به دنبال ابزارهای آسان برای استفاده به شما برای ایجاد تصاویر برای استراتژی محتوا کمک می کند؟اگر ایده استفاده از فتوشاپ باعث چرخش سر شما و یا استخدام یک طراح گرافیک می شود گزینه ای نیست، جایگزین های آسان برای استفاده، کم هزینه برای شما برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی وجود دارد.

در این مقاله، من به شما 6 ابزار آسان را نشان می دهم که به شما کمک می کند گرافیک قانع کننده ای برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

# 1: از ویرایشگر عکس آنلاین PicMonkey استفاده کنید تا تصاویر خود را از خیر تا شکوه به تصویر بکشید
گزینه رایگان PicMonkey دارای طیف گسترده ای از فریم ها، جلوه های ویژه و انواع فونت ها برای انتخاب است.

با لمس یک دکمه، می توانید عکس خود را برش داده و تغییر دهید و متن را به تصاویر خود اضافه کنید.

تصویر picmonkey
از طیف گسترده ای از فونت های رایگان در PicMonkey برای ایجاد تصاویر جذاب مانند این یکی با PicMonkey را انتخاب کنید.

گزینه پرداخت می کند ویژگی های اضافی که شامل فریم های بیشتر و جلوه های عکس ارائه می دهد.

PicMonkey یک راه حل عالی برای همه انواع تصاویر رسانه های اجتماعی است. نه تنها می توانید گرافیک را برای پست های خود ایجاد کنید، بلکه می توانید آگهی ها و دکمه هایی برای حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ایجاد کنید.

# 2: خودتان را از طریق عکس ها و خلق ها در LiveLuvCreate بیان کنید
LiveLuvCreate یک وب سایت ایجاد عکس است که هر کسی برای استفاده آسان تر پیدا خواهد کرد.

نحوه استفاده از بازاریابی فیلم برای افزایش تاثیر، دید و آموزش آنلاین!
فروش در روز جمعه!
ثبت نام کن
با LiveLuvCreate، شما از انواع طرح های مختلف از یک تصویر به عنوان پس زمینه برای کلاژ گرافیکی انتخاب می کنید. شما می توانید تصاویر را از کامپیوتر خود یا از کتابخانه LiveLuvCreate انتخاب کنید.

تا سه قسمت متن را با طیف وسیعی از انواع فونت ها، رنگ ها و سبک ها انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید مرزها، فیلتر ها و جلوه های عکس را برای پیشرفت های تصویری بیشتری انتخاب کنید.

یک نمونه از گرافیک رسانه های اجتماعی که می توانید در LiveLuvCreate.com ایجاد کنید.
هنگامی که گرافیک خود را کامل کنید، می توانید خلاقیت خود را در Pinterest، Tumblr، توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید یا تصویر را به کامپیوتر خود بفرستید.

# 3: طرح های خود را با Canva ایجاد کنید
Canva یک برنامه رایگان است که طیف وسیعی از انواع گرافیک را برای استفاده در همه چیز از سخنرانی ها و پوسترها، کارت های کسب و کار و دعوت نامه ها ارائه می دهد. برای استفاده از رسانه های اجتماعی، Canva را برای کمک به طراحی تصاویر فیس بوک و وبلاگ های خود در نظر بگیرید.

تصویر کانوی
Canva ارائه می دهد بسیاری از طرح بندی های مختلف برای کمک به شما ایجاد تصاویر قانع کننده و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی.
اگر شما به فیس بوک وارد می شوید، Canva می تواند عکس های شما را بکشد. شما همچنین می توانید گرافیک خود را از کامپیوتر خود آپلود کنید یا از کتابخانه تصویر موجود در Canva خریداری کنید (اکثر تصاویر فقط 1 دلار آمریکا است).

علاوه بر این، Canva دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که شما می توانید با دیگر کاربران همکاری کنید، که عالی است اگر شما نیاز به اشتراک گذاری یا ویرایش تصاویر خود را با شخص دیگری داشته باشید.

Canva در حال حاضر تحت بتا بسته قرار دارد، اما می توانید نام کاربری خود را ذخیره کرده و در لیست انتظار قرار دهید. سپس، هنگامی که شما به نسخه بتا دسترسی پیدا می کنید، می توانید Canva را امتحان کنید.

# 4: از نرم افزار ویرایش عکس و عکس از Paint.NET استفاده کنید
اگر بخواهید برخی از قابلیت های PhotoShop، Paint.NET را به عنوان یک جایگزین بررسی کنید.

دریافت بازاریابی آموزش ویدئویی آنلاین!
نشست بازاریابی ویدیو ایده آل برای هر بازاریاب است که می خواهد دید، نفوذ و فروش خود را با ویدیو افزایش دهد. دوازده نفر از کارشناسان بازاریابی ویدیویی در جهان به شما این امکان را می دهند که در Instagram، Facebook، YouTube و LinkedIn این کار را انجام دهید. نشست بازاریابی ویدیویی یک رویداد آموزش آنلاین زنده از طرف دوستان شما در Social Media Examiner است.