بنابراین شما می خواهید یک طراح وب شوید، اما شما هیچ نظری ندارید که در آن شروع کنید. نترس! به نظر نمی رسد، اما به زمان و تلاش نیاز دارد. این بسیار رایج است برای پیدا کردن طراحان وب خود آموزش داده، اما شما باید بدانید که از کجا شروع کنید. در این پست ما نگاهی به مراحل اولیه برای تبدیل شدن به یک طراح وب می کنیم.

یک طراح وب عناصر بصری یک وبسایت مانند رنگ ها، طرح بندی، قالب بندی و غیره ایجاد می کند. او می بایست درک مفیدی از اصول طراحی و یادگیری نحوه استفاده از نرم افزار طراحی اصلی را داشته باشد. گرافیک و طراحان وب اغلب در نظر گرفته می شوند همانطور که هر دو آنها باید مهارت های کامپیوتری گرافیکی عالی داشته باشند و از نرم افزار مشابه استفاده کنند، اما آنها یکسان نیستند. طراحی وب نیاز به دانش خاصی از زمینه و مهارت های فنی خاص دارد.

بهترین نرم افزار برای تبدیل شدن به یک طراح وب یا توسعهدهنده وب است
بهترین نرم افزار برای تبدیل شدن به یک طراح وب یا توسعهدهنده وب است

نرم افزار اصلی گرافیکی که شما باید یاد بگیرید برای استفاده است، Adobe Photoshop و Adobe Illustrator است. علاوه بر این، توصیه می شود برای یادگیری Adobe Fireworks و Adobe Dreamweaver نیز استفاده کنید. این برنامه ها برای استفاده دشوار نیست، اما آنها بسیار پیچیده هستند و زمان زیادی برای به دست آوردن آنها نیاز دارد. شما همچنین باید برخی از زبان های برنامه نویسی اساسی مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت، فلش، پی اچ پی یا جی کوئری یاد بگیرند. شما باید مهارت های صالحیتان را در دو دسته اول داشته باشید، اما توصیه می شود حداقل با بقیه هم آشنا شوید. آه! و کمی از دانش SEO به هیچ کس آسیب نمی رساند. خوشبختانه امروزه بسیاری از منابع یادگیری در دسترس وجود دارد که اکثر آنها رایگان هستند. طراحی وب یک زمینه در توسعه مداوم است، بنابراین شما در یک کشور آموزش دائمی خواهید بود. شما همیشه چیزی جدید برای یادگیری خواهید داشت و در حالی که گاهی اوقات می تواند غرورآمیز باشد، هیجان انگیز است و بخشی از روال است که برای هر کاری شبیه است. چشم انداز زیبایی شناسی و رویکرد پیشگیرانه در فن آوری، پایه است. این مهارت ها جزء ذاتی ذاتی است، اما آنها نیز می توانند آموزش دیده شوند. جستجو در وبلاگ ها، کتاب ها و محیط اطراف برای الهام گرفتن. نگاهی به روند ورودی نگاه دارید اما بیشتر از همه، در مورد کار خود پرشور باشید.