رنگ تأثیر زیادی بر احساسات، درک ما و سلامت معنوی و فیزیکی ما دارد. هنگام انتخاب رنگ برای نام تجاری خود، رنگی که به شما نشان می دهد، کسب و کار شما و پیام شما، رنگ های مناسب را انتخاب می کنید؟ درک معانی پشت رنگ مهم است. هنگامی که شما به معنای و قدرت یک رنگ را درک می کنید، می توانید از آن برای کمک به برقراری ارتباط بهتر پیام خود و برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان خود استفاده کنید.

این دقیقا به همین دلیل است که من سری “رنگ معنای وبلاگ” را انجام می دهم که جزئیات مربوط به رنگ هایی مانند قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، بنفش ، خاکستری ، سیاه ،سفید ، قهوه ای ، صورتی ، فیروزه ای ، طلا ، نقره و بژ

قرمز ، رنگ خون و آتش، به معنای عشق، اشتیاق، تمایل، گرما، اشتیاق، شهوت، حساسیت، عاشقانه، شادی، قدرت، رهبری، شجاعت، قدرت، قدرت اراده، خشم، خشم، خطر، همراه است. بدبختی، خشم، استرس، عمل، لرزش، تابش و تعیین.

قرمز استدلال، جسارت، متعهد، پر انرژی، قدرتمند، مشتاق، پرشور، هیجان انگیز و مهاجم است. قرمز نشان دهنده انرژی فیزیکی، شهوت، شور و میل است. این نماد عمل، اعتماد به نفس و شجاعت است. قرمز رنگ با نیازهای فیزیکی، عاطفی و مالی اولیه بقا و حفظ خود مرتبط است.

رنگ قرمز یک رنگ شدید است که با احساساتی از عشق پرشور، شدید عصبانیت و خشونت پر شده است – که نمایانگر هم کوپید و هم شیطان است. این یک رنگ گرم، قوی و تحریک کننده است که هیجان و انرژی را نشان می دهد. مطالعات نشان می دهد که قرمز رنگ می تواند اثرات فیزیکی نظیر افزایش فشار خون، افزایش میل جنسی، افزایش میزان تنفس، افزایش متابولیسم، افزایش شور و حرارت، افزایش سطح انرژی و افزایش اعتماد به نفس ایجاد کند.

رنگ قرمز یک رنگ بسیار قابل مشاهده است که قادر به توجه به سرعت است و مردم را به تصمیم گیری سریع، که یکی از دلایل آتش سوزی و موتورهای آتش نشانی معمولا قرمز رنگ. فلاش چراغ قرمز به معنی خطر یا اضطراری است، در حالی که نشانه های توقف و چراغ های توقف از رنگ قرمز برای هشدار دادن رانندگان در مورد خطرات تقاطع استفاده می کنند.

قرمز نشان دهنده قدرت و شجاعت است. رنگ قرمز پایه ای از کریستال سنتی قرمز یا لباس قرمز در کسب و کار و فرش قرمز برای افراد مشهور و VIP است. پیوند قرمز با شجاعت و شجاعت آن را رنگی می داند که اغلب در پرچم های ملی، در سپر ها و در تکه های دستاورد استفاده می شود.

بیش از حد قرمز باعث از دست دادن خلق و خوی، تحریک، خشم، و رفتار غلبه، خواستار و سرکوبگر است. خیلی کم قرمز باعث احساسات آرام، محتاط، نجیب و مخرب است. برای خارج شدن از احساسات کنترل زیر کنترل سبز، مقابل قرمز را اضافه کنید. برای خلاص شدن از خستگی، قرمز بیشتری اضافه کنید.

در فرهنگ های مختلف قرمز دارای معانی مختلف است . در برخی از فرهنگها قرمز نشان دهنده خلوص، شادی و جشن است و یک رنگ سنتی است که عروسها آن را پوشانده اند. در چین، قرمز برای موفقیت به کار می رود و نشان دهنده شادی و رفاه است. در آفریقای جنوبی، قرمز رنگ عزاداری است و در قرقیزستان با کمونیسم همراه است؛ زیرا در تاریخ، وقتی پرچم سرخ را در زمان تسلیم سرنگون می کند، از پرچم قرمز استفاده می شود. در ایالات متحده، قرمز، هنگامی که با سفید و آبی ترکیب می شود، نشان دهنده وطن پرستی و افتخار کشور است.

اعتقاد بر این است که سنگ های قیمتی سرشار از اشتیاق و علاقه، افزایش انرژی، ایجاد اعتماد به نفس و حمایت از ترس و اضطراب هستند.

معانی دیگر مرتبط با رنگ قرمز:

  • هنگامی که رنگ سبز و قرمز رنگ ترکیب شده است، آنها به طور سنتی کریسمس و فصل تعطیلات شاد را نشان می دهد.
  • قرمز اغلب همراه با سالگرد عروسی چهل و یکمین سالگرد تولد عروسی است.
  • انبارها و سازه های بزرگ به طور سنتی قرمز رنگ شده اند زیرا رنگ قرمز رنگ ارزان ترین برای خرید بوده و ساده ترین رنگ برای ساختن آن است.
  • یک قرمز قرمز بدون خار، نمادی از شور، عشق و عاشقانه است. در حالی که گل قرمز با خارها معمولا نمونه ای از مبارزه و چالش های مرتبط با سفر عشق است، به این معنی که می تواند هر دو شادی، تحقق و ظریف و همچنین دردناک و بی رحمانه باشد.
  • گفت: “در قرمز” به معنی از دست دادن پول، بدون پول و یا برداشتن حساب کاربری خود در بانک است و تصور می شود از احساس استرس و اضطراب و نشانه های جسمی مانند فشار خون بالا و اغلب خشم و یا خطر ایجاد می شود.
  • اصطلاح “شاه ماهی قرمز” به هنگام اشاره به چیزی که فریب خورده، نادرست و یا حیرت انگیز از حقیقت است استفاده می شود.
  • عبارت “رنگ قرمز شهر” با جشن، مهمانی، رها کردن، سرگرمی و هیجان همراه است.
  • به نظر می رسد که عبارت “دیدن قرمز” بر اساس ویژگی فیزیکی خشم، از جمله قرمزی گونه ها، اعمال جسمی و فشار خون بالا است.
  • اصطلاح “چشم قرمز” با پروازهای شبانه روزی هواپیمایی همراه است چرا که کمبود مسافران خواب در نظر گرفته شده و در نتیجه شاهد ظهور قرمز در سفید پوستان است.
  • گفتن “درمان فرش قرمز” به این معنی است که کسی احساس خاصی داشته باشد و به عنوان یک فرد VIP یا شخصیت بالا مورد تمسخر قرار گیرد.
  • عبارت “پرچم قرمز” اغلب در رابطه با هشدار خطر، مشکلات، جنگ و جنگ استفاده می شود.

کلمات اضافی که نشان دهنده سایه ها، رنگ ها و مقادیر رنگ قرمز هستند : قرمز، قرمز، قرمز، قرمز، مارون، بورگوندی، روبین، گل رز، خرس، روج، آجر، قرمز خون، سرخ شدن،

قرمز آتش سوزی ، زنگ زده، قرمز ونیزی، شعله، قرمز هند، گوجه فرنگی.

 

رنگ چیست