رنگ های مختلف و انواع نیلوفرهای معانی مختلفی در سراسر جهان در فرهنگ های مختلف دارند. به طور کلی، نیلوفرهای نشان دهنده خلوص، شور، تولد دوباره و سلطنتی است. با این حال، این معانی می تواند بر اساس رنگ و مناسبت تغییر کند. در این یادداشت، بیایید نگاهی به معنی رنگ لیلی داریم.

نیلوفرهای صورتی برای عشق، تحسین، محبت و زنانه ایستاده اند
رنگ صورتی برای عشق، تحسین، دلسوزی، زنانه و درک است. نیلوفرهای رنگی صورتی نیز این احساسات را نشان می دهند. هنگامی که میخواهید مادر، عمه یا خواهر خود را از عشق بخرید، نیلوفرهای صورتی را انتخاب کنید. نیلوفرهای در سایه های مختلف صورتی نیز مناسب کسانی هستند که شما را دوست دارند. یک دسته گل زیبا از لیلی ها را در یک تاریخ ببرید یا آنها را تحسین کنید با یک تحویل گل های رز مرواریدی معطر در یک سالگرد.

نوک گلفروش: هنگامی که میخواهید تحسین یا اشتیاق خود را نشان دهید، نیلوفرهای صورتی زیبا گلهای مناسب برای هدیه هستند.

نیلوفرهای سفید نشان دهنده خلوص و نادانی است
سفید معمولا با خلوص و بهشت ​​مرتبط است. تازه و ترد، نیلوفرهای سفید نیز نشان دهنده خلوص و کمال است، آنها را گل انتخاب برای مراسم تشییع جنازه، پیام های تسلیت یا همراهی به یک کارت همدردی.

نیلوفرهای سفید نیز راه عالی برای گفتن این شخص خاص است که شما در ابر 9 با آنها هستید و چقدر آنها برای شما اهمیت دارد. علاوه بر این، آنها علاوه بر یک دسته گل گلهای عروس نیز به عنوان یک عطر بزرگ برای انتقال خلوص عشق خود به شریک و تعهد خود در ازدواج هستند.

نکته گلچین: گلهای گیلاس سفید لیلی را برای مراسم تشییع جنازه، دکوراسیون کم رنگ برای مراسم عروسی و سایر مراسم رسمی کلیسا انتخاب کنید.

نیلوفرهای زرد باعث شادی، شادی و خوشحالی می شود
سایه های زرد احساسات شادی، شادی و آرامش را تشویق می کنند. حقیقتا لبخند روشن و آفتابی، نیلوفرهای زرد بر روی صورت کسی قرار دارد! بنابراین وقتی میخواهید به دوستانتان بگویید دوست شما چه قدر ارزش دارد، نیلوفرهای زرد به این مناسبت برسند؛ چرا که آنها نماد دوستی و خوشبختی هستند. شما همچنین می توانید مادر، مادربزرگ و یا نزدیک نزدیک خود را به شما مقدار که ارزش خود را با داشتن یک دسته از نیلوفرهای زرد به آنها تحویل داده می شود.

نوک گلفروش: هنگامی که شما نیاز به لبخندی بر روی یک دوست یا چهره عزیز خود قرار دهید، آنها را با ارسال یک دسته از نیلوفرهای تازه زرد، تعجب کنید.

نیلوفرهای نارنجی نماد انرژی، گرمی، اعتماد و افتخار هستند
نارنجی یک رنگ قوی و روشن است. این نماد انرژی، گرما، اعتماد به نفس، شور و رضایت در زندگی است. همانطور که پرتقال به عنوان نیلوفرهای زرد، نارنجی نارنجی از جمعیت است. آنها معمولا نماد افتخار و احترام به یک شخص برجسته هستند. بنابراین اگر میخواهید قدردانی خود را به یک فرد خاص برای کارهایی که آنها انجام داده یا کار شگفت انگیزی را انجام داده اند را ابراز کنید، نیلوفرهای نارنجی فقط این را بیان می کنند.

نیلوفرهای نارنجی هدیه ای عالی برای گل های حیاتی زندگی است. آنها همچنین می توانند برای خدمات مراسم تشییع جنازه استفاده شوند، به خصوص اگر شخص همیشه با زندگی و شور و شوق در حال شکوفایی باشد.

نکته گلچین: اگر ابراز قدردانی و تحسین برای دستیابی به موفقیت یا شغل خوبی انجام شود، چیزی است که شما بعد از آن هستید، یک ترتیب گل با نیلئوس نارنجی شاد و پر جنب و جوش بهترین است.

نیلوفرهای نازک نشان دهنده غرور، موفقیت، شأن، تحسین و موفقیت است
بنفش مخفف غرور، موفقیت، تحسین، عزت و موفقیت است. همراه با سلطنتی، نیلوفرهای بنفش همیشه به عنوان نادر و منحصر به فرد در نظر گرفته شده است. از این جهت، نیلوفرهای بنفش نماد حق امتیاز، امتیاز و اشتیاق هستند.

نیلوفرهای بنفش برای فرستادن این مامان یا مادربزرگ فقط به خاطر یک هدیه خاص به کسی که شما را تحسین می کند یا حتی تعجب می کند!

نکته گلچین: اگر گیرنده گل های لوکس را دوست داشته باشد، ترتیب لیلی یا دسته گل با رنگ قرمز بنفش آنها را از پاهای خود برداشت.

نماد لیلی