و بیشتر). اما کار آستین او پنج دهه است. Saville یکی از پرطرفدارترین طراحان ضبط شده در تمام دوران است، اگر نه پرکارترین.

اما کار طراح متولد منچستر در طراحی آستین متوقف نمی شود. در سال 2004 او مدیر خلاقانه شهر منچستر شد. او با نخبگان مد از جمله جیل ساندر و استلا مک کارتی کار کرده است؛ و در سال 2010 او کیت خانه فوتبال انگلستان را طراحی کرد.

در سال 2013 او به گاردین درباره همه چیز گفت: «چیزهای قرمز و سفید کاملا توسط یک نوع فرد به حاشیه رانده شده است. این معادل با یک نگرش است که ساده و بی رحمانه، بی رحمانه، قلدری و خود منحرف است. من فکر می کردم این بازتابنده نیست از تیم، یا فوتبال، و یا ملت.

لوگوی جدید Burberry

پیتر ساویل اخیرا لوگوی Burberry را طراحی کرده است

“اما به نظر می رسد که بازار برای کسانی که پیراهن هستند، کسانی هستند که افراد مبتلا به خونسردی مبتلا به چهره های افراطی با سرهای تراشیده شده اند. وقتی که بیرون آمد، آنها آن را دوست نداشتند. آنها آن را دوست نداشتند.”

Saville در سال 1955 متولد شد و هنوز هم قوی است – او اخیرا لوگوی Burberry را طراحی کرده است.

04. مایکل بیور
مایکل بیور

طراح و مدرس مایکل بیروت یک شریک پنتاگرام به مدت 27 سال بوده است

بسیاری از آژانس های طراحی که از Pentagram محترم تر هستند وجود ندارد – و تبدیل شدن به یک همکار، یکی از نکته های طراحی نهایی است. طراح و مربی Bierut در حال حاضر یک همکار برای 27 سال است و صدها جوایز طراحی را به دست آورده است (او همچنین کار دائمی در MoMA انجام داده است). قبل از پنتاگرام، بیور 10 سال در شرکای Vignelli کار کرد.

پروژه های طراح در پنتاگرم عبارتند از هویت و نام تجاری برای بنتون، جت نیویورک، والت دیزنی و طراحی طراحی در مجله بیلبورد. البته این فقط یک تکه کوچک از نمونه کارهاش است. بیروت همچنین منتقد ارشد در طراحی گرافیک در مدرسه هنر ییل است. بررسی تاریخچه ی خود را – چگونه به – در سال 2015 منتشر شده است.

چگونه طراح گرافیک شویم