در مورد کتیبه های سنگی یادبود، تصاویر حکاکی شده با لیزر انتخابی عالی هستند. حکاکی لیزری روی سنگ روشی مؤثر برای سفارشی کردن طیف وسیعی از محصولات یادبود، از جمله لوح‌ها، سنگ قبرها، سرستون‌ها و بناهای تاریخی  ارائه می‌دهند. یک متخصص اختصاصی بنای یادبود می تواند با استفاده از لیزر برای حکاکی تصویر بر روی یک بنای یادبود گرانیت، حکاکی لیزری با کیفیت بالا را انجام دهد تا به شما در یادبود عزیزانتان کمک کند.

با حکاکی لیزری، یک دستگاه از لیزر برای حک کردن سطح سنگ با طرح مورد نظر شما استفاده می کند و آن طرح را در سطح سنگ حکاکی می کند.  حکاکی لیزری می‌تواند تصاویر پیچیده‌تر و دقیق‌تری نسبت به حکاکی سنتی ایجاد کند، زیرا در این فرآیند، لیزرها با ماشین‌های کامپیوتری درگیر  هستند.

ملاحظات ضروری برای حکاکی لیزری

  • برای حکاکی لیزری باید از گرانیت سیاه دانه ریز با کیفیت بالا استفاده کرد. گرانیت سیاه تنها گرانیت با کنتراست و دانه ریز مورد نیاز برای کار کردن لیزر است.
  • تا زمانی که عکس های استفاده شده دارای وضوح بالا باشند، تقریباً از هر تصویری می توان استفاده کرد. اینها شامل صحنه های طبیعت، شعرها یا نوشته ها، سرگرمی ها، و وسایل شخصی مورد علاقه مانند اتومبیل، حیوانات خانگی و غیره است.
  • شرکت‌های بنای تاریخی اغلب تصاویری دارند که می‌توانید انتخاب کنید، یا می‌توانید از یک تصویر شخصی‌سازی شده استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید تصویری از شخص مورد نظر ارائه دهید.
  • حکاکی های لیزری می توانند جزئیات بسیار خوبی را در مقایسه با عکس اصلی که قصد نمایش آن را دارند ارائه دهند.

مزایای حکاکی لیزری روی سنگ

نمایش تصویر با کیفیت بالا

تا زمانی که کارشناسان یادبود شما تصویری با کیفیت بالا برای کار داشته باشند، می توانند تصاویر با وضوح بالا را بر روی سنگ قبر شما با لیزر حکاکی کنند و وضوح خیره کننده ای را بر روی بنای تاریخی ارائه دهند. صرف نظر از میزان جزئیات یا اندازه تصویر، این تکنیک می تواند سنگ یادبود گرانیتی مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت جلوه دهد.

افزایش طول عمر

از آنجایی که لیزر اساساً پولیش را از سطح سنگ گرانیت “منفجر” می کند، تصویر برای همیشه تازه و قابل مشاهده خواهد بود.

کاملا قابل تنظیم

حکاکی لیزری یک فناوری نسبتاً جدید است که به طور قابل توجهی شرکت های یادبود را از مزایای فن آوری نرم افزارهای طراحی گرافیک و ویرایش عکس سود می برد. این گزینه‌های شخصی‌سازی را برای کسانی که می‌خواهند عکس‌های مورد علاقه خود را بر روی سنگ‌های گرانیتی خود قرار دهند، ارائه می‌دهد.

 

مشخصات و قیمت دستگاه لیزر حکاکی روی سنگ قبر را اینجا ببینید