وش مناسب برای ساخت فایل فتوشاپ 2 رنگ) (Pantone از یک اسکن 2 رنگی (جامد) برای اینکه فایل فتوشاپ را از یک فایل کوارک جدا کنید.
 
بدیهی است، می توانم اسکن فتوشاپ را به یک فایل Illustrator تبدیل کنم و با آن مشکل من ندارم، اما من می خواستم با استفاده از اسکن اولیه، صرفه جویی کنم.
 
در گذشته من هر یک از دو رنگ جامد را در اسکن انتخاب کردم و آنها را با 100٪ هر یک از دو رنگ فرایند (c، m، y یا k) پر کردم و سپس این دو صفحه را در Quark با استفاده از هر نوع جوهر پانتون خواستار
 
آیا فتوشاپ خود دو رنگی را که در آن متصل است، تسخیر می کند؟
ارل گروب
طراحی و تولید چاپ
(212) 799-7084 صدا / فکس
___________________________________________________________________________
 
تاریخ: Mon، 03 May 2004 16:46:10 -0700
از: جی والنتون
موضوع: فتوشاپ 2 نقطه رنگی
 
اگر می خواهید 2 رنگ نقطه ای در فتوشاپ داشته باشید، شما باید دو کانال جداگانه ایجاد کنید و هر رنگ را در کانال خود قرار دهید. شما می توانید آنها را به هر حال که می خواهید تعریف کنید یا به صورت رایحه ای مایل به قرمز یا به عنوان PMS 485-PMS 116 (کانال های نقطه ای).
 
آنها تا زمانی که شما آنها را به طور دستی در فتوشاپ دامن نزنید، دامن نمی زنند. برای فایل های 300dpi در اندازه کامل، یک تله پیکسل 1 برای اکثر چاپ (.0032) مناسب است.
 
ج
___________________________________________________________________________
 
تاریخ: Mon، May 03، 2004 19:37:20 -0700
از: جونو مور
موضوع: Re: 2 فتوشاپ رنگی
 
 
اگر می خواهید 2 رنگ نقطه در فتوشاپ داشته باشید، شما باید دو جداگانه ایجاد کنید
کانال ها و هر رنگ را در کانال خود قرار دهید. به هر حال می توانید آنها را تعریف کنید
شما می خواهید، یا به عنوان رایحه مایل به قرمز یا به عنوان PMS 485-PMS 116 (کانال های نقطه).
 
و اضافه کنم که شما باید فایل را به عنوان یک فایل DCS (همراه با پیش نمایش) برای Quark ذخیره کنید.
 
هشدار در مورد فایل های DCS هر چند، آنها برای گردش کار کامپوزیت ساخته نشده است. اگر شما به یک پرینتر لیزری رنگی یا یک RIP با جدایی in-RIP میفرستید، پیش نمایش را خواهید دید. شما باید از جدایی خود از کوارک استفاده کنید.
 
برای هر کسی که نیاز به پردازش دسته ای از این نوع فایل ها دارد، برنامه ای برای اصلاح آن به نام DCSMerger وجود دارد اما ارزان نیست.
 
(من فقط در PS 7 چک شده و گزینه های داده شده به عنوان DCS 1.0 و DCS 2.0 – هر کسی می دانید که نسخه استفاده کنید؟ من نمی توانم به یاد داشته باشید.من فکر نمی کنم PS استفاده می شود به لیست شماره های نسخه …)
 
… جونو
___________________________________________________________________________
 
تاریخ: Mon، May 3، 2004 23:13:09 EDT
از: دن مارگولیس
موضوع: Re: 2 فتوشاپ رنگی
 
ج می نویسد
 
آنها تا زمانی که شما آنها را به طور دستی در فتوشاپ دامن نزنید، دامن نمی زنند. برای 300dpi
فایل ها در اندازه کامل، یک تله پیکسل 1 برای اکثر چاپ (.0032) مناسب است.
 
درست است، اما یک احتیاط مهم حذف شده است. اگر از دو نقطه رنگ استفاده می کنید و آنها را از کانالهای قرمز و سبز چاپ می کنید، آنها را به دام انداختن باید رنگ تیره تر از رنگ های دو رنگی را در رنگ قرمز و سبد روشن تر داشته باشید، در غیر این صورت دام به عقب خواهد رسید.
 
دن مارگولیس
___________________________________________________________________________
 
از: RJay هانسن
موضوع: Re: 2 فتوشاپ رنگی
 
هشدار در مورد فایل های DCS هر چند، آنها برای کامپوزیت ساخته نشده است
گردش کار اگر شما به یک پرینتر لیزری رنگی یا یک RIP با جدایی in-مRIP یفرستید، پیش نمایش را خواهید دید. شما باید خود را اجرا کنید
جدایی از کوکاک
 
افرادی که در CTP کار می کنند با این نوع فایل ها کار می کنند؟ ما یک کار 5 رنگ با یک آگهی DCS 2 / c در یک آپارتمان 2 / ص داشتیم و ما مجبور بودیم این آگهی را از کوارک ببریم و آن را برای دوبلین به آپارتمانهای تحمیلی ببریم.
 
راهنمای فتوشاپ می گوید شما می توانید به عنوان DCS 2 یا به عنوان یک PDF ذخیره کنید. ما تلاش کردیم آن را به عنوان یک PDF ذخیره کنیم. این از Acrobat 6 به چاپگر لیزری AB / W جدا شده است، اما زمانی که ما PDF را به PDF اصلی کار گذاشتیم، آن را به ImageText ما جدا نکردیم. : – /
 
همچنین چاپگر سیاه را فقط نمایش می دهد اگرچه می توانید Acrobat را به رنگ چاپگر رنگ (در b / w) بکشید تا قبل از اینکه آن را با w /

تاثیر نور در چاپ