نحوه تایپ یک تصویر در Microsoft Word
توسط کتی واتسون | 28 نوامبر 2018
ShareShare در فیس بوک
مایکروسافت ورد امکانات متنوعی برای ترکیب تصاویر و متن در اسناد فراهم می کند. ساده ترین راه برای قرار دادن متن بر روی یک عکس یا تصویر در ورد است با تنظیم گزینه “قرار دادن متن” تصویر به “پشت متن”. اگر می خواهید گزینه های بیشتری مانند توانایی چرخش متن را بخواهید، میتوانید یک جعبه متن یا شیء ورد Art ایجاد کنید و زمینه را برای شفاف تنظیم کنید. جعبه متن ساده ترین روش است اگر شما می خواهید یک بلاک از متن را وارد کنید، در حالی که هنر ورد، که اجازه می دهد تا شما برای اضافه کردن اثر هنری به متن، ایده آل برای عناوین کوتاه و نوشتن شرح تصاویر است.

کسب و کار با اعتماد به نفس با استفاده از کامپیوتر در دفتر
اعتبار: Stigur Mare Karlsson / Heimsmyndir / E + / GettyImages
با استفاده از متن ورد Word
برای اجازه دادن به متن روی یک تصویر، تصویر را انتخاب کنید. منوی “گزینه های طرح بندی” در نزدیکی تصویر نمایش داده می شود. روی منو کلیک کنید و گزینه “پشت متن” را انتخاب کنید. این گزینه باعث می شود تصویر به عنوان پس زمینه رفتار شود و متن بر روی تصویر در هنگام تایپ جریان می یابد. شما می توانید خطوط و زبانه های خالی را برای کنترل جایی که متن روی تصویر قرار دارد وارد کنید.

درج یک جعبه متن Word
منوی “جعبه متن” را در گروه فرمان Text در نوار “Insert” برای اضافه کردن یک جعبه متن به یک سند استفاده کنید. جعبه اجازه می دهد تا شما را به تایپ متن و تغییر فونت یا اندازه، همانطور که شما در سایر قسمت های سند است. گزینه “Fill” را به “No Fill” و گزینه “Line Option” را به “No Line” تنظیم کنید تا متن به طور مستقیم بر روی تصویر ظاهر شود. به طور پیشفرض شما می توانید از گروه فرمان “Shape Styles” در برگه “Format” بروید و گزینه “Shape Fill” را به “No Fill” و “Outline Shape” را به “No Outline” تنظیم کنید. شما می توانید به صورت پویا حرکت، تغییر اندازه و چرخاندن جعبه متن با استفاده از کنترل های مشابه در لبه کادر متن که برای ارتباط با تصاویر استفاده می شود.

تصویری از روز
قرار دادن متن در تصاویر با WordArt
شما می توانید به WordArt از گروه “متن” دستورات در Word دسترسی پیدا کنید. یک سبک را از منو انتخاب کنید و متن خود را در جعبه بنویسید. مانند جعبه متن، شما می توانید یک کلمه، جمله یا پاراگراف را وارد کنید و فونت متن و اندازه و نیز استفاده از دستگیره های شی را برای تغییر اندازه متن، موقعیت و جهت آن را فرمت کنید. هنگامی که جسم انتخاب می شود، می توانید از گزینه های موجود در گروه “WordArt Styles” در برگه “Format” برای اعمال انواع مختلف سبک ها و افکت ها به متن استفاده کنید، از جمله سایه، درخشندگی، زاویه، بازتاب و چرخش سه بعدی. شما همچنین می توانید پر رنگ و الگوهای، و همچنین رنگ های رئوس مطالب برای متن مشخص کنید.

 

تفاوت گرافیک موبایل و وب